bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız5
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- cuckold erkek3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- milli takımımızın balonu patladı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- pornoyu bırakmak5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
bad trip midir bilmiyorum ama, geçen hafta amsterdamda gömdüğüm kekler vasıtasıyla şu an yaşadığım hede sanırım.
zaten ayrılık üstü oldu bu, çok fena yoruyor vücudumu valla.
hiç iyi değil hiç.
zaten ayrılık üstü oldu bu, çok fena yoruyor vücudumu valla.
hiç iyi değil hiç.
çok yemek ya da hiç yememek, sabah uyandığında böğüre böğüre ağlayıp baş ağrısı oluşunca bir anda susmak, sürekli camda beklemek, gelen olmayınca tekrar ağlamak, öğlen 1 de uyanıp 1saat sonra tekrar uyuyup 19: 30 da uyanmak ama hala uykulu olma durumu, dişleri uykuda sıkmak, temizlikten uzak kalmak, yemek yapsan da yemiyor, yesen de kontrolsüz yiyip tat alamıyorsun.
aşırı özlem ya da takıntı varsa şayet, rüyanda sadece onu görüyorsun. ben ek olarak waffle gördüm. dün zirvede abbas waffle ı konuştuğumuz için olabilir emin değilim. görecek rüya da kalmamış olabilir.
aşırı özlem ya da takıntı varsa şayet, rüyanda sadece onu görüyorsun. ben ek olarak waffle gördüm. dün zirvede abbas waffle ı konuştuğumuz için olabilir emin değilim. görecek rüya da kalmamış olabilir.
Bir insanın sürekli karamsar şeyler yapması yalnız kalmak istemesi. Şuan ki benim durumum.
düşünüldüğünden daha ciddi sonuçlara yol açabilendir. evden çıkmak, insanlarla diyalog kurmak hatta en ufak şeyi yapmaya bile üşendirir. ciddiye alınmalıdır.
sporcu adamda depresyon falan olmaz.kesin bilgidir yayalım.!
ağızlara pelesenk olmuş hede. aslında tıbben bildiğin nörotransmitter azalmasından meydana gelen durum. majör depresyon uygun zamanda tedavi edilmediğinde intihar gibi ciddi sonuçları olabilir. değresyonu tipik ve atipik olarak ikiye ayırmak mümkün. * klasik bildiğimiz depresyonda uykuda, iştahta azalma, günlük yaşamda keyif alınan şeylerin keyif vermemesi hali. atipik depresyonda ise normalden fazla uyumak ve normalden fazla yemek gibi davranışlar görülebilir. depresyon bipolar hastalık ya da siklotimi gibi diğer hastalıkların da bir parçası olabilir. nahoş.
ikinci kez girildiğinde beyinde tahribat yaratan ruhsal hastalıktır.
gün gelecek herkes depresyondan ölecek.
şu sıralar içinde bulunduğumdur.
işin kötü yanı, depresyon yetmiyormuş gibi bir de kimseye tahammül edemiyorum şu sıralar.
işin kötü yanı, depresyon yetmiyormuş gibi bir de kimseye tahammül edemiyorum şu sıralar.
depresyondan bi örnek : annen ve baban boşanır meyer baban annenialdatmıştır baban annene kötü davranır ve annen alkolik olur . Sonra sende annenin yerine koyarsın kendini ve halatlar kopar. sen bu durumdayken seni anlamayan seni tanımayan insanlarda sana kötü davranır eskiden her gece babanı görürken 2 ayda bir görmeye başlarsın .Komşuda kalmaya başlarsın . derslerin kötüye gitmeye başlar okuldan nefret edersin intihar yollarına bakarsın her yol sana acı vercek gibi gelir canına kıyamassın en yakın arkadaşalrın kitap,kulaklık,ve kahve olur . artık dayanamazsın, eline aldığın bi silahı alnının ortasına koyarsın . tek kurşun artık rahatsın ...
içini yiyip bitiren asalak hayvan derim. ta ki seni öldürene kadar.
Şu an içinde bulunduğumdur. Insanlar intihara nasıl meylediyor anlayabiliyorum.
-hayrola sek olsun,çok durgunsun,depresyona mı girdin şimdi de?
ordan bir arkadaşım laf atar;
+tekrar depresyona girmesi için önce çıkması gerekiyor.
bir kere bulaşınca kurtulamadığın illet.kullanmadığım ilaç kalmadı geçmiyor.
ordan bir arkadaşım laf atar;
+tekrar depresyona girmesi için önce çıkması gerekiyor.
bir kere bulaşınca kurtulamadığın illet.kullanmadığım ilaç kalmadı geçmiyor.
herşeyin ilkönce sensin . herşey senin elinde dersen epey bir uslanan hede.
Düşünememek...
Ya da kendinle boğuşmak. Geceleri nefes alamamak ve karanlık gecenin kalbine yaptığı baskı.
Bir çeşit ölüm çeşidi. Ve hiç kimsenin yaşamasını istemediğim bozukluk...
Ya da kendinle boğuşmak. Geceleri nefes alamamak ve karanlık gecenin kalbine yaptığı baskı.
Bir çeşit ölüm çeşidi. Ve hiç kimsenin yaşamasını istemediğim bozukluk...
Yıllardır türlü türlü atlattığım her badirede, bu sefer cidden sağlıklı düşünemiyorum gitmeliyim depresyona girdim bi rahatsızlığım var diye düşünmeme sebep olan hastalik. fakat hiç gitmedim, belki de yıllardir sağlıklı düşünemiyorum.
Hayatımıza "depresyondayım , unutuldum, aldatıldım " şarkısı ile girmiştir.
Zaman zaman esir almaktadır.
(bkz: gönül yorgunluğu)
ben ona değil o bana girmiştir.
beynimin götü var herhalde, oradan girmiş. ya da benim beynim göt olmuş. göt beyin. vay anasını.
beynimin götü var herhalde, oradan girmiş. ya da benim beynim göt olmuş. göt beyin. vay anasını.
Oncelikle kabul edilmesi gerekir.bu durum bir zayıflık değildir.ve mutlaka Yardım alınması gerekir.
şu an tam içindeyim. depresyondayım.
Kişinin ikilimde kalması durumudur. Gidip gelmesidir.
yok halk nabzı tutuyoruz kardeşim allah allah.
mevsimsel olduğuna inandığım duygudur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar