bugün

everest

kullandığım daha doğrusu kullanamadığım en dandik mause üreticisi. genelde teknosa satıyor bu ve buna benzer boktan şeyleri sakın yanılıp almayın. 1 ayda 2 tanesi bozuldu ardından bir bilgisayarcıdan en düşük fiyatlı a4 tech sanırım 30 tl idi ondan aldım 2 senedir sorunsuz kafa rahat kullanıyorum.
© copyright 2005 - 2026