bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması5
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- kadınların yanlış yapması3
- üniversitelerin gereksiz olması2
- kadir mısıroğlu'nun soyu3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kemalistler5
- aşure2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- zippo2
- venezuela4
- cips alırken utanmak2
- kazım koyuncu2
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- panter emel2
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türk kızı egosu6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- am okşama4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- evde kaş bıyık alımı3
- erkekler neden az yaşar10
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- 2026 dünya kupası22
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- bir insanı sevmek11
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- dünya11
- tramer kaydı olan kız4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- pkk nasıl biter5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
kalite/performans açısından ilk 3'e oynayan, kaliteli ve güzel görünüşlü bir bisiklet markasıdır.
bir adet 436 modeline bindiğim bisiklet markası. onun o hidrolik disk firenine kurban. üstündeki malzemelere göre de fiyatı gayet cazipti.
ülkemizde bianchi'nin distribütörlüğünü yaptığı italyan bisiklet markası.
436 disk modeliyle dağ taş geze geze 5 bin km yaptım, tık demedi, Hiç başımı ağrıtmadı. Sadece maşası çok sertleşti ama o fiyata göre bunun olmaması kaçınılamaz zaten.
bir adet 224 modeline bindiğim bisiklet markası. sırtımda çanta uzun turlara çıkıyorum, en son 70km devirdim çok keyifliydi. sadece dış lastikleri vasat en ufak birşeyde patlıyor. benim yaptığım gibi tabanı destekli olan dış lastiklerden alırsanız yıllarca sorunsuz binersiniz.
712 modelini kullandığım sorunsuz ve dayanıklı bisiklet. Dağ bayır demeden gittikten sonra yok üzerinde en az yol bisikletleri kadar verimli olması da ayrı bir keyif verdi bana.
f/p açısından başı çeken markalardan biridir. birkaç ay sonra CRS 620 veya FORCE 540 modellerinden birini almayı planlıyorum.
sportive 224 modeline geçen ay sahip olduğum bisiklet markasıdır. hoş, kullanımı rahat ve yol bisikleti olarak başlangıç için tavsiye ettiğim bisiklettir.
sportive 122 modelini almaya niyetlendiğim italyan bisiklet markası. Fiyat ve performans değerlendirmesinde en iyisi.
bir bisiklet markası ve türklerin galiba. açık ve net.
sportive 225 modeli için konuşmak gerekirse yemin ediyorum ikea koltuk gibi alet aşırı rahat. AMA
elcikler çok çirkin, değiştiriniz.
pabuçlar iyi değil. 40 liraya balladin taktırın rahat edin.
yağışlı yerde kullanıyorsanız daha iyi lastik almanızı tavsiye ederim.
elcikler çok çirkin, değiştiriniz.
pabuçlar iyi değil. 40 liraya balladin taktırın rahat edin.
yağışlı yerde kullanıyorsanız daha iyi lastik almanızı tavsiye ederim.
2 yıldır sportive 227 modelini kullandığım bisiklet markası. Beğendiğim en iyi tarafı özelliklerinde de yazdığı gibi lastiklerinin patlamaya dirençli olması. 2 yıldır bir kez olsun lastik patlamadı. Bisiklet almayı düşünenlere tavsiyemdir.
Bunun dışında Türkiye'de üretiliyor ama italyan markasıdır.
Bunun dışında Türkiye'de üretiliyor ama italyan markasıdır.
Efem öncelikle sportive modelleri daha popülerdir, kalitelidir ve dayanıklıdır. Fakat ne yazık ki o kadar param yohtu.
Karantina sürecinden beri, yaklaşık 6 aydır filan force 290 modelini kullanıyorum. Güzel hoş ama kalın teker olduğundan asfaltta yorar adamı. Tipi de az buçuk şöyledir;
görsel
Karantina sürecinden beri, yaklaşık 6 aydır filan force 290 modelini kullanıyorum. Güzel hoş ama kalın teker olduğundan asfaltta yorar adamı. Tipi de az buçuk şöyledir;
görsel
sportive 330 modelini deore set, xt arka aktarıcı, hdirolik disk fren, kojak lastikler ve 30 vitesi ile gayet uygun fiyatlandırmışlar. Son derece rijit, iyi bir kadrosu var. Tek eksisi maşa karbon ya da kompozit değil.
daha iyi bir markadan aynı bisikleti en az %30 pahalıya alırsınız.
daha iyi bir markadan aynı bisikleti en az %30 pahalıya alırsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar