bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- her kadın güzeldir3
- anın görüntüsü24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- erkekler neden erken ölür2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- genç görünmeye çalışmak3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- rakı sevmemek7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- şafak çak3
- kadir inanır22
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- aşure yapan sözlük kızları7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- dümbelettin efendi2
- daha relax3
- sosyal medya aranmaktır2
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- insan olmaya ceyrek kala3
- çok güzel ama manyak kadın7
- true'nun çaylak olması16
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
bir skor yazarı daha.. *
çok sağlam bir skor yazarıdır.
bazı yazıları iyi gibi görünür ancak kendi ürünü değildir, önemli olaylar anında sözlüklerde tartışılageldiğinden bu abimiz kolaycılığa kaçar ve sözlükleri takip eder sonrasında da beğendiği bir yazının orasından, burasından kırparak başkasının yazısını kendi yazısıymış gibi ertesi günki baskıda okurlara sunar.
bu kanaate nereden mi vardım? yazdığım bir yazının hemen hemen aynısını ama daha bir özet şeklinde olanını ertesi gün abimizin köşesinde gördüm. konunun akışı, cümlelerin sırası, verdiğimiz örnekler falan aynı hani "oha" diyor insan. arkadaşın birine söyledim "lan böyle böyle bir durum var ben mi abartıyorum?" diye adam gün içinde cevapladı "yok abi vallahi aynısı" diye. demek ki, birçok "iyi" zannedilen yazısını aparıyor arkadaş sözlüklerden.
emre abi, aparıyorsun milletin yazılarını bari link ver de adamlar daha uzun ve kalitelilerini okusunlar.
2 kelime yazamayacak adamlara bir çuval para verip yazar yapan gazetelere de ayrıca selamımız olsun...
bazı yazıları iyi gibi görünür ancak kendi ürünü değildir, önemli olaylar anında sözlüklerde tartışılageldiğinden bu abimiz kolaycılığa kaçar ve sözlükleri takip eder sonrasında da beğendiği bir yazının orasından, burasından kırparak başkasının yazısını kendi yazısıymış gibi ertesi günki baskıda okurlara sunar.
bu kanaate nereden mi vardım? yazdığım bir yazının hemen hemen aynısını ama daha bir özet şeklinde olanını ertesi gün abimizin köşesinde gördüm. konunun akışı, cümlelerin sırası, verdiğimiz örnekler falan aynı hani "oha" diyor insan. arkadaşın birine söyledim "lan böyle böyle bir durum var ben mi abartıyorum?" diye adam gün içinde cevapladı "yok abi vallahi aynısı" diye. demek ki, birçok "iyi" zannedilen yazısını aparıyor arkadaş sözlüklerden.
emre abi, aparıyorsun milletin yazılarını bari link ver de adamlar daha uzun ve kalitelilerini okusunlar.
2 kelime yazamayacak adamlara bir çuval para verip yazar yapan gazetelere de ayrıca selamımız olsun...
yalan haber uydurmada bir numaradır.
fotomaç gazetesi yalanlarını manşetten yazar.
fotomaç gazetesi yalanlarını manşetten yazar.
an itibariyle a spor daki yorumlarıyla futbol programlarından tiksinmeme yol açmıştır. tv de değil de kahvehane de konuşur gibi bi hali var.
Emre belözoğlu yalakası. Adama dünyanın en iyi adamıdır otur konuş dedi lan yuh.
Fener yalakası şikeci.
spiker :Galatasarayı konuşalım süremiz azaldı derken,
emre bol efendi :boş ver yaa Galatasarayı,persieyi konuşalım,shaktarı yorumlayalım diyen adamsı..
spiker :Galatasarayı konuşalım süremiz azaldı derken,
emre bol efendi :boş ver yaa Galatasarayı,persieyi konuşalım,shaktarı yorumlayalım diyen adamsı..
üslubu sıkıntılı bir arkadaş.
ben bu adamin yorumcu oldugunu bilmeden once fenerbahce yoneticisi falan sanmistim, o kadar verdi gazi fenerbahceye persie nani diye ne oldu? kicini yirtarak yaptigin yalakaliklarin, tüm emeklerin bok oldu, fenerbahce elendi bu ve ilker yagcioglu galatasaraya sardi yeniden, neymis galatasaray gumbur gumbur samiyon olmamismis, at kafasi sizin gecen sene ilk 3 te olmaniz mucizeydi, o ite kaka alinan maclar, ilk devrede bonus gibi verilen beles penaltilar.. karambolden atilan son dakika golleri..
kisacasi basin gidin, o kisa aklinizla ekranlari kirletmeyin, emre bol sende sansal gibi ver gazi sonra sezon sonunda ortaliktan kaybol bence, gecen sezon takimin diego disinda transfer yapmadi hic elestirmedin, kasadan para cikmadi dedin diego 5 milyon euro imza parasi aldi moruk, akliniz yalakaliga odaklanmis bi kere artik siksende objektif olamazsin.
kisacasi basin gidin, o kisa aklinizla ekranlari kirletmeyin, emre bol sende sansal gibi ver gazi sonra sezon sonunda ortaliktan kaybol bence, gecen sezon takimin diego disinda transfer yapmadi hic elestirmedin, kasadan para cikmadi dedin diego 5 milyon euro imza parasi aldi moruk, akliniz yalakaliga odaklanmis bi kere artik siksende objektif olamazsin.
Arada A sporu açıp gördükçe dinleyip güldüğüm spor yazarı geçinen şahıs hangi takımla ilgili bisey söylese araya fener şöyle fener böyle diyip övüyor.
Fener yalakası adam.
geçmiş zaman programda,moderatör galatasarayı konuşalım dediğinde,boş ver Galatasarayı fenerden devam edelim,shaktar maçını konuşalım diyen zat.
birde bu adamlara maaş veriyorlar,ekmek veriyorlar...
geçmiş zaman programda,moderatör galatasarayı konuşalım dediğinde,boş ver Galatasarayı fenerden devam edelim,shaktar maçını konuşalım diyen zat.
birde bu adamlara maaş veriyorlar,ekmek veriyorlar...
yavşak afedersin.
aspor'da ötüp duruyordu 5. haftadan sonra hele evinde fenerbahçe puan kaybetmez diyordu olanlar ortada. yanlış transferlerle bu kadar.
emre bol arpası bol gelmiş mal mal konuşan biri. seni gibi tipi tv ye çıkartan zihniyeti silkeyim.
kaybedilen molde maçından sonra adeta ağlaşmış kişidir.
Fenerbahçelilerden başka seveninin olmadığını düşündüğüm şahsiyet. Objektiflikten bir haber. Üslubu gerçekten çok kötü. A sporda (ki bu kanalı da Turgay Demir için izlerim) denk geldim ve gerçekten bu adamı neden getiriyorlar buraya diye düşündüm.
Ağır gerizekalı bir spor yorumcusu.
Şimdiye kadar dediği hiç bir şey doğru çıkmadı.
Şimdiye kadar dediği hiç bir şey doğru çıkmadı.
Olaylara Çok romantik ve tek yanlı bakıyor.
Galatasaray'ın oyunculara 50 milyon Euro'dan fazla ödediği için çok kötü, batmaya yakın falan olduğunu savunuyor ama aynı muhabbetin sonunda Fenerbahçe'nin 72 milyon Euro ödediğini kendi söyleyip valbuena için yıllık 4 milyon verilir başarı için gereklidir falan diyor.
Kısacası çok konuşan ve tam olarak televizyoncuların sevdiği aslen boş tip.
Galatasaray'ın oyunculara 50 milyon Euro'dan fazla ödediği için çok kötü, batmaya yakın falan olduğunu savunuyor ama aynı muhabbetin sonunda Fenerbahçe'nin 72 milyon Euro ödediğini kendi söyleyip valbuena için yıllık 4 milyon verilir başarı için gereklidir falan diyor.
Kısacası çok konuşan ve tam olarak televizyoncuların sevdiği aslen boş tip.
Yalancı ve kıskanç tip.
Rok bile bunun yanında insana benziyor.
Rok bile bunun yanında insana benziyor.
Swansea neden gomis i 2,5 milyona bıraktı.
Acaba altında ne var falan diyor beyin sümüğü bunlar afedersiniz.
Gidin sow un 17 milyona satılması olayında hile hurda arayın.
Şerefsizler.
Acaba altında ne var falan diyor beyin sümüğü bunlar afedersiniz.
Gidin sow un 17 milyona satılması olayında hile hurda arayın.
Şerefsizler.
Aziz Yıldırım'ın kalemidir.O ne derse onu yazar,onu dillendirir.Çok ta şey yapmayın.
Pepe konusunda kendinden çok emin konuşuyordu bu adam, ilk canlı yayınını merakla bekliyoruz.
her sezon göt olan fenerbahçe yorumcusu.
gökhan gönül için "forması fenerbahçe mağzalarında isteyen alabilir" demişti.
şimdi de pepe mevzusu.
adam tam bir müptezel çıktı.
gökhan gönül için "forması fenerbahçe mağzalarında isteyen alabilir" demişti.
şimdi de pepe mevzusu.
adam tam bir müptezel çıktı.
gökhan gönül'ü alamazlar dedikten 1 yıl sonra pepe'yi alamazlar diyip tekrar g*t olan fenerbahçeli yorumcu.
Gözlüklü patlıcan da gördük allahu ekber!!
xl olmuştur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar