bugün

yurtta arkadaşımla kafa kafaya verip,bağıra bağıra söylediğim,hala da dinlediğim şarkı.
orhan babaya da bağladık ya, bir yukarı çıkıp şarap içmediğim kaldı.

bu günün yarınları da var
hep sevdi sevecek deyip kendini avutma!
Orhan baba nın en guzel şarkılarındandır. Kimi zaman ağlatır.
Grup Seksendört'ü sevmeme vesile olmuş şarkı.
dokunma dokunma kırılır kalbim dokunma kırma kırma seven gönlümü kırma...
seksendört grubunun seslendirdigi güzel bir şarkıdır.
Seksendörtten degil orhan Gencebay dan dinlenesi şarkıdır.
(bkz: yaralı bir gönülüm)
Seksendört grubunun seslendirdiği çok hoş bir şarkıdır.
iyi bir şarkıdır.
sözleri bir derstir;

unutma, unutma
bugünün yarinlari da var
hep sevdi sevecek
deyip kendini avutma.

darilma, darilma
seven seveni affedermiş
darilma, darilma
hemen nefrete sarilma.
yıldız tilbe'ye ait efsane parçada sıklıkla kullandığı kelime.

(bkz: bir daha dokunma)

--spoiler--
Bi daha ne seni ne de beni
Bi daha ne aşk ne sevgiyi
Bi daha ne acıya ne de haza
Bi daha ne ona ne de bana dokunma
Dokunma, dokunma, dokunma...
--spoiler--
orhan gencebay'In güzeller güzeli parçası.
Bunu bir bağlamadan bu kadar duygulu dinlemek.

https://youtu.be/H6SdZg833Ag
orhan gencebay şarkısı. demin seksendört grubunun seslendirmesini dinledim güzel olmuş baya.
Orhan gencebay şarkısıdır.
Dinlendiginde o ses yüreğin en dibine işler.

incitip beni kırma...
Bir yalvarış bir istek... Aslında yaşanılmış onca acıdan sonra bıkkınlığın etkisiyle ağızdan dökülen bir kaç kelamdır.
Dünyada en zor şey kırılan bir kalbi onarmaktır..
Geride kalmış kırık dökük bir adamın giden yare hala aşkla dolu hitabıdır. Duy sesimi ey sevgili demek istiyordur...
orhan gencebay şahanelerinden biri.

hemen her zaman orijinallerin coverlarından daha iyi olduğu, hatta coverların genelde orijinallerine nazaran berbat olduğu görüşüne sahip biri olduğum halde, seksendört'ün coverını gayet başarılı buluyorum.
Orhan gencebay ın hangi bestesi şaheser değil ki..?

Yok abi ben bu adamın şarkılarını kendisinden başka Biri söylediği zaman tahammül edemiyorum. Kendine has ses, kendine has yorum.. Zaten bütün bestelerini kendi yapan biri.. Ondan başka kim daha iyi okuyabilir bestelerini..?
Seksendört' ün de kendisinden bir şeyler kattığı, sözleri güzel bir Orhan Gencebay şarkısı.
Dokunma sen de yanarsın

https://youtu.be/0ctOiEYVwqY
© copyright 2005 - 2026