bugün
- düşünürken tavana bakmak3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- falıma bakmak isteyen var mı11
- yastığın soğuk tarafı2
- herbokolog2
- iş flörtü3
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- yaz aşkı bulamamak4
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- bir şeyler söyle3
- göğüs dekoltesi olan erkek2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- çifte memiş2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ikna sanatı2
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
Acilen mat1 ve türkçe mantık çalışmamı gerektiren sınavdır. Varsa programı olan alırım.
Geçen seneki gibi ters köşe olmamanız umuduyla gençler.
Girecek olan kişilerin mesaj kutumu yeşillendirmesi dileğinde bulunduğum sınavdır.
bir şarküteri firmasının 2016 modeli.
http://www.dgsdelicatessen.com/
anaa. yok sınavmış bu. sınav mı kaldı artık genşler.
http://www.dgsdelicatessen.com/
anaa. yok sınavmış bu. sınav mı kaldı artık genşler.
çok çalışmayanın kucağa düşeceği sınavdır. bu sene 900 kodunu da kaldırdılar. aöfliler ile örgünleri aynı kefeye koydular. neyse yine de umut fakirin ekmeğidir.
2014 dgs'De iyi puan yapmış birisi olarak size tek tavsiyem; çok çalışın.
80 lira iyi paraymış. dövlet işini biliyor.
2 gün kaldı sınava ben hala bişey bilmiyorum.
Yarın Dgs'ye girecek olan arkadaşlar sınavda başarılar.
Umarım emeğinizin karşılığını alırsınız.
Umarım emeğinizin karşılığını alırsınız.
yarin girecegizde keske tv yi acmasaydim moralimizi sikti birakti, gelde bu moralle sinava gir.
yarın elimden gelenin fazlasını yapacağım ve "odtü iktisat" yazısını görüp (inşallah) kendimi gerçekleştirdiğimi hissedeceğim, bir tık daha hedeflerime ulaştığımı hissedeceğim sınavdır. amin.
Güzel bir sınavdı gerçekten baya isi ilerlemişler.
Yalniz anahtar işini çözemediler yahu bıktım ben her seferinde anahatari sağa sola atim tedirgin olmaktan sinava odaklanamiyorum.
Yalniz anahtar işini çözemediler yahu bıktım ben her seferinde anahatari sağa sola atim tedirgin olmaktan sinava odaklanamiyorum.
sozel kismi kolay fakat sayisal kismi tam tersi olan bir sinavla karsilastik, kodlama sistemi degismis olsa da cozmesi uzun zaman alan bazi matematik sorulari gercekten zorlayiciydi.
Bizim zamanımızda sınava girilmeden önce tercih yapılması gibi uygulama vardı.
Pek iyi hazırlanamadığımdan gönlümden geçen yerleri yazmamıştım. Sonuç olarak ilk 300 e girdim amk. O yaptığım tercihlerde bana girdi bir güzel.
Neyse sınava giren arkadaşların gönüllerinden geçen yerlere yerleşmelerini temenni ederim.
Pek iyi hazırlanamadığımdan gönlümden geçen yerleri yazmamıştım. Sonuç olarak ilk 300 e girdim amk. O yaptığım tercihlerde bana girdi bir güzel.
Neyse sınava giren arkadaşların gönüllerinden geçen yerlere yerleşmelerini temenni ederim.
Sınav görevi paraları yattı da sonucu daha açıklanmamış hayret.
Artık Rüyalarıma giriyor açıklayın lan.
haftaya açıklanacak olan sınavdır.
pazartesi artık beyler.
xD
xD
Çalışmadan girdiğiniz zaman daha iyi sonuçlar elde edebileceğiniz bir sınav, ben iki türlü de denedim ordan biliyorum
Galiba 1 ay olacak açıklanmadı. Öss ye girenlerin ek yerleştirmesi bile açıklandı dgs ciler daha sınav sonucu bekliyorlar. Bu gidişle vizelere yetişirler.
bak sen yav.. koca ösym onca sınav yapsın sen gel silgi tozu kitapçıgın arasına kaç tarayıcıları olumsuz etkile.
(bkz: silginin sadece dgs de kullanılması)
görsel
(bkz: silginin sadece dgs de kullanılması)
görsel
Sabahin körün de aciklanmistir. Hadi hayirli olsun.
Silgi tozu sebebi ile açıklanamayan sınav.
Gâvurlar yerin altındaki çekirdeğe indiler. Biz hala silgi tozuyla baş etme yolları arıyoruz. Gelişmişlik düzeyimiz.
Gâvurlar yerin altındaki çekirdeğe indiler. Biz hala silgi tozuyla baş etme yolları arıyoruz. Gelişmişlik düzeyimiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar