bugün

/25
çarpar dikkat.
suan yanimizda olabilirler.
00.00 oldu ya yardırın mk
Deli saçması, hurafe.
eti olanı iyidir. adamı çarpmaz.
kız olanlardan bitanesini yakaladım, 4 sene kendime hizmet ettirdim, sonra saldım.
hayali varlık olmayanı sek içilmemelidir.
korku(!) filmlerimizin yegane konusudur.
Çok şükür ne gelen var ne giden.
Varsa gelip çarpsın.
Tek cin biliyorum eti cin.
Lezzetli...
çağırılması kolay olup dağıtılması zor olduğu söylenen yaratıklar.
görsel
insan dışındaki bilinmeyen yaşam formlarına verilen genel isim. bizim boyutumuzun altında yaşarlar. kuran'da da belirtildiği gibi onlar bize ne fayda verebilirler, ne de zarar...
Ben onlardan korkmam onlarla yasamayi ögrendim.
gece gece düşünülmemesi gerekilir.
https://media.giphy.com/m...uQmNmedl9KArzkQ/giphy.gif
Farklı alem canlısı. Evet.
arıza gecelerin vazgeçilmez içkisi.
görsel
Servikal intraepitelial neoplazi' nin kisaltmasidir. Serviksin prekanseroz lezyonudur. Bazal membrani asmamistir. Tanisi servikal doku orneklemesi ile konulur.
bu saçmalığa inanmak şöyle oluyor olabilir: şimdi islama göre böyle bir varlık var, adam buna inanınca ee bir cin olduğuna da inanıyor. tabi buna inanınca ne olduğunu bilmiyor. ( gerçi ben cinleri insanlar göremez dedikten sonra bunlardan haber alıyorlar ama diyen müslümanı da gördüm)

işte bu ne olduğunu bilmeme ya da onu gerçekçi bir temele oturtamama, bilinmedik her şeyi buna yormaya insanı itiyor.

aklın normal gidişini ya da normal bir insanın inanacağı bir şey değil. belli saçmalıklar bu inancın varlığı altında dolduruluyordur.
ezginin günlüğü'nin "denişik", enteresan bir parçası.
Allah'ın yarattığı varlıktır .Korkmuyorum ulan senden!
Git babanı çagır hehehe .
Gece gece iyi gider.
görsel
Selamun kavlen. Gece gece. korkuyorum.
© copyright 2005 - 2026