bugün

dota 2

beta keyini bulsam oynayacağım oyundur. yalnız bende bir hayal kırıklığı yaratmıştır o da tinynin şekli koskoca tiny abimiz öyle mi olur ayıptır günahtır.
© copyright 2005 - 2026