bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı2
- küfreden kız iticiliği7
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- ismet gurbuz 202418
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara4
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bugün de meme atan olmaması13
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- wine me dine me2
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
zor zanaattır.
evlilik, insanın kendine yakışanı giymesidir. ne bileyim bir damatlık olsun, bir gelinlik olsun güzel ve özel giysilerdir.*
şaka bir yana; evlilik bir havuza benzer. yüzmesini bilmezsen boğulursun.
ayrıca yüzük de parmak tasmasıdır.
şaka bir yana; evlilik bir havuza benzer. yüzmesini bilmezsen boğulursun.
ayrıca yüzük de parmak tasmasıdır.
beraber yaşamaktır. her yiğidin harcı değildir. bazılarının eline yüzüne bulaştırıp içine sıçtığı müessesedir.
en az iki kişinin aynı evde yaşamasıdır.
(bkz: game over)
allah ın biz insanlara karşı koyduğu kurallar bütünüdür. biz sefiller de buna uymak zorundayız. ya seve seve ya da sike sike.
sigaraya alışmaktır, bol bol başarılı olmaktır, kitap bile okur insan lan ne diyorsun sen?
bir insanı tanımaya başlamaktır.
kafa dengini buldunmu süpper ancak az biraz zamanla kıl olmaya başladığın zamanda feci olabilecek bir oluşum.azma sürekli eğlendiğin aynı şeylerden hoşlandığın,beraber takip ettiğiniz bir dizinin tek bölümüü bile ayrı izleyemediğin biri oldumu..ooh.süper.
bir yaşam şeklidir tarzıdır ve daha bir çok şey...
daha çok insanların karşı cins yardımıyla yaşamını düzene sokmasıdır...her açıdan;
aslında hayatın monotonlaşması olsa da insanlar için gereklidir bu monotonluk... aslında bu işten karlı çıkan birazda erkektir...eve geldiğinde yemek hazır olur,odayı hiç sen toplamazsın,hiç sen temizlik yapmazsın,sex yapmak için 40 takla atmana gerek yoktur karşı cins karşısında,hatta farklı zevkler de tadabilirsiniz çocuk yapmak gibi...
aslında birazda toplumsal açıdan özel günlerimizi dahada tatlandırır çoluk çocuğu alıp dedelerinin elini öpmeye götürmek gibi bayramlarda...
işin imza tarafı ise birazda formalitesi aslında çocuk olursa soy isim için o imza şart... ha yok ben manyağım o imza olmayacak diyorsan yap çocuğu evlen soy ismini koy tekrar boşan yaşamaya devam et manyak herif!
her şeyden önce yalnızlık korkusundan dolayı ortaya çıkan bir müessesedir hadi tamam şu anda gençsin ve hiç yaşlanmıyacakmış gibisin yalnızlığı seviyorsun çünkü kimse seni kısıtlayamıyor özgürsün süpersin anladık ama öylesin diyede bok atma evliliğe bu gün yarın 50 yaşına gelip romatizmaların azdığında sana masaj yapacak birini ararsın... gözlerin durmadan seni ziyaret edecek birisini arar ama yoktur. ***
daha çok insanların karşı cins yardımıyla yaşamını düzene sokmasıdır...her açıdan;
aslında hayatın monotonlaşması olsa da insanlar için gereklidir bu monotonluk... aslında bu işten karlı çıkan birazda erkektir...eve geldiğinde yemek hazır olur,odayı hiç sen toplamazsın,hiç sen temizlik yapmazsın,sex yapmak için 40 takla atmana gerek yoktur karşı cins karşısında,hatta farklı zevkler de tadabilirsiniz çocuk yapmak gibi...
aslında birazda toplumsal açıdan özel günlerimizi dahada tatlandırır çoluk çocuğu alıp dedelerinin elini öpmeye götürmek gibi bayramlarda...
işin imza tarafı ise birazda formalitesi aslında çocuk olursa soy isim için o imza şart... ha yok ben manyağım o imza olmayacak diyorsan yap çocuğu evlen soy ismini koy tekrar boşan yaşamaya devam et manyak herif!
her şeyden önce yalnızlık korkusundan dolayı ortaya çıkan bir müessesedir hadi tamam şu anda gençsin ve hiç yaşlanmıyacakmış gibisin yalnızlığı seviyorsun çünkü kimse seni kısıtlayamıyor özgürsün süpersin anladık ama öylesin diyede bok atma evliliğe bu gün yarın 50 yaşına gelip romatizmaların azdığında sana masaj yapacak birini ararsın... gözlerin durmadan seni ziyaret edecek birisini arar ama yoktur. ***
(bkz: budur)
her gece birlikte uyuyabilmektir.
sevişmeyi resmiyete dökmektir.
bir ömür yol arkadaşı edinmek
herşeyi iki kişilik tasarlamak ve yaşamak
2 ayrı bedende tek ruha sahip olmak
konuşmadan anlaşabilmek
alışmak alışmak alışmaktır..
tecrübe olmadan bunlar geliyo akla bir bilene sormalı.
herşeyi iki kişilik tasarlamak ve yaşamak
2 ayrı bedende tek ruha sahip olmak
konuşmadan anlaşabilmek
alışmak alışmak alışmaktır..
tecrübe olmadan bunlar geliyo akla bir bilene sormalı.
bir bardak süt için evde inek beslemektir cevabının sorusu.
iki insanın bir araya gelip hayatın ağzına sıçma girişimidir.
evlilik kutsal bir müessesedir. evde kocaman adalet mülkün temelidir gibi bu yazı yazar. müessesemizde veresiye yoktur lütfen ısrar etmeyiniz yazılarını görmek muhtemeldir. *
toplumsal ve ahlaksal bir gerekliliktir. *
iki insanın birlikte yaşayacağını veya yaşadığını ilan etmesidir. ille imza atmalarına gerek yok.
ayvayı yemek ve devamında karın ağrısı çekmektir.
bir evde yaşamanın, aynı kişiyle sevişmenin resmiyete dökülmüş halidir, mahalle baskısı olmasa çoğu kişinin tercih etmeyeceği resmiyettir. uyurken kıravat takmak gibidir. zorunluluğu olmasa mutluluk oranı daha yüksek olur diye düşündürtendir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar