bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- elimde goruntuleriniz var2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur5
- küfreden kız iticiliği8
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ismet gurbuz 202418
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- yazarlara gelen son mesaj4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- beyaz otomobil satın almak15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
the office dizisinin ingiltere versiyonunun uyuz ve megaloman patronu. ricky gervais tarafindan canlandirilmaktadir.
sanal dünyadaki yeni komşumuz. altıncı nesil hoşgelmiş yazar.
geğik değil füfü, geyik *
efem hoş geldiniz..
efem hoş geldiniz..
the office adlı televizyon serisinin baş kahramanı . ricky gervais tarafından canlandırılır , izlerken insanı "ulan bu adam komikse ben neyim?" diye düşündürür .
(bkz: the office)
(bkz: the office)
(bkz: #5320450)
aklına uymayanı sovyet ajanı olmakla suçlamaktan fazlasını yapması beklenmemektedir.
dinden imandan bahsederken, düşen uçakla ilgili lost geyiği yapabilecek kadar da allah'a yakın görünüyor. yavru trollden başka bir şey olması imkansız.
aklına uymayanı sovyet ajanı olmakla suçlamaktan fazlasını yapması beklenmemektedir.
dinden imandan bahsederken, düşen uçakla ilgili lost geyiği yapabilecek kadar da allah'a yakın görünüyor. yavru trollden başka bir şey olması imkansız.
çok yararı dokunacak çok. oldukça pratik önerileri var işten kaytarma yolunda. yarın için rapor alma hazırlığı yaparken şu linkte önerdikleri başyapıt niteliği taşıyor.
(bkz: iş gününü iş yapmadan geçirme yolları/#5231848)
geliştirecez bunu efenim.
(bkz: iş gününü iş yapmadan geçirme yolları/#5231848)
geliştirecez bunu efenim.
#5368477 gaza gelmiş abdülhey. Bu şekil sığ ve faşizan düşüncelere sahip olmakla beraber bu insanların kendilerini vatansever olarak nitelendirmesi harbiden komik ya.
17 bin faili mechul azmış 17 milyon olmalıymış.
Binlerce işkence kurbanı az gelmiş daha fazla olmalıymış.
Yakılan köylerin sayısını az bulmuş bütün köyler ateşe verilmeliymiş.
Sen o coğrafyayı kan, kin, öfke, faili mechuller, işkenceler ile karşı karşıya bırak sonra bunlar bölücülük yapıyor hebelehubele şeklinde sıcak koltuğunda, klavye başında ağla sızla. ohh lan ne güzel değil mi.
17 bin faili mechul azmış 17 milyon olmalıymış.
Binlerce işkence kurbanı az gelmiş daha fazla olmalıymış.
Yakılan köylerin sayısını az bulmuş bütün köyler ateşe verilmeliymiş.
Sen o coğrafyayı kan, kin, öfke, faili mechuller, işkenceler ile karşı karşıya bırak sonra bunlar bölücülük yapıyor hebelehubele şeklinde sıcak koltuğunda, klavye başında ağla sızla. ohh lan ne güzel değil mi.
(bkz: #5368477) yazdığı entry ile hislerime tercüman olan yazar.
inşallah birileri üstüne atom bombası atmaz da, atom bombasının, silahların, savaşın gerçeklerini öğrenmek zorunda kalmaz.
kafasında sadece kalıplar olan bünyelerin, kalıpların dışında olan kafa yapısını anlamayacağı kişidir. fazla kasıp da, hacı murat motoru ayarındaki beyni yakmaya gerek yoktur.
cin ali seviyesini aşmış lakin incili kaftan'da takılı kalmış sanırım. birileri uyandırsın bu arkadaşı.
ağzına ve yüreğine sağlık.. hem bilgilendirici ve kaliteli hem de gayet seviyeli üslubun için.
saygılar bizden.
saygılar bizden.
"tamam, bahçelievler'de tip'li gençleri büyük ihtimalle ülkücüler infaz etti." sözlerinin sahibi sözlük yazarı.
büyük ihtimalle mi?
kendisiyle girmiş olduğum diyaloglardan son derece pişman olduğumu belirtmek isterim. bana, "kıvırtıyor" derken çok mutlu görünüyordu halbuki. tabi bu kıvırmak değil, adını sen koy.
büyük ihtimalle mi?
kendisiyle girmiş olduğum diyaloglardan son derece pişman olduğumu belirtmek isterim. bana, "kıvırtıyor" derken çok mutlu görünüyordu halbuki. tabi bu kıvırmak değil, adını sen koy.
pkk militanı olup da çok gerekli olmaktansa, haluk kırcı hayranı olup, gereksiz olmayı tercih eden kişi.
evet faşisttir kendisi. bunu zaten reddetmemektedir. gururla söylemektedir. (bkz: faşizm/#5494502)
evet faşisttir kendisi. bunu zaten reddetmemektedir. gururla söylemektedir. (bkz: faşizm/#5494502)
alternatif tıpa meraklı yazar.*
ibretlik vaka dahi değildir yoktur, içi boştur veya vardır somuttur ama ne kadar gerçektir?
az gelişmiş ülkeler için piknik boy faşist.
gerçek entelektüeldir...
(bkz: #5472521) entry si ile oha dedirten yazar. tamam düşüncelerin farklı ama kardeşim bu ne acımasızlıktır ya. türkiye'nin en kara lekelerinden birine bu şekilde bahsetmek hangi zihniyette vardır anlayamıyorum.
maskesiz dinci.
troll, abdülhey, üfürükçü, iğrenç canlı ve elma kurdundan sonra dinci olmuş bünyedir. (de facto faşisttir zaten. reddetmemektedir.)
(bkz: hadi ahbap daha iyisini yapabilirsin)
(bkz: hadi ahbap daha iyisini yapabilirsin)
çaylaklığın dibine doğru battığı şu dakikalarda, sağ elinin baş parmağını kaldırıp "hasta la vista baby, i'll be back!" diyen yazardır.
edit: "yazardır" demişim. yanlış. doğrusu sibernetik organizma olacak.
edit 2: an itibariyle, elektrik kıvılcımları eşliğinde, çömelik vaziyette sözlüğün arka sokaklarında tekrar belirmiş yazardır. üzerine giyecek bir şeyler bulup, john connor'ın peşine düşecektir.
edit: "yazardır" demişim. yanlış. doğrusu sibernetik organizma olacak.
edit 2: an itibariyle, elektrik kıvılcımları eşliğinde, çömelik vaziyette sözlüğün arka sokaklarında tekrar belirmiş yazardır. üzerine giyecek bir şeyler bulup, john connor'ın peşine düşecektir.
Kendilerine Solcu-komünist vs diyen ancak çoğunluğu akp'ye oy veren ve "memleket parsel parsel satılırken siz nerdesiniz?" diyenlerin ayrıca çoğunu bölücümsülerin oluşturduğu doğu yakası cahillerinin hedef tahtası haline gelmiş, mantıklı ve rögar kapağı tadında bilgi entryleri giren güzzel yazar.
Kendisi için sıçan zerzavatlara
"Hakkında konuşacaksanız yarısı kadar zeki olun kâfi" diyorum...
Kendisi için sıçan zerzavatlara
"Hakkında konuşacaksanız yarısı kadar zeki olun kâfi" diyorum...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar