bugün
- mustafa kemal atatürk7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek4
- kemalist dünya23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- çok güzel ama manyak kadın3
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- kadir inanır17
- hırt2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- antalyada üşümek3
- hapşırmak2
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sedat pekmez21
- ona bir şey söyle9
- evagreen2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
6 ay çalıştıktan sonra istifa ettiğim ayakkabı mağazasıdır.
Türkiye'de 26 tane mağazası vardır. Ayrıca türkiye'deki ilk mağazası ankamall'da değil izmit'te açılmıştır *
Kadınlar için cennet sayılabilir. Bu sıralar cinndy reklamlarında oynamakta.
Türkiye'de 26 tane mağazası vardır. Ayrıca türkiye'deki ilk mağazası ankamall'da değil izmit'te açılmıştır *
Kadınlar için cennet sayılabilir. Bu sıralar cinndy reklamlarında oynamakta.
çok uygun fiyata hayatımda gördüğüm en güzel süet çizmeyi aldığım ayakkabı mağazası. fiyatlara göre kalitesi gayet iyi görünüyor.
dayhman diye okunuşu vardır. isim her ne kadar sağlam görüntüsü verse de gerçekte nedir bir fikrim yok.
Okunuşunu bir türlü söyleyemediğim mağazadır. Alman mağazası olduğu apaçık ortadadır.
Pek kaliteli ürünler olduğu söylenemez ama nadiren kaliteli ürünler olmuyorda değil.
Pek kaliteli ürünler olduğu söylenemez ama nadiren kaliteli ürünler olmuyorda değil.
izmit'te real yakınında da var bi tane bundan.
ankara'da bulunan mağazası tamamen kaos ortamına ev sahipliği yapan markadır.
ulan tamam ucuz da bir sakinleşin be, iblisler! pazara çevirmişsiniz giydiğinizi yere atıyorsunuz bir de. aynı mağazayı almanya'da gördüm, yine orada da ucuz, buradakinden daha güzel şeyler var bu arada, ama insanları öküz değil ya. insan giydiği ayakkabıyı niye yere atar şerefsiz misiniz lan? insanlar ayakkabı arıyor bulamıyor sizin sayenizde.
(bkz: şu gerizekalı türkler)
edit: tamam sen yere at canım, sinirlenme.
ulan tamam ucuz da bir sakinleşin be, iblisler! pazara çevirmişsiniz giydiğinizi yere atıyorsunuz bir de. aynı mağazayı almanya'da gördüm, yine orada da ucuz, buradakinden daha güzel şeyler var bu arada, ama insanları öküz değil ya. insan giydiği ayakkabıyı niye yere atar şerefsiz misiniz lan? insanlar ayakkabı arıyor bulamıyor sizin sayenizde.
(bkz: şu gerizekalı türkler)
edit: tamam sen yere at canım, sinirlenme.
optimum'daki mağazasını ziyaret ettiğim ayakkabıcı.
modeller biraz kısıtlı. ama ayakkabıyı incelerseniz ucuz ve gayet sağlam.
ama görünüş olarak pek beğenmiyorum.
modeller biraz kısıtlı. ama ayakkabıyı incelerseniz ucuz ve gayet sağlam.
ama görünüş olarak pek beğenmiyorum.
Denizli de ayakkabı alacakların uğradığı ilk yer. (bkz: forum)
var olasıca. 41 numara bayan ayakkabı çeşitleriyle gönlümde taht kurmuş, çaresizliğime derman olmuş bir beyaz atlı prens bir tyler durden. yerin çok ayrı deichmann bilesin
ciddi anlamda dandik, kalitesiz ve çabucak deforme olan mevsimlik ayakkabılar üret(tir)mekteler ancak almanya'dan gelen ortopedik tabanlıkları gerçekten mükemmel performansa sahiptir.
adı alman... içi çin... Müşteri hizmetleri cin... ayakkabı mağazaları.
Pazardan alın, hangardan, bimden falan alın. Bari beklentileriniz bellidir.
Deri diye dünya paraya sattıkları ayakkabı yarma çıkıyor... Namı nötü dağıtıyor. Yarmagüller, bin dereden su getiriyor.
Tekrar yazıyorum alman falan değil... Olsa olsa alman markasını kullanan barzolardır sahipleri.
Pazardan alın, hangardan, bimden falan alın. Bari beklentileriniz bellidir.
Deri diye dünya paraya sattıkları ayakkabı yarma çıkıyor... Namı nötü dağıtıyor. Yarmagüller, bin dereden su getiriyor.
Tekrar yazıyorum alman falan değil... Olsa olsa alman markasını kullanan barzolardır sahipleri.
ayakkabıları gerçekten kalitesi olduğundan tevsiye edilmeyebilir, ama çantaları kullanılasıdır. değişik modelleri ve renkleri de var.
kaba ayakkabı üreten firmadır. ucuza satar ama hiç beğendiğim bir model bulamadım.
Fiyatları ve ayakkabı modelleri öğrencilere gayet uygun olan ayakkabı markasıdır.
6 aylık dönemde sadece bir ödeme ile 4 ayakkabısını giydiğim marka kalitesini siz düşünün.
adidas, nike ve puma gibi markaları olduğundan 20 30 tl daha ucuz satan ayakkabı firmasıdır.
365 avm Şubesindeki kel satış elemanı malları değil mağazayı satar müşterilerine karşı olan psikopat tavrıyla.
kırk yılın başında rastgele bir ayakkabı begendim ve alayım dedim burdan. düz siyah ve istedigim yukseklikte her yerden bulamıyordum. çok rahat ve görsel olarak da çok iyi gel gör ki bir kez giydim dikişleri attı. yarın merkeze sırf bunu değiştirmeye incem. daha da ugramam be.
eskiden rapçi tayfanın ayakkabı aldığı mağazadır. "victory"
genellikle beğendiğim modelin numarası olmaz. kendi markaları ürünler çok kalitesizdir. adidas, nike gibi ürünlerinde sezon dışı modellerini satan ayakkabı bim'i.
spor ayakkabılarımı nike'dan alırım, buradan ise şık, baloluk tarzı ayakkabıları alırım. ucuzdur, hakiki deri, şık bir ayakkabıyı 90TL'ye almışlığım vardır.
simge isimi şarkıcı ablamızın şarkısı ile birlikte yeni reklamlarında boy gösterdiği marka.
eğer burayı bir deichmann yetkilisi okursa söyleyeyim; dayı reklam yarrak gibi af edersin. Sözler çok kötü haberiniz olsun.
Tekrar tekrar izledim reklamı hala beynim kanıyo editi.
eğer burayı bir deichmann yetkilisi okursa söyleyeyim; dayı reklam yarrak gibi af edersin. Sözler çok kötü haberiniz olsun.
Tekrar tekrar izledim reklamı hala beynim kanıyo editi.
Son reklamında ritmi bile olmayan kulak tırmalayıcı bir şey eşliğinde dans etmeye çalışan 80'li yıllardan kalmış görünümlü kızlar var.
O iğrenç detone sesi tekrar duyma korkusuyla televizyonu açmaya korkar oldum.
O iğrenç detone sesi tekrar duyma korkusuyla televizyonu açmaya korkar oldum.
son reklamını duyduğum anda mute düğmesine basıyorum. o ne berbat bir reklam öyle.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar