bugün

depresyon

bad trip midir bilmiyorum ama, geçen hafta amsterdamda gömdüğüm kekler vasıtasıyla şu an yaşadığım hede sanırım.
zaten ayrılık üstü oldu bu, çok fena yoruyor vücudumu valla.
hiç iyi değil hiç.
© copyright 2005 - 2026