bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap3
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- futbolun eskiden güzel olması3
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- online yazarlar3
- ithal et3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- fransız arabaları3
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- cayenne4
- erkekler neden aldatır2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- helal olsun be2
- 0 0 73
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
the office dizisinin ingiltere versiyonunun uyuz ve megaloman patronu. ricky gervais tarafindan canlandirilmaktadir.
sanal dünyadaki yeni komşumuz. altıncı nesil hoşgelmiş yazar.
geğik değil füfü, geyik *
efem hoş geldiniz..
efem hoş geldiniz..
the office adlı televizyon serisinin baş kahramanı . ricky gervais tarafından canlandırılır , izlerken insanı "ulan bu adam komikse ben neyim?" diye düşündürür .
(bkz: the office)
(bkz: the office)
(bkz: #5320450)
aklına uymayanı sovyet ajanı olmakla suçlamaktan fazlasını yapması beklenmemektedir.
dinden imandan bahsederken, düşen uçakla ilgili lost geyiği yapabilecek kadar da allah'a yakın görünüyor. yavru trollden başka bir şey olması imkansız.
aklına uymayanı sovyet ajanı olmakla suçlamaktan fazlasını yapması beklenmemektedir.
dinden imandan bahsederken, düşen uçakla ilgili lost geyiği yapabilecek kadar da allah'a yakın görünüyor. yavru trollden başka bir şey olması imkansız.
çok yararı dokunacak çok. oldukça pratik önerileri var işten kaytarma yolunda. yarın için rapor alma hazırlığı yaparken şu linkte önerdikleri başyapıt niteliği taşıyor.
(bkz: iş gününü iş yapmadan geçirme yolları/#5231848)
geliştirecez bunu efenim.
(bkz: iş gününü iş yapmadan geçirme yolları/#5231848)
geliştirecez bunu efenim.
#5368477 gaza gelmiş abdülhey. Bu şekil sığ ve faşizan düşüncelere sahip olmakla beraber bu insanların kendilerini vatansever olarak nitelendirmesi harbiden komik ya.
17 bin faili mechul azmış 17 milyon olmalıymış.
Binlerce işkence kurbanı az gelmiş daha fazla olmalıymış.
Yakılan köylerin sayısını az bulmuş bütün köyler ateşe verilmeliymiş.
Sen o coğrafyayı kan, kin, öfke, faili mechuller, işkenceler ile karşı karşıya bırak sonra bunlar bölücülük yapıyor hebelehubele şeklinde sıcak koltuğunda, klavye başında ağla sızla. ohh lan ne güzel değil mi.
17 bin faili mechul azmış 17 milyon olmalıymış.
Binlerce işkence kurbanı az gelmiş daha fazla olmalıymış.
Yakılan köylerin sayısını az bulmuş bütün köyler ateşe verilmeliymiş.
Sen o coğrafyayı kan, kin, öfke, faili mechuller, işkenceler ile karşı karşıya bırak sonra bunlar bölücülük yapıyor hebelehubele şeklinde sıcak koltuğunda, klavye başında ağla sızla. ohh lan ne güzel değil mi.
(bkz: #5368477) yazdığı entry ile hislerime tercüman olan yazar.
inşallah birileri üstüne atom bombası atmaz da, atom bombasının, silahların, savaşın gerçeklerini öğrenmek zorunda kalmaz.
kafasında sadece kalıplar olan bünyelerin, kalıpların dışında olan kafa yapısını anlamayacağı kişidir. fazla kasıp da, hacı murat motoru ayarındaki beyni yakmaya gerek yoktur.
cin ali seviyesini aşmış lakin incili kaftan'da takılı kalmış sanırım. birileri uyandırsın bu arkadaşı.
ağzına ve yüreğine sağlık.. hem bilgilendirici ve kaliteli hem de gayet seviyeli üslubun için.
saygılar bizden.
saygılar bizden.
"tamam, bahçelievler'de tip'li gençleri büyük ihtimalle ülkücüler infaz etti." sözlerinin sahibi sözlük yazarı.
büyük ihtimalle mi?
kendisiyle girmiş olduğum diyaloglardan son derece pişman olduğumu belirtmek isterim. bana, "kıvırtıyor" derken çok mutlu görünüyordu halbuki. tabi bu kıvırmak değil, adını sen koy.
büyük ihtimalle mi?
kendisiyle girmiş olduğum diyaloglardan son derece pişman olduğumu belirtmek isterim. bana, "kıvırtıyor" derken çok mutlu görünüyordu halbuki. tabi bu kıvırmak değil, adını sen koy.
pkk militanı olup da çok gerekli olmaktansa, haluk kırcı hayranı olup, gereksiz olmayı tercih eden kişi.
evet faşisttir kendisi. bunu zaten reddetmemektedir. gururla söylemektedir. (bkz: faşizm/#5494502)
evet faşisttir kendisi. bunu zaten reddetmemektedir. gururla söylemektedir. (bkz: faşizm/#5494502)
alternatif tıpa meraklı yazar.*
ibretlik vaka dahi değildir yoktur, içi boştur veya vardır somuttur ama ne kadar gerçektir?
az gelişmiş ülkeler için piknik boy faşist.
gerçek entelektüeldir...
(bkz: #5472521) entry si ile oha dedirten yazar. tamam düşüncelerin farklı ama kardeşim bu ne acımasızlıktır ya. türkiye'nin en kara lekelerinden birine bu şekilde bahsetmek hangi zihniyette vardır anlayamıyorum.
maskesiz dinci.
troll, abdülhey, üfürükçü, iğrenç canlı ve elma kurdundan sonra dinci olmuş bünyedir. (de facto faşisttir zaten. reddetmemektedir.)
(bkz: hadi ahbap daha iyisini yapabilirsin)
(bkz: hadi ahbap daha iyisini yapabilirsin)
çaylaklığın dibine doğru battığı şu dakikalarda, sağ elinin baş parmağını kaldırıp "hasta la vista baby, i'll be back!" diyen yazardır.
edit: "yazardır" demişim. yanlış. doğrusu sibernetik organizma olacak.
edit 2: an itibariyle, elektrik kıvılcımları eşliğinde, çömelik vaziyette sözlüğün arka sokaklarında tekrar belirmiş yazardır. üzerine giyecek bir şeyler bulup, john connor'ın peşine düşecektir.
edit: "yazardır" demişim. yanlış. doğrusu sibernetik organizma olacak.
edit 2: an itibariyle, elektrik kıvılcımları eşliğinde, çömelik vaziyette sözlüğün arka sokaklarında tekrar belirmiş yazardır. üzerine giyecek bir şeyler bulup, john connor'ın peşine düşecektir.
Kendilerine Solcu-komünist vs diyen ancak çoğunluğu akp'ye oy veren ve "memleket parsel parsel satılırken siz nerdesiniz?" diyenlerin ayrıca çoğunu bölücümsülerin oluşturduğu doğu yakası cahillerinin hedef tahtası haline gelmiş, mantıklı ve rögar kapağı tadında bilgi entryleri giren güzzel yazar.
Kendisi için sıçan zerzavatlara
"Hakkında konuşacaksanız yarısı kadar zeki olun kâfi" diyorum...
Kendisi için sıçan zerzavatlara
"Hakkında konuşacaksanız yarısı kadar zeki olun kâfi" diyorum...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar