bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek6
- 19 yaşında kızla yatmak8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- ilgi manyağı4
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bir şeyler söyle4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kemalist dünya24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- versuch2
- ankara nın en güzel yanı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastahanesinin bahçesindeki düşünen adam heykeliyle akıllarda yer etmiş adam.
düsünmenin yanında yazmasıda gerekir.
yazarlığı hayırlı olsun.
yazarlığı hayırlı olsun.
babası gelince rakı kavun günah olmaktan çıkacakmış isterük.
4. nesil yazar.
efendim öyle böyle değil şu saatte misafirim gelecek gitmem gerekebilir gibi uygunsuz bahaneler ortaya atıp gecenin geç saatlerine kadar zirvede bizlerle beraber takılan, zirveye lüleburgaz'lardan gelen dost yazar. efendim makine teknisyeniymiş kendisi. makinelerle alakalı bir şeyler anlattı ben sözelciyim pek anlamadım, ben o arada köşedeki masada oturan kızı kesmekle meşguldüm. umarım anlamamıştır..
son derece sıcak kanlı bir yazar kardeşimizdir. esprili olduğunu zaten yüzüne bakınca anlarsınız.
(bkz: rodin)
mümkünse düşünmesin.
makina zirvesinde ve sonrasında gördüğüm, konuşanadam.bir de uyuyan ama caktırmayan...
düşünmeyeninden daha makbul olan hede...
her daim düşününen..ama ne? *ayrıca, diğer modeli için;
kendisiyle makina zirvesinde tanıştığım, hareketlerindeki sıcaklığıyla enerjisini iyi kullanabilen, gözlemlediğim kadarıyla tecrübe konusunda da donanımı olan yazardır.
not: kıbrıs hikayesinin tadı da başkadır.
not: kıbrıs hikayesinin tadı da başkadır.
an itibariyle büyük ihtimalle yolda olan yazar. kendisi pier lotiyi sallamıs ve evine dönmek üzere yola cıkmıstır. zirveye gelen her yazarı fişlemiştir aynı zamanda.
imitasyon:sisko kıvırcık hukukcu
mulayım:filozof uzun bıyıklı
beraent:userlarla ilgilenmem üst tabakadayım dedi...
imitasyon:sisko kıvırcık hukukcu
mulayım:filozof uzun bıyıklı
beraent:userlarla ilgilenmem üst tabakadayım dedi...
yine düşünceli davranıp bize makina zirvesindeki fotoğrafları getirmiştir. yoksa düşünce değil de hava atmak içinmiydi?
dur dur! eveeet.. kesin öyle. hop elleşmeyin hoop!.. resimleri almak yok. falan diyordu kesin öyledir. süper bir fotoğraf makinası var (fullamatör, yarı otomatik*) gelenecekçi bir yazar olduğunu da buradan anlayabiliriz.
dur dur! eveeet.. kesin öyle. hop elleşmeyin hoop!.. resimleri almak yok. falan diyordu kesin öyledir. süper bir fotoğraf makinası var (fullamatör, yarı otomatik*) gelenecekçi bir yazar olduğunu da buradan anlayabiliriz.
beraber kabak çekirdeği almaya gittiğim, yürürken dertleştiğim çok komik anılarını bizimle paylaşıp gülmemize sebep olan düşünceli insan. herkesle ilgilenip gönüllerini kazanmış, tanımaktan mutlu olduğum yazar kişisi.
düsüne düsüne enseyi kapkara yapmiş olan kişi.
selam ey sözlük milletinin insanlari:
bu benim belki de veda konuşmamdır. iyi kötü 25 yıllık ömrümün en keskin virajlarından birini döndüğüm şu günlerde sanal alemdeki son zamanlardaki günlerimi neşe ile geçirdiğim siz sözlük ahalisiyle sağlık sorunlarım nedeni ile belki de bir daha görüşemeyeceğim. burnumun sağ tarafındaki sinus boşluğunda oluşan ve bana en sevdiğim kış mevsimlerini bile haram eden kist sağ sinus boşluğumu % 65 oranında tıkamış ve her geçen gün daha da büyümekte... ilaçlı tedavinin netice vermemesi sonucu ameliyatla alınmasına karar verildi. elimde yapabileceğim hiçbirşey olmadığı için çok çekindiğim genel anesteziyi kabul ettim.
ancak bilinen bir gerçekte narkoz denen şeyin her zaman insanlara ürkütücü geldiğidir. ben de maalesef bu korkuyla artık başbaşayım. bu yüzden bu kominitede benimle hasbihal etmiş, okumuş, gıcık almış, bana gülmüş, kızmış, nefret etmiş, beraber içmiş, yolculuk etmiş,yardım etmiş, yardım istemiş, soru sormuş, cevap vermiş herkes hakkını helal etsin.
tahminimce günü net olmamakla beraber muhtemelen bu hafta içi ameliyat masasına uzanacağım. gelin görünki bu da savaşa gitmek gibi "gidipte dönememek, dönüpte görememek" gibi bir netice de içermekte. ama şunu belirteyim ki arkadaşlar hepinizi sevgiyle kucaklıyor saygıyla selamlıyorum. kendinize iyi bakın. hayatın kıymetini bilin hiçbirşeyi ertelemeyin. tadını çıkarın. inşallah görüşürüz. şimdilik hoşçakalın.
bu benim belki de veda konuşmamdır. iyi kötü 25 yıllık ömrümün en keskin virajlarından birini döndüğüm şu günlerde sanal alemdeki son zamanlardaki günlerimi neşe ile geçirdiğim siz sözlük ahalisiyle sağlık sorunlarım nedeni ile belki de bir daha görüşemeyeceğim. burnumun sağ tarafındaki sinus boşluğunda oluşan ve bana en sevdiğim kış mevsimlerini bile haram eden kist sağ sinus boşluğumu % 65 oranında tıkamış ve her geçen gün daha da büyümekte... ilaçlı tedavinin netice vermemesi sonucu ameliyatla alınmasına karar verildi. elimde yapabileceğim hiçbirşey olmadığı için çok çekindiğim genel anesteziyi kabul ettim.
ancak bilinen bir gerçekte narkoz denen şeyin her zaman insanlara ürkütücü geldiğidir. ben de maalesef bu korkuyla artık başbaşayım. bu yüzden bu kominitede benimle hasbihal etmiş, okumuş, gıcık almış, bana gülmüş, kızmış, nefret etmiş, beraber içmiş, yolculuk etmiş,yardım etmiş, yardım istemiş, soru sormuş, cevap vermiş herkes hakkını helal etsin.
tahminimce günü net olmamakla beraber muhtemelen bu hafta içi ameliyat masasına uzanacağım. gelin görünki bu da savaşa gitmek gibi "gidipte dönememek, dönüpte görememek" gibi bir netice de içermekte. ama şunu belirteyim ki arkadaşlar hepinizi sevgiyle kucaklıyor saygıyla selamlıyorum. kendinize iyi bakın. hayatın kıymetini bilin hiçbirşeyi ertelemeyin. tadını çıkarın. inşallah görüşürüz. şimdilik hoşçakalın.
tuhaf şekillerde konuşularak tanışılsada, bazen gıcık olunup gerçekleri söyledikten sonra sevilen, dert dinleyen verdiği mantıklı cevaplarla insanı mutlu edendir.
sağlık sorunları için geçmiş olsun derken elden geldiğince moral verilmeye çalışılsada bir türlü başarılamayandır.
ama unutmamalıdır ki her zaman yanındadır sevenler.*
sağlık sorunları için geçmiş olsun derken elden geldiğince moral verilmeye çalışılsada bir türlü başarılamayandır.
ama unutmamalıdır ki her zaman yanındadır sevenler.*
ne demeye ağlarsın anlamam ki,bilmez misin gün doğar battığı gibi. devamı varken soluğunun, nedendir şişenin dibinde oturmak istemen. insan gözü gibidir kendisinin; uyur,uyanır sonra. bakar kendine aynada, yine mi ben der. evet yine sen. bugün de yarın da. sıkılırsın, seversin kendini; ama vazgeçemezsin kendinden yine de. geçer gibi olsan bile görmezden gelirsin. bırakıp gitmek yokken, hatta içinde bile zorken,kuruntundur büyüttüğün. * *
hiç tanımam etmem, hatta itiraf edeyim ismini bile yeni gördüğüm yazar. normalde bir yazar hakkında entry yazmadan önce eski yazılarını okuyan fikir edinen ben, bu kez yargısız infaz yapıyor, hakkında hiç bir şey bilmeden ahkam kesiyorum.
seni duygu sömürücü seni... gidipte dönememek, dönüpte görememek ne demek lan. her ameliyat masasına yatan ölseydi bugün ne ajda pekkan kalırdı ortalıkta ne rıdvan dilmen, ne de michael jackson...
entry silinmesin diye moderasyonu kandıracak tanım: aslanlar gibi geri dönecek yazardır.
seni duygu sömürücü seni... gidipte dönememek, dönüpte görememek ne demek lan. her ameliyat masasına yatan ölseydi bugün ne ajda pekkan kalırdı ortalıkta ne rıdvan dilmen, ne de michael jackson...
entry silinmesin diye moderasyonu kandıracak tanım: aslanlar gibi geri dönecek yazardır.
(#2580080)şerefsizim aklıma gelmişti. gurme damağına sahip yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar