bugün

erol evgin

akabe ne diyor ? okuma yazma oranının arttığı yerlerde oyumuz düşüyor.

söylediği yalnış değil de aysun gibi ergence söylemesi garip.

sonuç ; çok doğru söylemiş.

şimdi bu kütle oy kullanmasa ne eksiğimiz olur ki.

https://youtu.be/L1yIMK7mfdE
© copyright 2005 - 2026