bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- fazla kilo2
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- insan2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- ameliyat olmak7
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması3
- dünya8
- egay sucukcu8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- kolu kıllı kız4
- gocu2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insanı sevmek2
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- hindistan3
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- velvet13
- fas6
- sözlük kızlarının vücutları15
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- guyana4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yaşamak üzerine2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- aşure günü3
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
Elon saat başı twit at da 100 dolar yap şu coini.
0.70 e limit koydum. 1 dolar olacağını düşünenler hayal görüyor bence. En fazla 0.70 görür ve yavas yavas 0.63 sevıyelerıne ıner. Yatırım tavsiyesi değildir. Aksi fikri olan arkadaşların görüşlerini merak ediyorum.
Yüksek fiyattan girenlerin eline verecek coin. Uyanın musk silkeleyecek herkesi. Piyasayı resmen manipüle ediyor. Chz gibi herkes hurra etti buna, bakalım ne olacak?
Beleş peynir fare kapanında olur. Adamın aklını alırlar 6 ay bulanık sıçarsınız.
Bu arada btc aylık grafik aşağı döndü sağlam bir düzeltme gelebilir. 30 bin dolarlara kadar.
Bu arada btc aylık grafik aşağı döndü sağlam bir düzeltme gelebilir. 30 bin dolarlara kadar.
ilk çıktığı zaman (2014 başı) 100.000 adet coin aldım (tanesini yarım liradan biraz fazlaya almıştım. Sadece Ucuz olduğu için almıştım. Daha çok almadığıma pişman değilim. Azdan az, çoktan çok gider...) 10. Yıla girdiği zaman (2024) satıp çıkacağım, ya nasip...
tren kaçtı. bu saatten sonra binen donsuz kalır.
iki gündür başında beklemekten uykusuz kaldığım coin.
Fazla abartıldı. Yerinde yapılan hamleyle işini bilene güzel de kar ettirdi.
Fazla abartıldı. Yerinde yapılan hamleyle işini bilene güzel de kar ettirdi.
Aralarında benim de bulunduğum bir grup kerizi silkeleyip attı.
3.8'e kadar düşmüş.
(video artık mevcut değil)
analiz bilmez coin yatırımcısının kâr ettiği tek coin. Uzman görüşlerinin hemen hemen hepsi girmeyin diyola ama ne hikmetse girenlerin büyük çoğunluğu kârlı. Tek somut hedefleri 1$ olarak çizilmiş pumpları sadece tweet odaklı olan bu şaka coini yakın gelecek zamanda 1$ test eder mi evet edebilir ama nereye kadar ? ne hikmetse btc sallanıyor bu doge coin direk gibi halen sağlam duruyor anlam veremediğimiz büyük balina kitlesi kümelenmiş durumda. Yatırım tavsiyesi değildir yazdığım kelamlarım ama para her platforumda parayı çekiyor.
(bkz: şaka kaka oldu)
(bkz: şaka kaka oldu)
dogy style yapan coin. seversiniz hınzırlar sizi.
Hoş gelmiş, inşallah kızdır.
Baby Doge bizi kurtarır dedik oda kurtarmadı üzücü.
"Itle enikle şaka olmaz" derdi babam
Haklıymış.
Haklıymış.
ben coin moin anlamam. bu dogeyi meşhur olmadan önce görmüştüm ve bu ne lan doge para olmuş demiştim. eğer o zaman ki o zaman epey ucuzdu alsaymışım şimdiye 131 şahini çoktan alıp çelik jantlarını ses sistemini döşemiştim. olacak iş değil, keşke alsaydım.
yüzde 30 artmış.
ilginç.
ilginç.
lan aslında almanın tam zamanı gibi.
Muskın kangal kırması shitli mitli kopegi.
bu da yalan oldu.
Zamanında ekmeğini yemiştik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar