bugün
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- aile evinde yaşamak3
- nilsu berfin aktaş3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- galatasaray lobisi5
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- devlet bahçeli3
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- aşure3
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
- dünya11
the office dizisinin ingiltere versiyonunun uyuz ve megaloman patronu. ricky gervais tarafindan canlandirilmaktadir.
sanal dünyadaki yeni komşumuz. altıncı nesil hoşgelmiş yazar.
geğik değil füfü, geyik *
efem hoş geldiniz..
efem hoş geldiniz..
the office adlı televizyon serisinin baş kahramanı . ricky gervais tarafından canlandırılır , izlerken insanı "ulan bu adam komikse ben neyim?" diye düşündürür .
(bkz: the office)
(bkz: the office)
(bkz: #5320450)
aklına uymayanı sovyet ajanı olmakla suçlamaktan fazlasını yapması beklenmemektedir.
dinden imandan bahsederken, düşen uçakla ilgili lost geyiği yapabilecek kadar da allah'a yakın görünüyor. yavru trollden başka bir şey olması imkansız.
aklına uymayanı sovyet ajanı olmakla suçlamaktan fazlasını yapması beklenmemektedir.
dinden imandan bahsederken, düşen uçakla ilgili lost geyiği yapabilecek kadar da allah'a yakın görünüyor. yavru trollden başka bir şey olması imkansız.
çok yararı dokunacak çok. oldukça pratik önerileri var işten kaytarma yolunda. yarın için rapor alma hazırlığı yaparken şu linkte önerdikleri başyapıt niteliği taşıyor.
(bkz: iş gününü iş yapmadan geçirme yolları/#5231848)
geliştirecez bunu efenim.
(bkz: iş gününü iş yapmadan geçirme yolları/#5231848)
geliştirecez bunu efenim.
#5368477 gaza gelmiş abdülhey. Bu şekil sığ ve faşizan düşüncelere sahip olmakla beraber bu insanların kendilerini vatansever olarak nitelendirmesi harbiden komik ya.
17 bin faili mechul azmış 17 milyon olmalıymış.
Binlerce işkence kurbanı az gelmiş daha fazla olmalıymış.
Yakılan köylerin sayısını az bulmuş bütün köyler ateşe verilmeliymiş.
Sen o coğrafyayı kan, kin, öfke, faili mechuller, işkenceler ile karşı karşıya bırak sonra bunlar bölücülük yapıyor hebelehubele şeklinde sıcak koltuğunda, klavye başında ağla sızla. ohh lan ne güzel değil mi.
17 bin faili mechul azmış 17 milyon olmalıymış.
Binlerce işkence kurbanı az gelmiş daha fazla olmalıymış.
Yakılan köylerin sayısını az bulmuş bütün köyler ateşe verilmeliymiş.
Sen o coğrafyayı kan, kin, öfke, faili mechuller, işkenceler ile karşı karşıya bırak sonra bunlar bölücülük yapıyor hebelehubele şeklinde sıcak koltuğunda, klavye başında ağla sızla. ohh lan ne güzel değil mi.
(bkz: #5368477) yazdığı entry ile hislerime tercüman olan yazar.
inşallah birileri üstüne atom bombası atmaz da, atom bombasının, silahların, savaşın gerçeklerini öğrenmek zorunda kalmaz.
kafasında sadece kalıplar olan bünyelerin, kalıpların dışında olan kafa yapısını anlamayacağı kişidir. fazla kasıp da, hacı murat motoru ayarındaki beyni yakmaya gerek yoktur.
cin ali seviyesini aşmış lakin incili kaftan'da takılı kalmış sanırım. birileri uyandırsın bu arkadaşı.
ağzına ve yüreğine sağlık.. hem bilgilendirici ve kaliteli hem de gayet seviyeli üslubun için.
saygılar bizden.
saygılar bizden.
"tamam, bahçelievler'de tip'li gençleri büyük ihtimalle ülkücüler infaz etti." sözlerinin sahibi sözlük yazarı.
büyük ihtimalle mi?
kendisiyle girmiş olduğum diyaloglardan son derece pişman olduğumu belirtmek isterim. bana, "kıvırtıyor" derken çok mutlu görünüyordu halbuki. tabi bu kıvırmak değil, adını sen koy.
büyük ihtimalle mi?
kendisiyle girmiş olduğum diyaloglardan son derece pişman olduğumu belirtmek isterim. bana, "kıvırtıyor" derken çok mutlu görünüyordu halbuki. tabi bu kıvırmak değil, adını sen koy.
pkk militanı olup da çok gerekli olmaktansa, haluk kırcı hayranı olup, gereksiz olmayı tercih eden kişi.
evet faşisttir kendisi. bunu zaten reddetmemektedir. gururla söylemektedir. (bkz: faşizm/#5494502)
evet faşisttir kendisi. bunu zaten reddetmemektedir. gururla söylemektedir. (bkz: faşizm/#5494502)
alternatif tıpa meraklı yazar.*
ibretlik vaka dahi değildir yoktur, içi boştur veya vardır somuttur ama ne kadar gerçektir?
az gelişmiş ülkeler için piknik boy faşist.
gerçek entelektüeldir...
(bkz: #5472521) entry si ile oha dedirten yazar. tamam düşüncelerin farklı ama kardeşim bu ne acımasızlıktır ya. türkiye'nin en kara lekelerinden birine bu şekilde bahsetmek hangi zihniyette vardır anlayamıyorum.
maskesiz dinci.
troll, abdülhey, üfürükçü, iğrenç canlı ve elma kurdundan sonra dinci olmuş bünyedir. (de facto faşisttir zaten. reddetmemektedir.)
(bkz: hadi ahbap daha iyisini yapabilirsin)
(bkz: hadi ahbap daha iyisini yapabilirsin)
çaylaklığın dibine doğru battığı şu dakikalarda, sağ elinin baş parmağını kaldırıp "hasta la vista baby, i'll be back!" diyen yazardır.
edit: "yazardır" demişim. yanlış. doğrusu sibernetik organizma olacak.
edit 2: an itibariyle, elektrik kıvılcımları eşliğinde, çömelik vaziyette sözlüğün arka sokaklarında tekrar belirmiş yazardır. üzerine giyecek bir şeyler bulup, john connor'ın peşine düşecektir.
edit: "yazardır" demişim. yanlış. doğrusu sibernetik organizma olacak.
edit 2: an itibariyle, elektrik kıvılcımları eşliğinde, çömelik vaziyette sözlüğün arka sokaklarında tekrar belirmiş yazardır. üzerine giyecek bir şeyler bulup, john connor'ın peşine düşecektir.
Kendilerine Solcu-komünist vs diyen ancak çoğunluğu akp'ye oy veren ve "memleket parsel parsel satılırken siz nerdesiniz?" diyenlerin ayrıca çoğunu bölücümsülerin oluşturduğu doğu yakası cahillerinin hedef tahtası haline gelmiş, mantıklı ve rögar kapağı tadında bilgi entryleri giren güzzel yazar.
Kendisi için sıçan zerzavatlara
"Hakkında konuşacaksanız yarısı kadar zeki olun kâfi" diyorum...
Kendisi için sıçan zerzavatlara
"Hakkında konuşacaksanız yarısı kadar zeki olun kâfi" diyorum...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar