bugün
- falıma bakmak isteyen var mı21
- hapşırırken aynı anda osurmak4
- utku gümrükçü4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek4
- kemal kılıçdaroğlu14
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- evde mum bulundurmak2
- aldım kabul ettim9
- jojo tarzı sözlük yazarları3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- yaz aşkı bulamamak7
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- iş flörtü5
- romanya romanı3
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- yazarların hastalıkları2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- herbokolog4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- muhalefet2
- uludağ sözlük'ün kokusu5
- su içmekten göbeğin çıkması4
- chp den akp'ye jet geçiş5
- ona bir şey söyle8
- anormal intikamlar2
- tembellik hakkı4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kurban2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
yurtta arkadaşımla kafa kafaya verip,bağıra bağıra söylediğim,hala da dinlediğim şarkı.
orhan babaya da bağladık ya, bir yukarı çıkıp şarap içmediğim kaldı.
bu günün yarınları da var
hep sevdi sevecek deyip kendini avutma!
orhan babaya da bağladık ya, bir yukarı çıkıp şarap içmediğim kaldı.
bu günün yarınları da var
hep sevdi sevecek deyip kendini avutma!
Orhan baba nın en guzel şarkılarındandır. Kimi zaman ağlatır.
Grup Seksendört'ü sevmeme vesile olmuş şarkı.
dokunma dokunma kırılır kalbim dokunma kırma kırma seven gönlümü kırma...
seksendört grubunun seslendirdigi güzel bir şarkıdır.
seksendört grubunun seslendirdigi güzel bir şarkıdır.
Seksendörtten degil orhan Gencebay dan dinlenesi şarkıdır.
(bkz: yaralı bir gönülüm)
Seksendört grubunun seslendirdiği çok hoş bir şarkıdır.
iyi bir şarkıdır.
sözleri bir derstir;
unutma, unutma
bugünün yarinlari da var
hep sevdi sevecek
deyip kendini avutma.
darilma, darilma
seven seveni affedermiş
darilma, darilma
hemen nefrete sarilma.
unutma, unutma
bugünün yarinlari da var
hep sevdi sevecek
deyip kendini avutma.
darilma, darilma
seven seveni affedermiş
darilma, darilma
hemen nefrete sarilma.
yıldız tilbe'ye ait efsane parçada sıklıkla kullandığı kelime.
(bkz: bir daha dokunma)
--spoiler--
Bi daha ne seni ne de beni
Bi daha ne aşk ne sevgiyi
Bi daha ne acıya ne de haza
Bi daha ne ona ne de bana dokunma
Dokunma, dokunma, dokunma...
--spoiler--
(bkz: bir daha dokunma)
--spoiler--
Bi daha ne seni ne de beni
Bi daha ne aşk ne sevgiyi
Bi daha ne acıya ne de haza
Bi daha ne ona ne de bana dokunma
Dokunma, dokunma, dokunma...
--spoiler--
orhan gencebay'In güzeller güzeli parçası.
orhan gencebay şarkısı. demin seksendört grubunun seslendirmesini dinledim güzel olmuş baya.
Orhan gencebay şarkısıdır.
Dinlendiginde o ses yüreğin en dibine işler.
incitip beni kırma...
Bir yalvarış bir istek... Aslında yaşanılmış onca acıdan sonra bıkkınlığın etkisiyle ağızdan dökülen bir kaç kelamdır.
Dünyada en zor şey kırılan bir kalbi onarmaktır..
Geride kalmış kırık dökük bir adamın giden yare hala aşkla dolu hitabıdır. Duy sesimi ey sevgili demek istiyordur...
Dinlendiginde o ses yüreğin en dibine işler.
incitip beni kırma...
Bir yalvarış bir istek... Aslında yaşanılmış onca acıdan sonra bıkkınlığın etkisiyle ağızdan dökülen bir kaç kelamdır.
Dünyada en zor şey kırılan bir kalbi onarmaktır..
Geride kalmış kırık dökük bir adamın giden yare hala aşkla dolu hitabıdır. Duy sesimi ey sevgili demek istiyordur...
orhan gencebay şahanelerinden biri.
hemen her zaman orijinallerin coverlarından daha iyi olduğu, hatta coverların genelde orijinallerine nazaran berbat olduğu görüşüne sahip biri olduğum halde, seksendört'ün coverını gayet başarılı buluyorum.
hemen her zaman orijinallerin coverlarından daha iyi olduğu, hatta coverların genelde orijinallerine nazaran berbat olduğu görüşüne sahip biri olduğum halde, seksendört'ün coverını gayet başarılı buluyorum.
Orhan gencebay ın hangi bestesi şaheser değil ki..?
Yok abi ben bu adamın şarkılarını kendisinden başka Biri söylediği zaman tahammül edemiyorum. Kendine has ses, kendine has yorum.. Zaten bütün bestelerini kendi yapan biri.. Ondan başka kim daha iyi okuyabilir bestelerini..?
Yok abi ben bu adamın şarkılarını kendisinden başka Biri söylediği zaman tahammül edemiyorum. Kendine has ses, kendine has yorum.. Zaten bütün bestelerini kendi yapan biri.. Ondan başka kim daha iyi okuyabilir bestelerini..?
Seksendört' ün de kendisinden bir şeyler kattığı, sözleri güzel bir Orhan Gencebay şarkısı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar