bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar18
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- düşük iq belirtileri5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- bugün de meme atan olmaması13
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- amerika birleşik devletleri6
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- almanya5
- makarna süzmek5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ilgi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- terlikle dövmek2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- diş ağrısı2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
2. maçı ehome kazanmıştır. bir storm vardı ki ibretlik..
oyunun ilk turnuvasında finalde ehome'yi 3-1 yenen navi 1 milyon doları kazanmıştır. 1 milyon dolar lan? ne yapacaklar acaba? hepsi 16-17 yaşlarında.
1 milyon doların sahibi navi takımı olmuştur. oysa ki gönlüm ehome den yanaydı..
şimdi eğri oturalım doğru konuşalım. ben bu oyunu oynayacağıma eminim hemde deliler gibi. orası ayrı. trailerını beğendim hoş olmuş bloodseeker hariç. güzel ve bağımlılık yaratacak bir oyun olacak. ama...
bu ''ama'' çok derin. bugün bütün turnuva maçlarını izledim. gözüm hep warcraft evreninden birşeyler aradı ama maalesef bulamadı. ben furion denildiğinde aklıma elinde asasıyla bir elf getirdim. terorblade seçtiğimde içimden ibne ilidan güç için ırkını sattın dedim. avernus seçtiğimde frostmourne hunger diye bağırmak istedim. kim ne derse desin dota bir warcraft oyunudur. blizzard süper mario'u satın alıp dota 3 diye satmaya başlasa yarın gene gider onu alırım. kimse bana stormspirit'i skilmiş gibi gülümseyen bir şişman adam grafiğiyle oynatamaz. kimse bana o güzelim sevimli taş devi tiny'i köpek modunda 4 ayak üstünde koşturamaz. hikaye yok çünkü karakterlerin altında. ben ve bütün dota fanları o çük kadar dota haritasında binyılların en büyük savaşının provasını yaptık. warcraft evreninin gerçek sahibini belirledik. icefrog her ne kadar dota 2 üzerine yoğunlaşacak gibi gözükecekse de warcraft mapi olan orjinal dota herzaman gerçek olan olacaktır. ve istediği kadar resmi olsun ismi aynı olsun dota 2 her daim dota çakması kalacaktır. sen kalkıp balanarı sikimsonic bi vampir grafiğiyle karşıma çıkartırsan ben sana söverim arkadaş...
özet geçiyorum: dota warcraft'tır!!!
bu ''ama'' çok derin. bugün bütün turnuva maçlarını izledim. gözüm hep warcraft evreninden birşeyler aradı ama maalesef bulamadı. ben furion denildiğinde aklıma elinde asasıyla bir elf getirdim. terorblade seçtiğimde içimden ibne ilidan güç için ırkını sattın dedim. avernus seçtiğimde frostmourne hunger diye bağırmak istedim. kim ne derse desin dota bir warcraft oyunudur. blizzard süper mario'u satın alıp dota 3 diye satmaya başlasa yarın gene gider onu alırım. kimse bana stormspirit'i skilmiş gibi gülümseyen bir şişman adam grafiğiyle oynatamaz. kimse bana o güzelim sevimli taş devi tiny'i köpek modunda 4 ayak üstünde koşturamaz. hikaye yok çünkü karakterlerin altında. ben ve bütün dota fanları o çük kadar dota haritasında binyılların en büyük savaşının provasını yaptık. warcraft evreninin gerçek sahibini belirledik. icefrog her ne kadar dota 2 üzerine yoğunlaşacak gibi gözükecekse de warcraft mapi olan orjinal dota herzaman gerçek olan olacaktır. ve istediği kadar resmi olsun ismi aynı olsun dota 2 her daim dota çakması kalacaktır. sen kalkıp balanarı sikimsonic bi vampir grafiğiyle karşıma çıkartırsan ben sana söverim arkadaş...
özet geçiyorum: dota warcraft'tır!!!
her ne kadar warcraft karakterlerinin bazılarının tipleri daha düzgün olsa da yeni oyundaki karakterlerin çoğunun tipi daha iyi. ayrıca dota farklı bir oyundur yani. karakter hikayeleri farklıdır. tabi gönül isterdi ki traxes olsun luna olsun böyle karizma karakterler kalsın ama oyun bir anlamda bağımsızlığını kazanmak zorundaydı.
belki blizzard geliştirseydi daha farklı olurdu ama tahminimce ilgilenmediler bunla. nedenini bilemiyoruz tabi. çeşittir ya oyun neticede.
belki blizzard geliştirseydi daha farklı olurdu ama tahminimce ilgilenmediler bunla. nedenini bilemiyoruz tabi. çeşittir ya oyun neticede.
http://www.youtube.com/wa...player_detailpage#t=3277s
''doom is back'' niğdalarıyla beni güldürmüştür.
''doom is back'' niğdalarıyla beni güldürmüştür.
videolarına karakterlere bakarak pek beğenmediğim oyun. Dota w3 tür w3 değilsede bu tarz olmamalıdır yani lol den pek fark göremedim ben. çok daha başarılı birşey bekliyordum hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Umarız oyun bize sunulduğunda çok daha güzel olur.
pro oyuncuların acemiler için hazırladıkları rehberlerle yeni başlayanlarında kısa sürede kendini geliştirebileceği oyundur. rehberler sayesinde hem acemilerin yüzü gülecek ve beğenilen rehberlerin hazırlayıcılarına da hediyeler verilecekmiş.
beta keyleri için dötümü verebileceğim oyundur. sözlükte fazla beta keyi olan arkadaş davetiyesi olan arkadaş varsa bir pm yeterli. götü kapar.
yana yakına beta keyini aradığım oyundur. geçenlerde mail boxımda steamden gelen bir mail olduğunu, içeriğinin de dota 2 ile alakalı olduğunu görünce bir heyecan patlaması yaşadım ancak sonradan acı gerçeği öğrendim ki gelen mail davetiye falan değil test gibi anket gibi bir şeymiş.
nasıl özeniyorum şu an oynayanlara nasıl özeniyorum belli değil.
ha bu arada joindota'nın the defense adlı dota 2 turnuvası az önce başladı ve ilk maç oynandı. ikinci maç tobi wan'ın söylediğine göre 15 dakikaya falan başlayacakmış.
nasıl özeniyorum şu an oynayanlara nasıl özeniyorum belli değil.
ha bu arada joindota'nın the defense adlı dota 2 turnuvası az önce başladı ve ilk maç oynandı. ikinci maç tobi wan'ın söylediğine göre 15 dakikaya falan başlayacakmış.
dota 2, warcraft iii için tasarlanan dota (defence of the ancients)'nın valve corp. tarafından grafik ve gameplay yönünden geliştirilmiş versiyonudur. dota 2 oynayan biri olarak gözlemlerimi aktarmak gerekirse, warkey ve qwer tuşları kendinden ayarlamak mümkün, grafik seçeneklerinin bazıları değiştirilmiyor geliştirme aşamasında olduğu için ve normal bir masaüstü bu oyunu rahatlıkla kaldırabilirken laptop'ta oynamak isteyenlerin iyi yeni bir makineye ihtiyaçları var gibi gözüküyor.
oyunda şuan matchmaking ve practice sistemleri mevcut matchmaking sistemi sen ve arkadaşların ortak bir party kurarak aynı oyuna girmelerini sağlıyor active ettiğin bölgeden insanlarla oynuyosun us east, us west, europe, se asia ve china olmak üzere 5 farklı bölge var. oyuna ilk girdiğinde 5'ide inactive matchmaking i çalıştırman için herhangi birini active olarak seçmen lazım. oyunun arayüzünden sağ alta kösede profil bilgileri var bu yendiğin, yenildiğin, çıktığın en fazla oynadığın heroların listesini ve levelini gösteriyor. çok fazla uzatmadan özet geçmek gerekirse oynanan oyunları canlı izlemek mümkün watch seçeneğinden şuan sadece 61 tane hero var en fazla hero intelligent'ta 25 tane ile. carry, initiator, ganker, pusher, support seçenekleri kullanarak o özelliğe sahip olan heroları görebilirsiniz hero seçerken matchmaking sistemi all pick üzerine kurulu random seçeneği kullanıcılar için bir buton şeklinde sunulmuş.
beta'ya sahip olanlar için dota 2'de consolun nasıl açılacağını anlatayım son olarak. steam hesabınızda games bölümünde sağda gözüken oyunlar listesinde dota 2'ye sağ tıklayarak properties'e tıklayın karşınıza çıkan ilk yerde "set launch options" butonu mevcut buna tıklyarak çıkan yere "-console" yazın tamam deyin tekrar oyunu açtığınızda karşınıza çıkacak " tuşu ilede kapatabilirsiniz. oyun içi ping ve fps değerleri consol hariçi görebilmek için herhangi bir komut yok /ping tarzı o yüzden konsolu açmaya ihtiyacınız var.
not: alıntı felan değildir. dota 2 ile ilgili sorusu olanlar mesaj yoluyla ulaşabilir.
oyunda şuan matchmaking ve practice sistemleri mevcut matchmaking sistemi sen ve arkadaşların ortak bir party kurarak aynı oyuna girmelerini sağlıyor active ettiğin bölgeden insanlarla oynuyosun us east, us west, europe, se asia ve china olmak üzere 5 farklı bölge var. oyuna ilk girdiğinde 5'ide inactive matchmaking i çalıştırman için herhangi birini active olarak seçmen lazım. oyunun arayüzünden sağ alta kösede profil bilgileri var bu yendiğin, yenildiğin, çıktığın en fazla oynadığın heroların listesini ve levelini gösteriyor. çok fazla uzatmadan özet geçmek gerekirse oynanan oyunları canlı izlemek mümkün watch seçeneğinden şuan sadece 61 tane hero var en fazla hero intelligent'ta 25 tane ile. carry, initiator, ganker, pusher, support seçenekleri kullanarak o özelliğe sahip olan heroları görebilirsiniz hero seçerken matchmaking sistemi all pick üzerine kurulu random seçeneği kullanıcılar için bir buton şeklinde sunulmuş.
beta'ya sahip olanlar için dota 2'de consolun nasıl açılacağını anlatayım son olarak. steam hesabınızda games bölümünde sağda gözüken oyunlar listesinde dota 2'ye sağ tıklayarak properties'e tıklayın karşınıza çıkan ilk yerde "set launch options" butonu mevcut buna tıklyarak çıkan yere "-console" yazın tamam deyin tekrar oyunu açtığınızda karşınıza çıkacak " tuşu ilede kapatabilirsiniz. oyun içi ping ve fps değerleri consol hariçi görebilmek için herhangi bir komut yok /ping tarzı o yüzden konsolu açmaya ihtiyacınız var.
not: alıntı felan değildir. dota 2 ile ilgili sorusu olanlar mesaj yoluyla ulaşabilir.
beta keyini aradağım, bir türlü bulamadığım oyun.
betasına bugün elimi sürebildiğim ve o ellerimi mutluluktan titreten oyun.
çok akıcı çok güzel olmuş. zaten streamlerden takip ediyorduk iyiydi hoştu.
oynayınca daha bir hoş oldu lan!
(bkz: leap forward)
çok akıcı çok güzel olmuş. zaten streamlerden takip ediyorduk iyiydi hoştu.
oynayınca daha bir hoş oldu lan!
(bkz: leap forward)
türklerin yabancılardan "para karşılığı key alınır" ayağıyla bir sürü beta key aldığı ve bizim de angut gibi baktığımız oyundur.
beta keyini bulsam oynayacağım oyundur. yalnız bende bir hayal kırıklığı yaratmıştır o da tinynin şekli koskoca tiny abimiz öyle mi olur ayıptır günahtır.
4 aydır beta keyini aradığım oyun. bir tane yardımsever insan olmaz mı şu dotacılar arasında yahu? bir yalvarmadığım kaldı vallahi onu da yapıyorum, lütfen bana bu oyunun betasına girmem için invite yollayın. teşekkür ederim.
http://steamcommunity.com...ofiles/76561198032126925/
http://steamcommunity.com...ofiles/76561198032126925/
dota 2 betası kovalayan arkadaşların eninde sonunda karşılaşacağı bir acı gerçeği paylaşayım,
oyun noob dolu beyler. bildiğiniz eurobattle wepla pub oyunlarındaki nooblardan farkı olmayan insanlar kaynıyor.
ha düzgün oyuncu yok mu? tabii ki var. meşhur oyunculara falan da denk gelebiliyorsunuz.
mesela ben geçen gün Na'vi takımından xboct ile aynı takıma denk geldim çok da güzel oyundu. ama söylediğim gibi sizi çileden çıkartacak bir sürü insan var piyasada.
oyun güzel ama bu durumu görünce hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur.
yani bir takımda 3 kişi carry picklerse orada bir problem var demektir.
buyrun hatta size kendi oyunlarımdan iki caps vereyim
http://cloud.steampowered...6492B3115945E631C61AC8C1/
bu da betayı aldıktan sonra oynadığım 2. oyun
o derece ki item dahi yapmamıştım
http://imageshack.us/f/254/25302757.png/
yanlış anlaşılmasın bu capsleri "ben çok proyum bakın da görün" gibi bir mesaj vermek için paylaşmıyorum. aksine diyorum ki adamlar çok noob. zaten oynayan arkadaşlar varsa onlar da katılacaktır.
sonuç olarak, oyunu oynarken çok zevk alacaksınız ama çok yüksek beklentiler içine girmeyin çünkü zaman zaman hakikaten siniriniz bozulacak.
oyun noob dolu beyler. bildiğiniz eurobattle wepla pub oyunlarındaki nooblardan farkı olmayan insanlar kaynıyor.
ha düzgün oyuncu yok mu? tabii ki var. meşhur oyunculara falan da denk gelebiliyorsunuz.
mesela ben geçen gün Na'vi takımından xboct ile aynı takıma denk geldim çok da güzel oyundu. ama söylediğim gibi sizi çileden çıkartacak bir sürü insan var piyasada.
oyun güzel ama bu durumu görünce hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur.
yani bir takımda 3 kişi carry picklerse orada bir problem var demektir.
buyrun hatta size kendi oyunlarımdan iki caps vereyim
http://cloud.steampowered...6492B3115945E631C61AC8C1/
bu da betayı aldıktan sonra oynadığım 2. oyun
o derece ki item dahi yapmamıştım
http://imageshack.us/f/254/25302757.png/
yanlış anlaşılmasın bu capsleri "ben çok proyum bakın da görün" gibi bir mesaj vermek için paylaşmıyorum. aksine diyorum ki adamlar çok noob. zaten oynayan arkadaşlar varsa onlar da katılacaktır.
sonuç olarak, oyunu oynarken çok zevk alacaksınız ama çok yüksek beklentiler içine girmeyin çünkü zaman zaman hakikaten siniriniz bozulacak.
betasını oynayan arkadaşlar partiye davetlisiniz.
dün beta key'i gelmesiyle test ettiğim oyun.
öncelikle dota'dan sonra, dota 2'deki minimap'e alışmak bir hayli zor. pek fazla anlaşılmıyor. oyundaki büyülerin efekt olarak değişmemesi çok iyi olmuş. kim hangi beceriyi kullanıyor, anlıyoruz gene.
bir de, lothar'ın adı değişmiş. shadow blade olmuş. ara ara bulamadım. *
öncelikle dota'dan sonra, dota 2'deki minimap'e alışmak bir hayli zor. pek fazla anlaşılmıyor. oyundaki büyülerin efekt olarak değişmemesi çok iyi olmuş. kim hangi beceriyi kullanıyor, anlıyoruz gene.
bir de, lothar'ın adı değişmiş. shadow blade olmuş. ara ara bulamadım. *
geçirdiğim trafik kazası sonucu bacağımın ciddi şekilde kırıldığı şu günlerde evde kafayı yememek için deliler gibi beta key'ini aradığım ama maalesef hiç bir hayır severe rast gelipde oynama şerefine nail olamadığım oyun.
https://www.youtube.com/watch?v=2xYpXyVW44I
bu vidoyu seyrettikten sonra oyuna bir kez daha aşık oldum.
(bkz: dota)
bu vidoyu seyrettikten sonra oyuna bir kez daha aşık oldum.
(bkz: dota)
yeni patch ile birlikte "treant protector" karakterinin de oynanabildiği, halen betada olan oyundur.
zannedersem, metin 2 nin 6 yıldır beta olması gibi, dots 2 de birkaç yıl beta olacaktır.
rus ipneler yüzünden oynanamayan oyun.
Hon un yanından asla ama asla geçemeyecek olan oyun. eski bir dotacı olarak çok üzüldüm ben halbuki müthiş grafikli bir dota bekliyordum hadi oda olmadı ya bari o pudge nin tipini doğru dürüst yapsaydınız ya.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar