bugün

ayrıca evanescence ın erkek vokalli versiyonu gibi benzetmeler yapılan gruptur.
3. stüdyo albümleri phobia da bulunan ilk 8 şarkıdan herhangi bi tanesi, müzik kariyerine yeni başlayan herhangi bi grup için çıkış parçası olabilecek seviyededir. ve tüm bu şarkılar sadece bir albümde var.benim için vazgeçilmezlerden breking benjamin
so cold ve the diary of jane kliplerini izlemeden yatmadığım, hastası olduğum grup.
Taktir edilesi , eşi olmayan grunge grubu.Ya da alternative?? Bilemiyorum açıkçası.
who wants to live forever cover'i ile kesfettigim basarili grup.
kaliteli bir rock grubu. breath parçalarıyla yeniden piyasadalar.
so cold ve polyamorous şarkılarıyla da başarılı bir çizgi sergileyen amerikalı alternatif rock grubu.
you ve forget it şarkılarıda çok başarılı olan gruptur.
ismini solistleri benjamin'in barda nirvana'dan bir parça söylerken mikrofonu yere düşürüp haşat edince bar sahibinin gelip ''thank you benjamin for breaking my fucking microphone '' demesinden alan pennsylvania/abd li alternatif müzik yapan pek takdir ettiğim grup.
(bkz: breaking the law)
halo 2 adlı oyunda da kullanılan blow me away adlı parçalarıyla meşhur olmuş amerikalı rock grubu.*
birleşik amerikalı post grunge/alternative metal grubu.
© copyright 2005 - 2026