bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek9
- özlü sözler5
- true'nun çaylak olması11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yürüyüş flörtü3
- velvet27
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- feminist sloganı3
- 26 haziran 20265
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sedat pekmez21
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalist dünya19
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- islam2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ciguli kral3
- neden herkes evleniyor hala2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- galatasaray lobisi11
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ingiliz aksanı6
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- dedehatun'un elleri2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
bi sik yok lan bu şehirde.
edit:bi zirve yapında titreşelim.
edit:bi zirve yapında titreşelim.
çok miss kokulu avrat olduğunu duyduğum fakat gidemediğim yer merak etmekteyim ve elbet bir gün oraya ava çıkacağım.
botanik parkta bisiklet sürmeyi, tophanenin o güzel manzarası eşliğinde çay içmeyi özlediğim güzel şehir.
Havası düzeldi. iyi bugün.
seviyorum bu anasını sattımın şehrini..
keşke 15-20 sene öncesi gibi olabilse bir günlüğüne..
uyku kaçıracak ne varsa kullanır o bir günü yaşardım..
keşke 15-20 sene öncesi gibi olabilse bir günlüğüne..
uyku kaçıracak ne varsa kullanır o bir günü yaşardım..
Memleketim, asla vazgeçemediğim...
Canım memleketim..
Bir garip memleketim. Özellikle ibne doludur. Altıparmak travesti toplardan geçilmez
''Bursa'da sigaraya karşıyız yürüyüşünde mola verildikten sonra sigara içildi''.
''Bursa'da sigaraya karşıyız yürüyüşünde mola verildikten sonra sigara içildi''.
dün akşamdan beri sanki kar yağmıyor yukarıdan birileri kar topu atıp duruyor.
Reina saldırganı ipne orda diyolar. Görükle'de bi apartta kalmış. Gözünüzü 26 açın.
Güzel memleketim, Finaller bitse de gitsem diye dört gözle baktığım, resmen aşık olunası şehrim.
Uzun bir aradan sonra böylesi kar yağışı görmüş şehirdir. ihsaniye de arabaların üzerine düşen çam ağaçları var, araçlarınızı ağaç altlarına park etmemeye çalışın. korupark ve görükle civarında araç trafiği Yok denecek kadar az. 30-40 cm arasında kar kalınlığı var. izmir yolu görükle den sonra kapalı olduğu için hiç gidilmemesi tavsiye ediliyor. En güzeli evinizde kalmak.
Kar durdu heryer buz asıl aksiyon şimdi başlıyordur.
dağ, göl, deniz, sanayi, tarım, hayvancılık vb. her alanda bir gelişmiş bir şehirdir.
Rezalet bir şehir. Gitmeyin. iskender balon. Uludağ balon. Tek gerçeği travestileri. Yeni tatlar aramak istiyorsanız, gidebilirsiniz dostlarım.
Uludağı efsanedir ve de pirinç hanı.
Hayatımdan 4 yıl çalmış olan şehirdir.
Bir numarasını,fazlasını, çekici yönünü göremediğim şehir.
Bildiğin adana nin biraz daha yüksek, dağlık biçimi. Ha bir de bizim göllerimiz, nehirlerimiz var.
(bkz: arabayatağı diye mahalle mi olur amk)
Bildiğin adana nin biraz daha yüksek, dağlık biçimi. Ha bir de bizim göllerimiz, nehirlerimiz var.
(bkz: arabayatağı diye mahalle mi olur amk)
canınmı sıkıldı gıt denıze, canın mı sıkıldı gıt uludag.
kent meydanı onundekı trafık bıraz can sıkıcı olsada yaşanılası yerdır.
kent meydanı onundekı trafık bıraz can sıkıcı olsada yaşanılası yerdır.
Nilüfer ilçesinden otogara gitmesi 1.5 saat süren rezalet şehir. Ayrıca havaalanında eşek otlatabilirsiniz, çünkü kimsenin kullandığı yok. Saçmalık. Büyükşehir falan değil.
arada sırada lodosun alıp götürdüğü şehir. hele gece vakti uçurur da uçurur.
Gitmek istediğim yerlerden biridir merak ediyom.
Sabah uyandığımda yağmur vardı öğleden sonra baktım aha fırtına lodos geliyor dedim aksam 7 de tam bir sonbahar havası derken saat 10 da haziran akşamlarından bi hava geldi. Doğduğumdan beri buradayım ben hala çözemedim amk siz kafa yormayın.
bonzaiden 1 günde 4 kişi ölmüş bursada aga.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar