bugün
- salak erkek neden bu kadar çok6
- sedat pekmez21
- velvet27
- ktç abinin çaylak olması3
- true nun çaylak olması4
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- aile evinde yaşamak12
- ebu muhammed el culani4
- kemalist dünya19
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tavuk iskender4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- çomar putu4
- kadir inanır3
- ingiliz aksanı6
- yazarların iyi olduğu konular4
- galatasaray lobisi11
- beşar esad2
- kürtçülük2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- beynin güzelce yıkanması3
- kemalist tokatlamak2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir gecede cahil kaldık5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- birader yazar olmak13
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- allah9
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
mükemmeldir, mazzy star şarkısıdır, dinleyiniz, dinletiniz, benimseyip özümseyiniz.so tonight that i might see albümünün açılış parçası.
i want to hold the hand inside you
i want to take a breath that's true
i look to you and i see nothing
i look to you to see the truth
you live your life, you go in shadow
you'll come apart and you'll go black
some kind of night into your darkness
colors your eyes with what's not there
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange you never knew
the stranger's light comes on slowly
a stranger's heart without a home
you put your hands into your head
a million smiles cover your heart
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange you never knew
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange, you never knew
i think it's strange, you never knew
i want to hold the hand inside you
i want to take a breath that's true
i look to you and i see nothing
i look to you to see the truth
you live your life, you go in shadow
you'll come apart and you'll go black
some kind of night into your darkness
colors your eyes with what's not there
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange you never knew
the stranger's light comes on slowly
a stranger's heart without a home
you put your hands into your head
a million smiles cover your heart
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange you never knew
fade into you
strange you never knew
fade into you
i think it's strange, you never knew
i think it's strange, you never knew
madonna nın rol aldığı hırçın aşk filminde çalan şarkı.
bu şarkıyı dinleyince insan, bir teleskop satın almak istiyor. şöyle şehrin gürültüsünden uzak, yüksek bir yere çıkıp gökyüzünü seyretmek, ardından "ne kadar güzel bir derinlik bu." diyesi geliyor.
hani bazi insanlar vardir; gulumsemesini, uzaklara dalip gitmesini, zaman zaman ofkesini, ic cekmesini izlemeye doyamazsiniz, eriyip gitmek istersiniz o zaman diliminin icinde. iste oyle anlarda istersiniz ki bu parca da hayatinizin altindan usul usul calsin, hic durmasin.
(bkz: sigara yaktiran sarkilar)
altına her gün bir yazı girebileceğim şarkıdır.
mazzy star sağolsun, hope sandoval'ın sesiyle muhteşem olmuştur.
ne güzel şarkısın sen öyle.
10 defa dinlesen bıkılmayacak türden.
her dinleyişimde farklı şeyler düşünüp, hayal etmek bazı şeyleri, kendimi değerlendirmeme sebebiyet veriyor.
sözleri güzeldir bir de.
fade into you demiş bir kere.. daha ne olsun.
mazzy star sağolsun, hope sandoval'ın sesiyle muhteşem olmuştur.
ne güzel şarkısın sen öyle.
10 defa dinlesen bıkılmayacak türden.
her dinleyişimde farklı şeyler düşünüp, hayal etmek bazı şeyleri, kendimi değerlendirmeme sebebiyet veriyor.
sözleri güzeldir bir de.
fade into you demiş bir kere.. daha ne olsun.
sisli, bulutlu, yağmurlu bir parça.
hüzünlü mü?.. bilmem ,değil garip bir şekilde.
hüzünlü gibi görünse de, nedense vermiyor insana hüzün. tuhaf ,gri şarkılardan.
çok geç keşfettiğime üzüldüklerimden, ama asla benden gitmeyecek bir şarkı olması onu böyle güzel yapan.
aklıma getirdiği karmaşık şeyler zincirine sebep olsa da, asla beni üzmeyen bir şey.
evet, bana deniz'i, deniz'imi hatırlattığı için sanırım. mavi'lik getiriyor gözlerimin önüne, bu yüzden.
nedense umut getirir ,evet. belki de başkasını ağlatıyordur ,kim bilir..
u m u t ama..
ama dinlemeye değer.. her zaman.
yağmurlu havada, veya denizin önünde. evet mavi'lik daha çok yakışır artık "fadeintoyou"'ya, gri'den.
hüzünlü mü?.. bilmem ,değil garip bir şekilde.
hüzünlü gibi görünse de, nedense vermiyor insana hüzün. tuhaf ,gri şarkılardan.
çok geç keşfettiğime üzüldüklerimden, ama asla benden gitmeyecek bir şarkı olması onu böyle güzel yapan.
aklıma getirdiği karmaşık şeyler zincirine sebep olsa da, asla beni üzmeyen bir şey.
evet, bana deniz'i, deniz'imi hatırlattığı için sanırım. mavi'lik getiriyor gözlerimin önüne, bu yüzden.
nedense umut getirir ,evet. belki de başkasını ağlatıyordur ,kim bilir..
u m u t ama..
ama dinlemeye değer.. her zaman.
yağmurlu havada, veya denizin önünde. evet mavi'lik daha çok yakışır artık "fadeintoyou"'ya, gri'den.
harikadır.
kışın o kasvetli havasından çıkıp, yazın dinlenince tuhaf olandır.
güneşli havalara nedense pek gitmediği fark edilmiştir. *
ama güzeldir. sözleri, müziği ile.
rahatlatıcı, uyku öncesi ninni niyetine iyi gider..
http://www.youtube.com/watch?v=jxGrPHt44ds
güneşli havalara nedense pek gitmediği fark edilmiştir. *
ama güzeldir. sözleri, müziği ile.
rahatlatıcı, uyku öncesi ninni niyetine iyi gider..
http://www.youtube.com/watch?v=jxGrPHt44ds
aslında bu şarkının altına her gün entry girebilirim. yeri bende çok farklı, işin güzel kısmı bu şarkıyı çok kişi bilmiyor, çok kişi bilmiyor ki bu şarkı bizlere kalıyor.
kış'ı bana hatırlatan, hayattan tüm bekletimin kesildiği zamanlarda yanımda olan yegane şarkıdır, uzun zamandan sonra dinledim. ve yeri hala değişmedi bende.
sabaha karşı oturun tek başınıza ve bu şarkıyı dinleyin, ister istemez şarkının içinde kayboluyorken bulacaksınız kendinizi. neyse fazla uzatmayalım, efkarlanmak isteyenler için ;
https://www.youtube.com/watch?v=-uJ61jgFCMM
kış'ı bana hatırlatan, hayattan tüm bekletimin kesildiği zamanlarda yanımda olan yegane şarkıdır, uzun zamandan sonra dinledim. ve yeri hala değişmedi bende.
sabaha karşı oturun tek başınıza ve bu şarkıyı dinleyin, ister istemez şarkının içinde kayboluyorken bulacaksınız kendinizi. neyse fazla uzatmayalım, efkarlanmak isteyenler için ;
https://www.youtube.com/watch?v=-uJ61jgFCMM
uzun zamandir dinledigim harika sarki.kendisi hakkinda soyle bir cover bulunmakta benim cok hosuma gitti.
https://youtu.be/rAqOrt9-2G4
https://youtu.be/rAqOrt9-2G4
Oldukça güzel her gece slowtime da çalan beni rahatlatan ezgilere sahip bir şarkı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar