bugün

bütün albümleri ipod da sürekli yer etmesi gereken gruptur.
outro

intihar etmek için mantıklı bir sebep olabilir. şahsen hiç bu kadar karışık duygular yaşamamıştım.
follow adında sağlam bir şarkıya imza atmış grup.
gitaristi ve basçısı gruptan ayrılmıştır söylentilere göre. yani grup iki kişidir. bakalım kimler gelecek boşalan yerlere.
bir öneri sonucu keşfettiğim sağlam grup. give me a sign i sabahtan beri dinliyorum.
give me sign gibi enfes bi şarkısı olan grup. deli eder dinlerken.
Shallow Bay şarkısını çok beğendim gruptur.
diğerleri için,
(bkz: so cold)
(bkz: breath)
gaz şarkılarla beraber hayallere hatıralara götürecek şarkıları da vardır. *
2 senedir dinlediğim yeni albüm çıkarmasını istediğim gaz şarkılar yapan grup.
çok kaliteli parçaları olan, herkezin dinlemesi gereken şarkılardır.
'So cold' isimli parçasıyla 3 yıl önce keşfettigim o zamandan beri sıkılmadan dinlediğim gruptur. 'Dance with the devil' ve 'Diary of Jane' kesinlikle dinlenmelidir.
Her şarkısıyla gönlümü kazanmış gruptur. Dance with the devıl ve so cold şarkıları ayrı güzelliktedir. Solistinin - ben burnley - solo performansı dinlenmesi gerekir.
sırf bu grup için drop C, drop d'ye çekiyorum durduk yerde akordu be.
(bkz: rain)
Give me a sign şarkısı dinlenmezse olmaz şarkılarından birisidir. Trapt grubunun örnek aldığı gruptur.
Bir amerikalı arkadaşımın önerdiği günden beri hergün dinldiğim 2gruptan biri. Diary of jane , Until the end ve Breath mükemmeldir.

(bkz: Lost Prophets) 2gruptan 2.si
so cold şarkısıyla aklıma kazınmış olan gruptur.
(bkz: ilk dinleyişte aşık olunan şarkılar) so cold(acoustic)
breath şarkısı sabahtan akşama kadar dinlenebilen güzel bir gruptur.
dear agony adlı 4.albümleri ile yeniden karşımızdalar. çıkış parçası olarak i will not bow belirlense de çok sağlam bir breaking benjamin hayranı olarak give me a sign, without you ve dear agony adlı parçaları alıcı kulağıyla bi dinlemenizi öneririm. *

hatta buraya yazıyorum 2.klip give me a sign a çekilecek.
Benjamin burnley in solisti olduğu kendini defalarca dinleten şarkılara sahip grup.
(bkz: breath)
(bkz: so cold)
(bkz: the diary of jane)
(bkz: polyamorous)
evil angel ve you şarkıları dilinize takılacak cinstendir.
çok sağlam alternatif rock müzik yapan grup. diary of jane, so cold, had enough, unknown soldier şarkıları kesinlikle dinlenmelidir.
(bkz: the diary of jane)
dance with the devil isimli şarkıları mutlaka dinlenilmesi gereken grup.
© copyright 2005 - 2026