bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
sözlükteki hucum futboluyla dikkat çeken yazar. hep köşeye atmaya başlamış. merhaba dünyalı.
az önce tanıştığım, tanıştığıma memnun olduğum-, iyi muhabbetli, beşinci nesil yazar. sevgilisinden ayrılmanın verdiği acıyla bulunduğu kafedeki orangutan bir kıza vermiş veriştirmiştir. sinirliyken ateşle yaklaşmayın, patlar.
efenim o hatuna vermiş olduğu cevabı yeterli ve yerinde bulmaktayız. Ayrıca nesildasım olduğu için daha cok sevinmekteyim.*
malum olaydaki "a.mını yırtarım" cevabıyla yarmış, yırtmış yazar. *
#3656620 neyin espri malzemesi yapılıp neyin yapılmayacağını kavrayamamış yazar.
yaklaşık 1 saat kadar önce sigara ve çakmak almak için bakkala gittiğinde, bugüne kadar edindiği bütün kültür birikimini hiçe sayarak fenerbahçeli çakmak istemiş yazardır.
- abi iki tane winston soft verir misin, bi de çakmak
- hangisinden olsun çakmak
- fenerbahçeli var mı?
- o şekerlerin yanındaki kutulara bak işte orda vardır. * *
- abi iki tane winston soft verir misin, bi de çakmak
- hangisinden olsun çakmak
- fenerbahçeli var mı?
- o şekerlerin yanındaki kutulara bak işte orda vardır. * *
on numara insan evladıdır. saç ve sakaldır. ikisi aynı andadır. muro'dur. şahsıma ameliyatla kadın olma teklifi sunan, kültür abidesidir. entryleriyle osura osura güldürendir.
#3845435 nolu entrysini okuduktan sonra pekte dar gelirli olmadığı kanısına vardım. eğer gerçektende dar gelirliyse bu durumda bir aylık masrafını bir gecede yapmış olacak.
(bkz: #5198673)
sözlüğün kalitesini dü$ürmek adına ba$lık sıçan yazar.*
hayır anlamadığımız bi$ey var, 2 yıla yakındır $u gürûh içerisinde yemediğimiz yobazlık yaftası kalmamı$ her türk kar$ıt görü$ten. biz kendimizi ve kutsalımızı anlatmak için kafa patlatır, göbek çatlatır haldeyken, tam insanları artık ho$görüyle kar$ılamaya ba$lamı$, kar$ılıklı anlayı$la, hafif dozajda, hakaret, kinaye, içten içe bi ta$ak geçme durumu olmaksızın fikir teatisinde bulunmaya ba$ladık diyorken peydah olan zevat.
ne geçer eline ki? polemik bitti burası polemiksiz kalmasın mıdır derdiniz diye sorarlar adama?
yahu din, dil, ırk mevzularında yazmadan önce 4-5 kez dü$ünüyorken biz acep birilerine istemeden bi$ey diyor muyuz diye? bu rahatlık, bu vurdumduymazlık nedir diye sorarlar adama?
sözlüğün kalitesini dü$ürmek adına ba$lık sıçan yazar.*
hayır anlamadığımız bi$ey var, 2 yıla yakındır $u gürûh içerisinde yemediğimiz yobazlık yaftası kalmamı$ her türk kar$ıt görü$ten. biz kendimizi ve kutsalımızı anlatmak için kafa patlatır, göbek çatlatır haldeyken, tam insanları artık ho$görüyle kar$ılamaya ba$lamı$, kar$ılıklı anlayı$la, hafif dozajda, hakaret, kinaye, içten içe bi ta$ak geçme durumu olmaksızın fikir teatisinde bulunmaya ba$ladık diyorken peydah olan zevat.
ne geçer eline ki? polemik bitti burası polemiksiz kalmasın mıdır derdiniz diye sorarlar adama?
yahu din, dil, ırk mevzularında yazmadan önce 4-5 kez dü$ünüyorken biz acep birilerine istemeden bi$ey diyor muyuz diye? bu rahatlık, bu vurdumduymazlık nedir diye sorarlar adama?
son açtığı başlıklar berberden çıkıp sözlükte başlık açmak için bilgisayarın başına koştuğunu düşündürmüştür. ya da sırf başlık açmak için berbere gitmiş de olabilir.
entry'sine koptum, nick'ine daha da çok koptum. saygılar. (#5988720)
Bugün beni evlenme oyununun provasında gülmekten yatırmış, hoş sohbet adamdır. Bölümdaştır. Hiyerarşik olarak üsttür.
orta direk kavramının günümüz türkçesinde ki tam olmasada karşılığıdır.
(bkz: melankolik)
nankör bir yazar, ayrıca yavuz hırsız ev sahibini bastırır atasözünün üzerine cuk diye oturacağını düşünüyorum, evet.
(bkz: #15706583) tecrübe ve birikimini konuşturmuş, kaliteli yazar.
KariZmatik ve esprili bir o kadar da beyfendi insan.
başına kötü bir şey gelmiş olmasından şüphe ettiğim yazar. darbe olaylarından itibaren ortalıkta yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar