bugün
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük yazarlarının bileklikleri3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması7
- elimde goruntuleriniz var4
- dut ağacı2
- muşlettin amca2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- evlenmek için gereken minimum para5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ashley dont look at him look at me2
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- küfreden kız iticiliği8
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- ismet gurbuz 202418
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- buddy dude2
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
ülkemizin en büyük dağıdır...
edit: ayıptır lan bilgi entriysi eksilenir mi, az sanata saygınız olsun...
edit: ayıptır lan bilgi entriysi eksilenir mi, az sanata saygınız olsun...
oyuncu mouse'u markasıdır da.
'Based on a true story' diye başlayışından çok da harika olmadığını anladığım film. Bunun daha sağlamı;
(bkz: kırılma noktası) tavsiye kapsamındadır.
(bkz: kırılma noktası) tavsiye kapsamındadır.
"""1996 senesinde everest'e tırmanan iki grubun yaşadığı olayları beyazperdeye aktarılmıştır. yaşanılan olaylar gerçekten olmuş şeylerdir. filmde everest'e tırmanan iki grup tahminlerin tersine yoğun karyağışı ve fırtına yüzünden yaşamla ölüm arasında kalırlar."""
güzel konusu,başarılı oyuncu kadrosu ve gerçek hikayesiyle zaten yeteri kadar ilgi çeken bir yapım.doğrusu filmi beğendiğimi söylemeliyim.bir çok kullanıcının filmi yerden yere vurmasına gerçekten çok üzüldüm.sanki onlar farklı film izlemiş ben farklı film izledim gibi hissettim.o kadar da kötü film olmadığını vurgulamalıyım.oyuncuların performansları pek ön planda olmasa bile bazı sahneler hem heyecanlı hem de duygu yüklüydü.özellikle bazı sahnelerde o soğuğu siz bile hissediyorsunuz ki sırf bu yüzden bile izlenmeli bence
güzel konusu,başarılı oyuncu kadrosu ve gerçek hikayesiyle zaten yeteri kadar ilgi çeken bir yapım.doğrusu filmi beğendiğimi söylemeliyim.bir çok kullanıcının filmi yerden yere vurmasına gerçekten çok üzüldüm.sanki onlar farklı film izlemiş ben farklı film izledim gibi hissettim.o kadar da kötü film olmadığını vurgulamalıyım.oyuncuların performansları pek ön planda olmasa bile bazı sahneler hem heyecanlı hem de duygu yüklüydü.özellikle bazı sahnelerde o soğuğu siz bile hissediyorsunuz ki sırf bu yüzden bile izlenmeli bence
dunyanin en yuksek zirvesi denilirken rakim da hesaba katilmis mi acaba?
gerçekten çok etkileyici bir filmdi.
iki kere sinemada izledim.
çok duygu yüklüydü gerçekten.. izleyin..
iki kere sinemada izledim.
çok duygu yüklüydü gerçekten.. izleyin..
Bugün izlemeye başladığım bu filmde everest isminin muhabbeti geçince vikipediden bakıp öğrendim ki 1800 lerin sonunda ingiltere dönemin o coğrafyasında hakim güç olmasının etkisi ile hindistan valisinin adını dünyanın en yüksek zirvesine verdirmis.
En yüksek 2. Zirve olan k2 de benzer şekilde isimlendirilmis. Vay arkadaş o donemde osmanlı o coğrafyada hüküm sürse insanlığın ortak mirası olan dağa osman adını falan verecekler.
(bkz: tarık bin ziyad)
(bkz: cebel-i tarık)
En yüksek 2. Zirve olan k2 de benzer şekilde isimlendirilmis. Vay arkadaş o donemde osmanlı o coğrafyada hüküm sürse insanlığın ortak mirası olan dağa osman adını falan verecekler.
(bkz: tarık bin ziyad)
(bkz: cebel-i tarık)
güvendiğim bir teknoloji markası. neden güveniyorum ben bunlara, onu bile bilmiyorum.
kendine has ekolojisi olan dağ.
yani dağ kendi hava durumunu oluşturur.
yani dağ kendi hava durumunu oluşturur.
Dağcılık sporunda, yüksek teknolojiye sahip ekipmanların kullanılmasına rağmen, dünyanın en yüksek zirvesi olan Everest, sporcu misafirlerini ölümle yüzleştirmeye devam ediyor.
*Everest Dağı’na tırmanış yolunda, ücretsiz olarak yüksek hızda internet bağlantısı bulabilirsiniz.
*Everest Dağı’nda, 200’den fazla dağcının cesedi bulunmaktadır ve bu cesetler tırmanmakta olan dağcılara yol göstermek için kullanılmaktadır.
*Everest Dağı’nda, 200’den fazla dağcının cesedi bulunmaktadır ve bu cesetler tırmanmakta olan dağcılara yol göstermek için kullanılmaktadır.
Boş bir zamanımda tırmanmak istediğim dağ.
Oxford Üniversitesinden Dr. Andrew Sutherland'ın hazırladığı rapora göre, Everest'e her 10 tırmanışın biri mutlaka ölümle sonuçlanıyor.
Hiçbir zaman gözümde annapurna olamayacak dağ, benim için sadece ölümcül şeyler hayati değer taşır.
Dünyanın en zirvesi. Hep hayal ederim oraya çıkmayı. Evet.
8 bin 848 metre yükseklikteki Everest'te 1920'den bu yana 200'den fazla kişi yaşamını yitirdi.
http://www.milliyet.com.t...a&utm_content=2673121
http://www.milliyet.com.t...a&utm_content=2673121
Dünyanın en yüksek dağı konumundadır nepalin incisidir adeta ama bir o kadarda belasidir.
Ters cevrildigi zaman dunyanin en derin cukuru olan marihuana cukurundan 2 kat daha uzundur.
He bide teknolojik urunler yapan bir bilisim sirketininde adidir.
He bide teknolojik urunler yapan bir bilisim sirketininde adidir.
Ucuz ve kaliteli pc donanım ürünleri üreten markadır. klavyesi, faresi filan çok sağlam ve kulanılşlı. Hem de bu fiyata, maşallah.
yüksekliğinin yılda yaklaşık 4 mm arttığı söylenen dağ.
bu kadar dandik malzemeden mouse yapan başka firma yoktur herhalde.
kullandığım daha doğrusu kullanamadığım en dandik mause üreticisi. genelde teknosa satıyor bu ve buna benzer boktan şeyleri sakın yanılıp almayın. 1 ayda 2 tanesi bozuldu ardından bir bilgisayarcıdan en düşük fiyatlı a4 tech sanırım 30 tl idi ondan aldım 2 senedir sorunsuz kafa rahat kullanıyorum.
ailesiyle tartışıp kavga eden ergen gencin bir daha eve gelmemek için eve çektiği şey...
Ucuz ürünler üreten bir teknoloji firmasıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar