T
tengir budun4 yıl önce
donbass
uzun zaman sonra izlediğim en kötü film. "çok filim hareketler bunlar"ın politik olanı. tam bir propaganda filmi. ama o kadar kötü bir propaganda filmi ki, hiçbir bok anlamıyorsunuz, "tamam ukrayna'daki rusya yanlıları kötü, ama neden?" baştan aşağ… devamını gör
T
tengir budun4 yıl önce
donbass
uzun zaman sonra izlediğim en kötü film. "çok filim hareketler bunlar"ın politik olanı. tam bir propaganda filmi. ama o kadar kötü bir propaganda filmi ki, hiçbir bok anlamıyorsunuz, "tamam ukrayna'daki rusya yanlıları kötü, ama neden?" baştan aşağ… devamını gör
G
garahisarli10 yıl önce
donbass
uzun zaman sonra izlediğim en kötü film. "çok filim hareketler bunlar"ın politik olanı. tam bir propaganda filmi. ama o kadar kötü bir propaganda filmi ki, hiçbir bok anlamıyorsunuz, "tamam ukrayna'daki rusya yanlıları kötü, ama neden?" baştan aşağ… devamını gör
© copyright 2005 - 2026