bugün
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet3
- kadir inanır14
- arapça okuyabilen yazarlar2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- velvet28
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 20102
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- 27 haziran 20262
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- 26 haziran 20266
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ırak2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
tekirdağ ın karışık olaylar sonucu kapanan ünlü gece külübü....
(bkz: fosforlu cevriye)
bir zamanlar * bir çok ünlünün sahne aldığı kulüp;
(bkz: demet akalın)
(bkz: gülşen)
(bkz: hande yener)
(bkz: demet akalın)
(bkz: gülşen)
(bkz: hande yener)
yeni türkü şarkısıdır. panayotis tundas bestesidir. cengiz onural yazmıştır sözlerini...
cıvıl cıvıl gelir sesi
köşedeki lokantanın
bir işveli ki sahibi
ah cevriye güzel hanım
çoktan beri sevdalıyım
aman cevriye hanım, kuzum cevriye canım
güzel gözlerin aklımı başımdan aldı hey
ah yok mu işvelerin, şarkılı güzel sesin
kestane gözlerin beni dertlere saldı
her yaptığı olay olur
peşinde bin sevdalı var
mangaldaki köftelerin
cız etmez şu kalbim kadar
umutsuz aşığınım ben
(bkz: rebetiko)
cıvıl cıvıl gelir sesi
köşedeki lokantanın
bir işveli ki sahibi
ah cevriye güzel hanım
çoktan beri sevdalıyım
aman cevriye hanım, kuzum cevriye canım
güzel gözlerin aklımı başımdan aldı hey
ah yok mu işvelerin, şarkılı güzel sesin
kestane gözlerin beni dertlere saldı
her yaptığı olay olur
peşinde bin sevdalı var
mangaldaki köftelerin
cız etmez şu kalbim kadar
umutsuz aşığınım ben
(bkz: rebetiko)
dönüp dolaşıp sözlüğe geri *gelmiş yazar.
ışıklar söndüğünde kendinden parlayanı için (bkz: fosforlu cevriye).
5. nesil yazar. (bkz: hoş gelmiş)*
nokta tespitler yapabilme kabiliyetine sahip yazar.
derin bir yazara benzemektedir. eminim felsefeyi sevmektedir.
yaprak dökümündeki şirret kaynana.
sözlükte ilk mesaj attığım yazar kişisi. kapalı birine benziyor.(türban anlamında değil:))
yengemin adıyla aynı nicke sahip ondan mesaj attım yoksa başka bir amacım yok , şimdilik tabi.* emeğe saygı.
yengemin adıyla aynı nicke sahip ondan mesaj attım yoksa başka bir amacım yok , şimdilik tabi.* emeğe saygı.
aklımda bir sulukule karakteri oluşturan isim.
kendisi besinci nesil, sözlükte gelecegi parlak, düsünerek yazmasini bilen, ayrica diger yazarlari da ciddiye alan yazar. bünyesinde muhtesem bir kisiligi barindirdigini düsünüyorum, ayrica cok yakin bir sohbetim olmadigi halde insanin kaninin kaynamasiyla sicak kanli birisi oldugunu da anlamamak mümkün degil.
kendisi sanirim yurt disindan katilan gurbetci yazarlarimizdan.
kendisi sanirim yurt disindan katilan gurbetci yazarlarimizdan.
bir yazımla ilgili mesaj atmıştı; 'güzel yazmışsın, takip ediyorum yazdıklarını' diye.
açık konuşmak gerekirse bende sevinmiştim, biri ilk defa yazımı beğendiği - üstelik özene bezene yazdığım yazımı- diye sevinmiştimde. ona teşekkür amaçlı başlığın altına yazı yazmak istedim. fakat önce onun hakkında yazılanları okuyum dedim..
iyi yazardır, zaten baştan da dedim. bana mesaj atarak gönlümü fethetmiştir. ama nick altına yazılanları gördümde sanki biraz yalakalık, biraz hoşgörünmek için övenler var. bunu cevriye yi küçümsemek için söylemiyorum belki de bir daha yazımı okumayacak veya mesaj atmayacak. hatta sözlüğün en iyi yazarı da olabilir yazdıklarına sözüm yok ama hoş çocuk görünmek için nick altına hiç samimi olmayan yazılar yazıldığını gördüm şeker uuserler tarafından. bu da yapmacık geldi doğal olarak.. arz ederim..
açık konuşmak gerekirse bende sevinmiştim, biri ilk defa yazımı beğendiği - üstelik özene bezene yazdığım yazımı- diye sevinmiştimde. ona teşekkür amaçlı başlığın altına yazı yazmak istedim. fakat önce onun hakkında yazılanları okuyum dedim..
iyi yazardır, zaten baştan da dedim. bana mesaj atarak gönlümü fethetmiştir. ama nick altına yazılanları gördümde sanki biraz yalakalık, biraz hoşgörünmek için övenler var. bunu cevriye yi küçümsemek için söylemiyorum belki de bir daha yazımı okumayacak veya mesaj atmayacak. hatta sözlüğün en iyi yazarı da olabilir yazdıklarına sözüm yok ama hoş çocuk görünmek için nick altına hiç samimi olmayan yazılar yazıldığını gördüm şeker uuserler tarafından. bu da yapmacık geldi doğal olarak.. arz ederim..
hayatında ve öğrenim sürecinde kendine başarılar dilenesi güzel sözlük yazarı.
sözlüğün yenice gelmiş cevherlerinden. her zaman görmek isteriz. *
anladığım kadarıyla son derece ciddi bir insan.
edit: hayır ayar yemedim aksine saygı duydum.
edit: hayır ayar yemedim aksine saygı duydum.
uyuşmayan yönleriniz olabilir o sebebten ; (bkz: frekans)
izlenimime göre iyi bir insan. önyargılı davrandığım için gönülden özür dilediğim kişi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar