bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
mükemmeldir, mazzy star şarkısıdır, dinleyiniz, dinletiniz, benimseyip özümseyiniz.so tonight that i might see albümünün açılış parçası.
i want to hold the hand inside you
i want to take a breath that's true
i look to you and i see nothing
i look to you to see the truth
you live your life, you go in shadow
you'll come apart and you'll go black
some kind of night into your darkness
colors your eyes with what's not there
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange you never knew
the stranger's light comes on slowly
a stranger's heart without a home
you put your hands into your head
a million smiles cover your heart
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange you never knew
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange, you never knew
i think it's strange, you never knew
i want to hold the hand inside you
i want to take a breath that's true
i look to you and i see nothing
i look to you to see the truth
you live your life, you go in shadow
you'll come apart and you'll go black
some kind of night into your darkness
colors your eyes with what's not there
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange you never knew
the stranger's light comes on slowly
a stranger's heart without a home
you put your hands into your head
a million smiles cover your heart
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange you never knew
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange, you never knew
i think it's strange, you never knew
madonna nın rol aldığı hırçın aşk filminde çalan şarkı.
bu şarkıyı dinleyince insan, bir teleskop satın almak istiyor. şöyle şehrin gürültüsünden uzak, yüksek bir yere çıkıp gökyüzünü seyretmek, ardından "ne kadar güzel bir derinlik bu." diyesi geliyor.
hani bazi insanlar vardir; gulumsemesini, uzaklara dalip gitmesini, zaman zaman ofkesini, ic cekmesini izlemeye doyamazsiniz, eriyip gitmek istersiniz o zaman diliminin icinde. iste oyle anlarda istersiniz ki bu parca da hayatinizin altindan usul usul calsin, hic durmasin.
(bkz: sigara yaktiran sarkilar)
altına her gün bir yazı girebileceğim şarkıdır.
mazzy star sağolsun, hope sandoval'ın sesiyle muhteşem olmuştur.
ne güzel şarkısın sen öyle.
10 defa dinlesen bıkılmayacak türden.
her dinleyişimde farklı şeyler düşünüp, hayal etmek bazı şeyleri, kendimi değerlendirmeme sebebiyet veriyor.
sözleri güzeldir bir de.
fade into you demiş bir kere.. daha ne olsun.
mazzy star sağolsun, hope sandoval'ın sesiyle muhteşem olmuştur.
ne güzel şarkısın sen öyle.
10 defa dinlesen bıkılmayacak türden.
her dinleyişimde farklı şeyler düşünüp, hayal etmek bazı şeyleri, kendimi değerlendirmeme sebebiyet veriyor.
sözleri güzeldir bir de.
fade into you demiş bir kere.. daha ne olsun.
sisli, bulutlu, yağmurlu bir parça.
hüzünlü mü?.. bilmem ,değil garip bir şekilde.
hüzünlü gibi görünse de, nedense vermiyor insana hüzün. tuhaf ,gri şarkılardan.
çok geç keşfettiğime üzüldüklerimden, ama asla benden gitmeyecek bir şarkı olması onu böyle güzel yapan.
aklıma getirdiği karmaşık şeyler zincirine sebep olsa da, asla beni üzmeyen bir şey.
evet, bana deniz'i, deniz'imi hatırlattığı için sanırım. mavi'lik getiriyor gözlerimin önüne, bu yüzden.
nedense umut getirir ,evet. belki de başkasını ağlatıyordur ,kim bilir..
u m u t ama..
ama dinlemeye değer.. her zaman.
yağmurlu havada, veya denizin önünde. evet mavi'lik daha çok yakışır artık "fadeintoyou"'ya, gri'den.
hüzünlü mü?.. bilmem ,değil garip bir şekilde.
hüzünlü gibi görünse de, nedense vermiyor insana hüzün. tuhaf ,gri şarkılardan.
çok geç keşfettiğime üzüldüklerimden, ama asla benden gitmeyecek bir şarkı olması onu böyle güzel yapan.
aklıma getirdiği karmaşık şeyler zincirine sebep olsa da, asla beni üzmeyen bir şey.
evet, bana deniz'i, deniz'imi hatırlattığı için sanırım. mavi'lik getiriyor gözlerimin önüne, bu yüzden.
nedense umut getirir ,evet. belki de başkasını ağlatıyordur ,kim bilir..
u m u t ama..
ama dinlemeye değer.. her zaman.
yağmurlu havada, veya denizin önünde. evet mavi'lik daha çok yakışır artık "fadeintoyou"'ya, gri'den.
harikadır.
kışın o kasvetli havasından çıkıp, yazın dinlenince tuhaf olandır.
güneşli havalara nedense pek gitmediği fark edilmiştir. *
ama güzeldir. sözleri, müziği ile.
rahatlatıcı, uyku öncesi ninni niyetine iyi gider..
http://www.youtube.com/watch?v=jxGrPHt44ds
güneşli havalara nedense pek gitmediği fark edilmiştir. *
ama güzeldir. sözleri, müziği ile.
rahatlatıcı, uyku öncesi ninni niyetine iyi gider..
http://www.youtube.com/watch?v=jxGrPHt44ds
aslında bu şarkının altına her gün entry girebilirim. yeri bende çok farklı, işin güzel kısmı bu şarkıyı çok kişi bilmiyor, çok kişi bilmiyor ki bu şarkı bizlere kalıyor.
kış'ı bana hatırlatan, hayattan tüm bekletimin kesildiği zamanlarda yanımda olan yegane şarkıdır, uzun zamandan sonra dinledim. ve yeri hala değişmedi bende.
sabaha karşı oturun tek başınıza ve bu şarkıyı dinleyin, ister istemez şarkının içinde kayboluyorken bulacaksınız kendinizi. neyse fazla uzatmayalım, efkarlanmak isteyenler için ;
https://www.youtube.com/watch?v=-uJ61jgFCMM
kış'ı bana hatırlatan, hayattan tüm bekletimin kesildiği zamanlarda yanımda olan yegane şarkıdır, uzun zamandan sonra dinledim. ve yeri hala değişmedi bende.
sabaha karşı oturun tek başınıza ve bu şarkıyı dinleyin, ister istemez şarkının içinde kayboluyorken bulacaksınız kendinizi. neyse fazla uzatmayalım, efkarlanmak isteyenler için ;
https://www.youtube.com/watch?v=-uJ61jgFCMM
uzun zamandir dinledigim harika sarki.kendisi hakkinda soyle bir cover bulunmakta benim cok hosuma gitti.
https://youtu.be/rAqOrt9-2G4
https://youtu.be/rAqOrt9-2G4
Oldukça güzel her gece slowtime da çalan beni rahatlatan ezgilere sahip bir şarkı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar