bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerikan yahudileri3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- yazarların imza parfümleri12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- erkekler neden az yaşar8
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- lise4
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- devlet gücü6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye7
- sude isimli kızlar2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- 2026 dünya kupası23
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- oyuncu koltugu4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ona bir cümle bırak2
- ibadet4
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- düşün ki o bunu okuyor16
- akp seçmeni2
- anlamak3
- my number one3
- falıma bakmak isteyen var mı24
uzun zaman sonra izlediğim en kötü film. "çok filim hareketler bunlar"ın politik olanı. tam bir propaganda filmi. ama o kadar kötü bir propaganda filmi ki, hiçbir bok anlamıyorsunuz, "tamam ukrayna'daki rusya yanlıları kötü, ama neden?"
baştan aşağı dağınık skeçlerden oluşan, anlamsız bir film. izledikten sonra rusya yanlısı olasım geldi, "bu kadar kötü bir propaganda filmi çektiklerine göre haklı olamazlar"
dünya sinemasına her zaman şans vermişimdir. gözümde çoğu hollywood filminden daha fazla prim vardır. ama bu film hiç olmamış.
puanım 10/4.
o da görüntü yönetmeninin hatırına. o bile böyle rezalet bir propagandayı kurtaramamış. Bir de cannes'da gösterilmiş. tüh reziller sizi, utanmadınız mı?
https://www.youtube.com/watch?v=DVjj3ne00kc
baştan aşağı dağınık skeçlerden oluşan, anlamsız bir film. izledikten sonra rusya yanlısı olasım geldi, "bu kadar kötü bir propaganda filmi çektiklerine göre haklı olamazlar"
dünya sinemasına her zaman şans vermişimdir. gözümde çoğu hollywood filminden daha fazla prim vardır. ama bu film hiç olmamış.
puanım 10/4.
o da görüntü yönetmeninin hatırına. o bile böyle rezalet bir propagandayı kurtaramamış. Bir de cannes'da gösterilmiş. tüh reziller sizi, utanmadınız mı?
https://www.youtube.com/watch?v=DVjj3ne00kc
ukrayna'nın doğusunda donetsk nehri havzasına verilen isim.
ukrayna cumhuriyetine ait donetsk oblastı ve lugansk oblastı 2014'te yapılan referandumla ukrayna'dan bağımsızlıklarını ilan ettiler.
daha sonra mayıs 2014'te bu iki de facto cumhuriyet, novorossiya konfedere devleti olarak birleştiler ve bugün donbass dediğimiz yerde federal bir devlet kurdular.
görsel
donetsk ve lugansk cumhuriyetlerinin, yani novorossiya federasyonunun toplam nüfusu 3 milyon 750 bin.
yani bakınız arkasında güçlü bir devlet (bkz: rusya) olunca, bir ülkenin bir kesiminde bulunan etnik bir grup, referandum yapıp bağımsızlık ilan ediyor, daha sonra arkasına bu güçlü devleti alarak, bulunduğu ülke topraklarının işgal edilmesine sebep olabiliyor.
bugün ülkemizde resmi rakamlarla 5 milyon suriyeli var.
ama aslında 8 milyondan fazlalar.
hatta ve hatta sınırlarımızın hemen dışındaki suriyelilere de biz bakıyoruz.
(bkz: 9 milyon suriyelinin ihtiyaçlarını karşılıyoruz)
bugün türkiye'de kilis ilinde suriyeli nüfusu türk nüfusunu çoktan geçmiş durumda.
gaziantep, şanlıurfa, hatay illerinde de suriyeli nüfusu ile türk nüfusu birbirine çok yakınlar.
peki türkiye'ye milyonlarca suriyeliyi dolduran devlet aklı(!), daha doğrusu siyasal islamcı aklı(!), yarın bir gün suriyelilerin bir bölgede nüfusun çoğunluğunu sağlayıp arkasına da güçlü bir devleti hatta güçlü devletleri alıp bir referandum yaparak de facto olarak türkiye'den toprak koparıp donbass gibi bir krizi kucağımıza koyacağını düşünmediler mi?
görsel
bugün 3 milyon 750 binlik donbass'ta olanları 8-10 milyon suriyeli bize yapmayacak mı?
sırf bu bile suriyelilerin kayıtsız şartsız geri gönderilmesi için yeterli bir sebep değil mi?
ukrayna cumhuriyetine ait donetsk oblastı ve lugansk oblastı 2014'te yapılan referandumla ukrayna'dan bağımsızlıklarını ilan ettiler.
daha sonra mayıs 2014'te bu iki de facto cumhuriyet, novorossiya konfedere devleti olarak birleştiler ve bugün donbass dediğimiz yerde federal bir devlet kurdular.
görsel
donetsk ve lugansk cumhuriyetlerinin, yani novorossiya federasyonunun toplam nüfusu 3 milyon 750 bin.
yani bakınız arkasında güçlü bir devlet (bkz: rusya) olunca, bir ülkenin bir kesiminde bulunan etnik bir grup, referandum yapıp bağımsızlık ilan ediyor, daha sonra arkasına bu güçlü devleti alarak, bulunduğu ülke topraklarının işgal edilmesine sebep olabiliyor.
bugün ülkemizde resmi rakamlarla 5 milyon suriyeli var.
ama aslında 8 milyondan fazlalar.
hatta ve hatta sınırlarımızın hemen dışındaki suriyelilere de biz bakıyoruz.
(bkz: 9 milyon suriyelinin ihtiyaçlarını karşılıyoruz)
bugün türkiye'de kilis ilinde suriyeli nüfusu türk nüfusunu çoktan geçmiş durumda.
gaziantep, şanlıurfa, hatay illerinde de suriyeli nüfusu ile türk nüfusu birbirine çok yakınlar.
peki türkiye'ye milyonlarca suriyeliyi dolduran devlet aklı(!), daha doğrusu siyasal islamcı aklı(!), yarın bir gün suriyelilerin bir bölgede nüfusun çoğunluğunu sağlayıp arkasına da güçlü bir devleti hatta güçlü devletleri alıp bir referandum yaparak de facto olarak türkiye'den toprak koparıp donbass gibi bir krizi kucağımıza koyacağını düşünmediler mi?
görsel
bugün 3 milyon 750 binlik donbass'ta olanları 8-10 milyon suriyeli bize yapmayacak mı?
sırf bu bile suriyelilerin kayıtsız şartsız geri gönderilmesi için yeterli bir sebep değil mi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar