bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
her ''noluyos yhaa'' dediklerinde bir osmanlı tokatı atmaktır. ahh şuracıkta olsa da dövsek dediğim insan artıkları.
(bkz: vatan borcu)
sadece emo kızlara yapılması caizdir. erkekler ise bulundukları yerde kimyasal silahlarla imha edilmedilidir.
bu yaratıkları dövmek orgazmvari bi haz verebilir. ama aşırıya kaçmamak gerek, zira öldürdüğünüz takdirde adam yerine konulabildikleri için, onun mezara sizin kodese girebilme ihtimaliniz vardır...
(bkz: sevap kazanmak)
(bkz: sevap kazanmak)
ramazan ayının bereketli manevi atmosferinden faydalanmak için tercih edilen bol ecirli bir sevaptır.
(bkz: insanlık için çalışıyoruz)
(bkz: budaklı meşe odunu)
düşüncesi bile insanın kanını kaynatan eylem, biz dövelim onlar depresyona girsin, onlar depresifleştikçe biz daha çok dövelim.
"emoda olsa insan insandır." sözünü akla getirsede "ne lan o tip garı gibi." sözüde bir anda akla gelir. söz konusu emo bir güzel tekme, tokat ve sağlı sollu kroşelerle dövülür.
hobidir.
Geçen gece rüyamda yaptığım ve en fazla 1 hafta içinde gerçekleştirebileceğim eylemdir.
Önce arkadan sinsice sokulup bir elense çekilir.Bunu sağlı-sollu tokatlar izler ve o hala kendine gelmek için çabalamaktadır.Ne olduğunu anlamamaktadır, çünki gözlerinin önüne perde olan kahkülleri onun görüşünü kısıtlamaktadır.ona bu şiddeti uygulayanın kim olduğunu öğrenmek için kafasını 90 derece yukarı kaldırması gerekmektedir.güruh, kafasını kaldırdığı zaman, bizlerede müthiş bir çene altından giriş imkanı sağlanmış olacaktır.
Önce arkadan sinsice sokulup bir elense çekilir.Bunu sağlı-sollu tokatlar izler ve o hala kendine gelmek için çabalamaktadır.Ne olduğunu anlamamaktadır, çünki gözlerinin önüne perde olan kahkülleri onun görüşünü kısıtlamaktadır.ona bu şiddeti uygulayanın kim olduğunu öğrenmek için kafasını 90 derece yukarı kaldırması gerekmektedir.güruh, kafasını kaldırdığı zaman, bizlerede müthiş bir çene altından giriş imkanı sağlanmış olacaktır.
durup dururken kişi ile dalga geçen emoyu ıslatıp, ıslatıp kızılcık sopası ile dövmek eylemine denir.
geçenlerde eskişehir'de migros'un önünden arkadaşlarımla geçmekteyim. derse geç kaldım ve adımlarımı hızlandırmaktayım.
bendeniz: yahu hep geç kalıyoruz, dolmuşa binelim en iyisi.
arkadaş: bencede valla.
dövülesi emo 1: modelle baksana kanku, hehehe *.
dövülesi emo 2: ayy o ne öyle yaaaa.
dövülesi emo 3: insanlara bak.
bendeniz: bunlar bize mi gülüyor anıl ?
arkadaş: benim düşündüğümü mü düşünüyorsun ?
bendeniz: aynen kardeşim, aynen.
emo denen dövülmek için yaratılmış insanların yanına gidilir ve...
bendeniz: bize mi dediniz o lakırdıları gençler.
dövülesi emo 2: lakırdı nedir ya, puhahahahaha.
bendeniz: taze leş görmüş karga gibi kakırdama lan it herif.
dövülesi emo 1: ooo laflara baksana baba ya.
arkadaş: hoşuna gittiyse başla şeylerde yapabiliriz size gençler ayıp ediyorsunuz.
bendeniz: ulan ben kime diyorum, bize mi dediniz lan o lafları *.
dövülesi emo 2: valla size demedik yaaaa.
bendeniz: travesti gibi yakarma lan it oğlu it, seni oyun hamuru niyetine yoğururum.
arkadaş: sende kalk bakalım ayağa, şi,mdide ben sana sorayım. bize mi dediniz lan o lafları ?
dövülesi emo 1: hayır be size demedik.
çooaaatttt *.
arkadaş: nasıl konuşuyorsun lan sen abilerinle, sözünü geri al süslü yumurta.
bendeniz: kuvvetini boşuna harcama, birlikte hallederiz kardeşim.
dövülesi emo 1, dövülesi emo 2, dövülesi emo 3: abi özür dileriz.
bendeniz: ulan kimbilir kaçıncı özür dilemenizdir bu, buradan geçen insanlarla hep dalga geçiyorsunuz lan.
arkadaş: derse geç kaldık gidelim eses taraftari porsuk canavari.
bendeniz: yarın öbürgün buralarda görmeyelim sizi.
edit: üçüncü emo kızdı ve malesef ona dokunmadık.
geçenlerde eskişehir'de migros'un önünden arkadaşlarımla geçmekteyim. derse geç kaldım ve adımlarımı hızlandırmaktayım.
bendeniz: yahu hep geç kalıyoruz, dolmuşa binelim en iyisi.
arkadaş: bencede valla.
dövülesi emo 1: modelle baksana kanku, hehehe *.
dövülesi emo 2: ayy o ne öyle yaaaa.
dövülesi emo 3: insanlara bak.
bendeniz: bunlar bize mi gülüyor anıl ?
arkadaş: benim düşündüğümü mü düşünüyorsun ?
bendeniz: aynen kardeşim, aynen.
emo denen dövülmek için yaratılmış insanların yanına gidilir ve...
bendeniz: bize mi dediniz o lakırdıları gençler.
dövülesi emo 2: lakırdı nedir ya, puhahahahaha.
bendeniz: taze leş görmüş karga gibi kakırdama lan it herif.
dövülesi emo 1: ooo laflara baksana baba ya.
arkadaş: hoşuna gittiyse başla şeylerde yapabiliriz size gençler ayıp ediyorsunuz.
bendeniz: ulan ben kime diyorum, bize mi dediniz lan o lafları *.
dövülesi emo 2: valla size demedik yaaaa.
bendeniz: travesti gibi yakarma lan it oğlu it, seni oyun hamuru niyetine yoğururum.
arkadaş: sende kalk bakalım ayağa, şi,mdide ben sana sorayım. bize mi dediniz lan o lafları ?
dövülesi emo 1: hayır be size demedik.
çooaaatttt *.
arkadaş: nasıl konuşuyorsun lan sen abilerinle, sözünü geri al süslü yumurta.
bendeniz: kuvvetini boşuna harcama, birlikte hallederiz kardeşim.
dövülesi emo 1, dövülesi emo 2, dövülesi emo 3: abi özür dileriz.
bendeniz: ulan kimbilir kaçıncı özür dilemenizdir bu, buradan geçen insanlarla hep dalga geçiyorsunuz lan.
arkadaş: derse geç kaldık gidelim eses taraftari porsuk canavari.
bendeniz: yarın öbürgün buralarda görmeyelim sizi.
edit: üçüncü emo kızdı ve malesef ona dokunmadık.
hiç denemedigim hadise.metalcilerin emo dövdügünü iddia eden ergenlerimiz bile vardir.
bakiniz efenim : http://www.facebook.com/c...=1326071876002&ref=mf
o degil de o saç düzeltmeler ne oluyor aglarken,yamuk agiz magiz. allah'im akil fikir ver.
bakiniz efenim : http://www.facebook.com/c...=1326071876002&ref=mf
o degil de o saç düzeltmeler ne oluyor aglarken,yamuk agiz magiz. allah'im akil fikir ver.
farz, sünnet ve vacip sıfatlarının buluşması.
kur'an-ı kerimin tekrar yorumlanmasıyla sevap olduğu kanıtlananabilecek, muhteşem bir ferahlık sağlayacak eylem.
(bkz: emo döven masum köylü)
saçma şiddet eylemi.
- hocam, geçen gün emo dövdüm, günaha girmiş miyimdir?
+* qalkh kaltah sheni diye söylenip dövdüysen, no problem evladım.
+* qalkh kaltah sheni diye söylenip dövdüysen, no problem evladım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar