bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- kemalistler7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- günün şiiri3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- sözlüğün tadının kaçması4
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- yazarların imza parfümleri14
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- 2026 dünya kupası22
- türk kızı egosu6
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- am okşama4
- dünya11
- alan greenspan3
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- aşure2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- kıskanmak7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- zippo2
- pkk nasıl biter5
- kazım koyuncu2
"işte öyle birşey" "söyle canım" gibi parçalarla ünlenmiş türk pop müziğinin duayenleri arasındadır "hisseli harikalar kumpanyası" adlı müzikalde sahneyi yıllarca adile naşit ayşen gruda ve mehmet ali erbil ile paylaşmıştır.
haklisin erol bey...
teog birincisi coban ile sizin oyunuz bir olamaz tabi.
teog birincisi coban ile sizin oyunuz bir olamaz tabi.
saçmalarken güldürmüştür. bu çobanlardan ne isterler hiç anlamamda. hocam 3 üniversite bitiren adam mı oluyor acaba önce onu bir sormak lazım kendilerine.
Erol Evgini severim ama demokrasi ile ilgi röportajı makas bile atılmış olsa hiç hoş değil. 3 üniversite mezunu ile çobanın hiç farkı yok. tıpkı 3 üniversite mezunu koyunların bollugu gibi... okul tabi ki önemli vizyon kazanma açısından ama bazen de okursun eşeklik baki kalır...
http://www.sozcu.com.tr/h...ampaign=magazin-haberleri
http://www.sozcu.com.tr/h...ampaign=magazin-haberleri
Bu söylediklerini " keşke köy enstitüleri kapatılmasaydı" olarak söyleyebilirdi...
Köylüyü cahil bırakan yine sağ iktidarların " koyun olsun bizim olsun " zihniyetidir...
Bizde cahil fazla ama bunu onu az görerek , gereksiz görerek çözemeyiz...
Köylüyü cahil bırakan yine sağ iktidarların " koyun olsun bizim olsun " zihniyetidir...
Bizde cahil fazla ama bunu onu az görerek , gereksiz görerek çözemeyiz...
seçme ve seçilme hakkında benzer düşünceleri paylaştığım kişi. ancak aynı değil, benzer.
keşke hiç konuşmasaydı da adam sansaydık. çok severdim. çok severdim ama artık değil.
zeki sanatçı.
(bkz: peruklu)
Kısmen katıldığım durumdur sadece bizim ülkemiz için değil, eğitimsiz cahil insan kolayca kandırılmaya açık kişilerdir ABD de donald Trump adında bir
manyak koptu geliyor Belki de dünyayı uçuruma sürükleyecek ama ne o seçildi geldi, bu manyağın seçilip gelmesi onun manyak olduğu ve dünyayı uçurma
sürükleyebileceği gerçeğini değiştirmez.
Sadece eğitimle alakalı bir konu da değil yazın seçimlerinde tatilinden vazgeçemeyip tatil yapan sözde eğitimli kişiler benim gözümde cahilin en önde
gidenidir,.
manyak koptu geliyor Belki de dünyayı uçuruma sürükleyecek ama ne o seçildi geldi, bu manyağın seçilip gelmesi onun manyak olduğu ve dünyayı uçurma
sürükleyebileceği gerçeğini değiştirmez.
Sadece eğitimle alakalı bir konu da değil yazın seçimlerinde tatilinden vazgeçemeyip tatil yapan sözde eğitimli kişiler benim gözümde cahilin en önde
gidenidir,.
tipik bir, takke düştü kel göründü deyiminin hakkını veren şarkıcı türü.
http://www.uludagsozluk.com/r/erol-evgin-22463/
burda eski çevirmeli telefonlara benzeyen zat ı şahane.
burda eski çevirmeli telefonlara benzeyen zat ı şahane.
çok doğru söylemiş.
demek ki rizeden nadir de olsa aklı başında birileri çıkabiliyormuş.
rizeden çıkan modellerin çoğu için.
https://twitter.com/Ahmet...19872?ref_src=twsrc%5Etfw
demek ki rizeden nadir de olsa aklı başında birileri çıkabiliyormuş.
rizeden çıkan modellerin çoğu için.
https://twitter.com/Ahmet...19872?ref_src=twsrc%5Etfw
Kendisi 2 kere borusan holding in partisinde gormustum. Ne isi varsa artik.
anasını avradını sikiyim erolun. bacisini da sikiyim. bunlar kendini ne sanıyorlar la!
Cumhurbaşkanının cins adam dediği türkücü.
halifemiz efendimiz hazretleri tarafından ''cins adam'' olarak anılan
yakında pensilvanya ile ilişkisi olduğunu da iddia ederler.
yakında pensilvanya ile ilişkisi olduğunu da iddia ederler.
tipik monşer kemalist kafasına sahip şarkıcı. parmak basan teyzeler sadece muhtarlarını seçsin diyor bir de adaletten bahsediyor. aslında insanları statülerine göre kategorize ederek ayrımcılığı yapan kendisi ama farkında değil.
akabe ne diyor ? okuma yazma oranının arttığı yerlerde oyumuz düşüyor.
söylediği yalnış değil de aysun gibi ergence söylemesi garip.
sonuç ; çok doğru söylemiş.
şimdi bu kütle oy kullanmasa ne eksiğimiz olur ki.
https://youtu.be/L1yIMK7mfdE
söylediği yalnış değil de aysun gibi ergence söylemesi garip.
sonuç ; çok doğru söylemiş.
şimdi bu kütle oy kullanmasa ne eksiğimiz olur ki.
https://youtu.be/L1yIMK7mfdE
kendisinden
be hey çatladıkapının muhtarı
ben çatladıkapının muhtarı değilim deyip, mısır denen ne idüğü belirsiz bir memlekete, bu memleketin 150 milyar dolarını bastın
netice ; oradaki adamın ömür boyu hapis, sende kol saatini aldın, akbil doldurmaya parası olmayan ama seni alkışlamak için
ta bilmemnerelerden koşup gelenin umurunda değil ama o parayla kaç fabrika kurulurdu ? kaç işsiz iş bulurdu demesini
beklerdim, diğerini zaten aysun söylediydi.
be hey çatladıkapının muhtarı
ben çatladıkapının muhtarı değilim deyip, mısır denen ne idüğü belirsiz bir memlekete, bu memleketin 150 milyar dolarını bastın
netice ; oradaki adamın ömür boyu hapis, sende kol saatini aldın, akbil doldurmaya parası olmayan ama seni alkışlamak için
ta bilmemnerelerden koşup gelenin umurunda değil ama o parayla kaç fabrika kurulurdu ? kaç işsiz iş bulurdu demesini
beklerdim, diğerini zaten aysun söylediydi.
Saray soytarıları sanatçı Erol evgin değil öylemi? Erol evgin sanatçının kralıdır saray soytarılarısı değil gerçek sanatçıdır helal olsun sana koca yürekli adam.
Sevdiğim bir isim ama yaptığı açıklama son derece yanlış. Tabi ki herkesin eşit oy kullanma hakkı olmalı. Aksi takdirde savunmuş olduğun demokrasiyle çelişirsin. Birileri'nden fırça yemesinin üzerine insanlarin destek olmasına da karşıyım. Birileri'ne karşı olduklarından onun karşı çıktığı herşeyin yanında bu insanlar, doğru da olsa yanlış da olsa. Yıllar önce Aysun Kayacı da buna benzer bir laf eetmişti " Benim oyum dağdaki çobanla bir mi? " diye. Herkes Aysun Kayacı'ya karşı çıkıp yerden yere vurmuştu kadını. Al işte aynı manada yapılmış bir açıklama. Neden kimse Aysun Kayacı'ya olduğu gibi Erol Evgin'e de karşı çıkmıyor?
sevdiğim, fakat son röportajı ile elimde olmadan gözümde ki değeri düşmüş sanatçı. halkı gruplara ayırıp onlar muhtarlığa, şunlar belediye başkanlığına, bizim gibiler meclis seçimlerine oy vermeli falan gibi bir şeyler söyleyen insan, sacmalamistir bence. sebebi neydi ki.
Gerçek bir sanatçı.
Açıklamalarının altına ikzami atarim.
Açıklamalarının altına ikzami atarim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar