bugün
- üniversitelerin gereksiz olması8
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cemevinde hain kemal sloganları5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- kemalist dünya7
- aile evinde yaşamak4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı7
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- okulların kapanması2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- devlet bahçeli3
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- 2026 dünya kupası22
- venezuela6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- en son ne aldınız2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- uğurcan çakır2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
Yâr, yalan değildi, bir rüya gibiydi
Bitti, yüreğimde acısı kaldı.
Bitti, yüreğimde acısı kaldı.
mükemmel bir (bkz: gökhan Türkmen) sarkisi
insan dinlerken aglayasi geliyor.
dön nasıl kimle nerdeysen
dön beni biraz sevdiysen
dön yüreğimle hasret çaresiz kaldı...
insan dinlerken aglayasi geliyor.
dön nasıl kimle nerdeysen
dön beni biraz sevdiysen
dön yüreğimle hasret çaresiz kaldı...
2 satırının tüm şiiri açıkladığı şiirdir.
sokağa çıkacak yüzün kalmazsa,
artık kötü gözle bakarlarsa dön...
sokağa çıkacak yüzün kalmazsa,
artık kötü gözle bakarlarsa dön...
sinan özen'in pek bilinmeyen, ama gerçekten çok dokunaklı söylediği bir şarkısıdır.
göçmen kuşlar bile döndü yuvaya,
herkes döndü sen dönmedin birtanem.
aşıp aşıp gittin karlı dağları,
dön yarim dedim de döndüremedim.
o vefasız yari kandıramadım...
dön hasretinle kavrulmadan dön,
dön gözlerim kapanmadan dön.
dön saçlarım ağarmadan dön,
sevgilim ne olursun dön...
sinan özen'in eski ve güzel bir parçasıdır.
https://www.youtube.com/watch?v=u2YfblzOldk
herkes döndü sen dönmedin birtanem.
aşıp aşıp gittin karlı dağları,
dön yarim dedim de döndüremedim.
o vefasız yari kandıramadım...
dön hasretinle kavrulmadan dön,
dön gözlerim kapanmadan dön.
dön saçlarım ağarmadan dön,
sevgilim ne olursun dön...
sinan özen'in eski ve güzel bir parçasıdır.
https://www.youtube.com/watch?v=u2YfblzOldk
alkol sonrası insanı hönkürterek ağlatabilen bir gökhan türkmen şarkısı.
ardına 'me' ekleyince tercih meselesi olabilecek*, yanına bir de dolap ekleyince lunaparkı anımsatacak ve tabiki tek başına bir kelimeyken çoğu zaman anlamsız kalan tek heceli sözcüktür.
Dön dayanamıyorum artık
Dön bu ne çok yalnızlık
Çık gel ne olursun apansız
Hadi dön, hadi dön, hadi dön yalansız ..
Dön bu ne çok yalnızlık
Çık gel ne olursun apansız
Hadi dön, hadi dön, hadi dön yalansız ..
dinlerken '' allah benim belamı versin ya'' diye ağlayabiliceğiniz , gökhan türkmene ait harika bir parça. hele bir de akustik yorumu var ki...
(bkz: daha fazla devam edemicem teşekkürler)
(bkz: daha fazla devam edemicem teşekkürler)
gece olmasın ve ben dinlemeyeyim bu şarkıyı dediğimdir..
Bitti, yüregimde acisi kaldi..
dön nasil kimle nerdeysen, dön beni biraz sevdiysen, dön yüregimde hasret çaresiz kaldi...
Bitti, yüregimde acisi kaldi..
dön nasil kimle nerdeysen, dön beni biraz sevdiysen, dön yüregimde hasret çaresiz kaldi...
halil sezai paracıkoğlu nun seslendirdiği güzel şarkılardan biri.
http://www.youtube.com/wa...xmcpi&feature=related
http://www.youtube.com/wa...xmcpi&feature=related
mustafa ceceli'nin büyüleyici sesinden, gözler kapalı olarak dinlenmesi gereken şarkı.. uzaklara dalınası.. geçen günlere yanılası.. sonra şarkı tekrardan başa alınası..
Kim bilir kaç ilkbahar yaz, sonbahar kış
Aylar mevsimler derken
Seneler sensiz geçti..
kısmını daha bi bağırarak söylenesi..
"bu ne çok yalnızlık" lafıyla türlü felsefeler yapılası..
sonra gözler açılası..
yaşlar silinesi..
böyle bir şarkıdır..
Kim bilir kaç ilkbahar yaz, sonbahar kış
Aylar mevsimler derken
Seneler sensiz geçti..
kısmını daha bi bağırarak söylenesi..
"bu ne çok yalnızlık" lafıyla türlü felsefeler yapılası..
sonra gözler açılası..
yaşlar silinesi..
böyle bir şarkıdır..
yıl 2007 askerde iken karşıma ilk versiyonu ile çıkan şarkıdır.asker olmanın verdiği psikoloji ile melodi başladığın da elimde ki kahve fincanının yere düşüp tuz buz olması ile başlayan,iki damla ama sadece iki damla gözyaşı ile birlikte devam eden acılı yolculuktur bu şarkı.hala devam eder mi eder,ama artık evlisindir çocuğun vardır o yıllar sadece birer güzel hatıra olarak kalır.gözyaşları?
onlarda orada kalır.
sevdiğin hiçbir zaman yanında olmaz,yanında olanı seversin arkadaşım.....
onlarda orada kalır.
sevdiğin hiçbir zaman yanında olmaz,yanında olanı seversin arkadaşım.....
Gökhan türkmen'in anlamlı şarkısı. dinlerken dalıp gidiyor insan adeta..
+ aşkım dön
- neden murat
+ sen bi dön ya
- neden nereye döneyim!!??
+ arkanı dön çakacam sana
- hmm öyle desene tamam.
- neden murat
+ sen bi dön ya
- neden nereye döneyim!!??
+ arkanı dön çakacam sana
- hmm öyle desene tamam.
mustafa ceceli'nin şarkısının adı olan, tüm gün dilime dolanan * mükemmel parça.
(bkz: dönsen kaç yazar)*
(bkz: duayı duaya ekliyorum)
ne güzel söylemiş mustafa ceceli, ne acayip şarkı.
Söz & Müzik: Sezen Aksu
bundan mı acaba?
"bu ne çok yalnızlık"... insan "müthiş etkileyici bir cümle" derken genelde uzun uzadıya benzetmelerle, tanımlarla dolu dizeleri örnek verir, ama budur müthiş olan, "bu ne çok yalnızlık", "dön" diye kendinden geçen bir insanın acısı bu basit görünen art arda sıralanmış 4 kelimede. "bu ne çok yalnızlık". nereden bileceksiniz ki...
bir de nedense -galiba bulup da kaybetmediğimden*olsa gerek- nakaratı dön yerine "gel" diye mırıldanıyorum. beklenen'e...
gel dayanamıyorum artık
gel, bu ne çok yalnızlık
Çık gel ne olursun apansız
Hadi gel, hadi gel, hadi gel yalansız.
**
Söz & Müzik: Sezen Aksu
bundan mı acaba?
"bu ne çok yalnızlık"... insan "müthiş etkileyici bir cümle" derken genelde uzun uzadıya benzetmelerle, tanımlarla dolu dizeleri örnek verir, ama budur müthiş olan, "bu ne çok yalnızlık", "dön" diye kendinden geçen bir insanın acısı bu basit görünen art arda sıralanmış 4 kelimede. "bu ne çok yalnızlık". nereden bileceksiniz ki...
bir de nedense -galiba bulup da kaybetmediğimden*olsa gerek- nakaratı dön yerine "gel" diye mırıldanıyorum. beklenen'e...
gel dayanamıyorum artık
gel, bu ne çok yalnızlık
Çık gel ne olursun apansız
Hadi gel, hadi gel, hadi gel yalansız.
**
şuan dinlediğim, mustafa cecelin mükemmel yorumladığı şarkı.
ağlatır bu şarkı. en iyi mustafa ceceli şarkısı.
onno tunç için yazılmış bir sezen aksu yapıtı.
(bkz: söz müzik sezen aksu)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar