bugün
- true'nun çaylak olması18
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet13
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- kadir inanır17
- kemalist dünya20
- yapay zeka siyonizm'e karşı2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- evagreen2
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- ona bir şey söyle9
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- israil6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- anın görüntüsü17
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
Yorum yaparken bu çocuğun profesyonel olarak oynadığı maç sayısının 10 15 olduğunu bilerek yapmalı. Bu denli tecrübesiz bir oyuncunun avrupa kupası gibi sert ve dirençli bir turnuvada 45 dakikada kalitesini belli etmesi çok sıradışı bi olay.
Abartı diyenler olmuş geçen sene odegard ortaya çıktığında herkesin ağzının suyu aktı bence ondan kat kat teknik bir oyuncu.
inşallah sakatlık yaşamaz, dortmund kendisine çok şey katacaktır.
Abartı diyenler olmuş geçen sene odegard ortaya çıktığında herkesin ağzının suyu aktı bence ondan kat kat teknik bir oyuncu.
inşallah sakatlık yaşamaz, dortmund kendisine çok şey katacaktır.
Balona balon derim ama bu çocuk gerçekten iyi dortmund ta alman disiplini ile yetişirse ortaya dünyanın en iyi oyuncularından olur.
bu çocuk eğer iyi bir kariyer yaparsa mesut özile kapak olur.zira bey efendi kariyerim için almanya yı seçtim demişti.neyse bu adamın daşşakları kolye yapılıp gezdirilir.adamsın emre mor.
Turk milli takimi neden sectigini anlamadigim futbolcu. hadi sectin saygi duyarim ama turkiye'ye gelip bir takima dahil olmasa bari dedigim genc yetenek.
Hemcinsi olduğum bir insanı tanımadan bu kadar sempati duyabileceğimi sanmıyordum.
Olm sen nasıl sevimli bi çocuksun öyle la. Mahallede top oynarken gördüğüm; gaz verdiğim 4-5 yaşlarındaki cocuk sevimliliğisin yemin ediyorum.
Türk futbolu değil dünya futboluna kazandırılmış, gayret ederse nerelere kadar gidebileceğini hayal bile edemiyorum.
Şuna eminim şımarmayacak, avrupada yetiştiği için buna adım kadar eminim.
Allah yolunu açık etsin çoçuk.
Türk milli takımını seçtiğin için sonsuz saygılar, yaşı küçük yüreği kocaman adam.
Olm sen nasıl sevimli bi çocuksun öyle la. Mahallede top oynarken gördüğüm; gaz verdiğim 4-5 yaşlarındaki cocuk sevimliliğisin yemin ediyorum.
Türk futbolu değil dünya futboluna kazandırılmış, gayret ederse nerelere kadar gidebileceğini hayal bile edemiyorum.
Şuna eminim şımarmayacak, avrupada yetiştiği için buna adım kadar eminim.
Allah yolunu açık etsin çoçuk.
Türk milli takımını seçtiğin için sonsuz saygılar, yaşı küçük yüreği kocaman adam.
Yolun açık olsun çocuk hak ettiğin yerlere gel.
dün oynadığımız maçta çek kanatlarını sikip bi kenara bırakan genç oyuncumuz.. maşallah, maşallah..
ulan bu kupada bir de sinan gümüş olacaktı yanında.. offfff off.. sırf ikiniz çıkartırdınız bizi be..
ulan bu kupada bir de sinan gümüş olacaktı yanında.. offfff off.. sırf ikiniz çıkartırdınız bizi be..
helal olsun dedirtir.
çok beğendiğim genç yetenek. allah nazar değdirmesin inşallah.
dortmund'un iki yıla kalmaz en az 40-50 milyon euroya satacağı futbolcudur.
http://galeri.uludagsozlu...-kolu-kime-girdi-1095229/
şu fotoğrafta gördüğümüz umudun yansıması olan futbolcu. fotoğrafta umut, hırs, öfke, masumiyet, sevinç gibi onlarca duygu görülmekte.
şu fotoğrafta gördüğümüz umudun yansıması olan futbolcu. fotoğrafta umut, hırs, öfke, masumiyet, sevinç gibi onlarca duygu görülmekte.
topla giderken bu çocuk gibi seri yön değiştirebilen çok az futbolcu var. hırslı ve dengeli olması da cabası... ama daha geliştirmesi gereken çok şey var. bu kadar çok pozisyona girebilen adamın bitiriciliği de iyi olmalı mesela...
ayrıca yat yat diyerek çocuğu bize benzetmeye çalışan teknik ekibimizi de kınıyorum. *
ayrıca yat yat diyerek çocuğu bize benzetmeye çalışan teknik ekibimizi de kınıyorum. *
Bu tekniginin ve yeteneğinin üstüne koyarsa ki koyacağı garanti gibi duruyor. 3 yıl sonra real veya barca ya 65 ile 75 milyon avro ya satılır. Ulan ne çakal dortmund lan.
ciddi bir sakatlık yaşamazsa eğer çok büyük futbolcu olacağına dair kalıbımı basacağım milli futbolcu.
Herkes sakat olmazsa iş var diyor mk kapatın şom ağzınızı adam olacak bu cocuk.
yerli messi benim gözümde. ilk defa türk bir futbolcumuzun ayağına top gelince heyecanlanıyorum. yetmezmi ?
en kötüsüde şu adamı türk milli takım forması ile izleyemiyecez ya o koyuyor işte.
tam tadı almıştıkki başlamadan bitti amk.
tam tadı almıştıkki başlamadan bitti amk.
ulan bu çocuk bari reklam hevesine kapılmasa amk!
lan bu çocuk gassaraya gelsin gassaraylı olur amk. o kadar.
Dortmund'da muhteşem bir eğitim ve kişisel gelişim göstereceğine inandığım milli yıldız adayı. iyi pişirilir, sakatlık vs durumları olmazsa adından çokça söz ettirecektir.
Önümüzdeki 15 yıl içinde adından çok söz ettirecek genç yıldız adayı hatta inceden inceye yıldız. Gerçekten top ayağına çok yakışıyor. Topla beraber bu derece dikine gidebilen topu ayağına yakıştıran ender türk oyunculardan biri.
Bahtı açık olsun. Türk milli takımını seçmiş olması ise ayrı bir olay övgüyü hakkediyor.
Bahtı açık olsun. Türk milli takımını seçmiş olması ise ayrı bir olay övgüyü hakkediyor.
Dortmund'da oynayacak olması beni çok heyecanlandırıyor.
Kendisi için en doğru ligi seçti...
Alman Liginde açık alan bulabilir , sert savunma yok...
Yolu açık olsun...
Kendisi için en doğru ligi seçti...
Alman Liginde açık alan bulabilir , sert savunma yok...
Yolu açık olsun...
2 - 3 kez seyredebildim.
Harika bir yetenek.
Doğa verince veriyor.
Tek korkum, cidden tek korkum B. Bortmund'a transfer olması.
Öyle ciddi okuldur ki B. Dortmund, bildiğiniz gibi değildir.
Hocanın sözünden çıkılamayan ender okullardan biridir.
Bu denli spontane yetenekleri, oyun zekası, basireti (özellikle yazdım bu sözcüğü), yaratıcılığı, kıvraklığı, ezber bozan doğa üstü öngörüleri olan bir futbolcunun, B. Dortmund'un o sıkıcı ve futbolu yalnızca bilgi, eğitim sanan yapısında, o güzellik ötesi yeteneklerini yitirirse diye korkuyorum.
Korkağım ben, ne yapayım?
Emre, yitirme o içten güzelliklerini!.. Dinleme sen onları.
Çık ve kendin gibi oyna.
Harika bir yetenek.
Doğa verince veriyor.
Tek korkum, cidden tek korkum B. Bortmund'a transfer olması.
Öyle ciddi okuldur ki B. Dortmund, bildiğiniz gibi değildir.
Hocanın sözünden çıkılamayan ender okullardan biridir.
Bu denli spontane yetenekleri, oyun zekası, basireti (özellikle yazdım bu sözcüğü), yaratıcılığı, kıvraklığı, ezber bozan doğa üstü öngörüleri olan bir futbolcunun, B. Dortmund'un o sıkıcı ve futbolu yalnızca bilgi, eğitim sanan yapısında, o güzellik ötesi yeteneklerini yitirirse diye korkuyorum.
Korkağım ben, ne yapayım?
Emre, yitirme o içten güzelliklerini!.. Dinleme sen onları.
Çık ve kendin gibi oyna.
topa hakim olma 》%100
etkili şut 》%30.
etkili şut 》%30.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar