bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- velvet40
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- ciguli kral7
- herkesle iyi anlaşan insan13
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- 2026 dünya kupası29
- meksika3
- güney afrika4
- kadir inanır'ın vefatı7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- truesuzluk3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- star wars2
- güney kore3
- çekya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
- günün şiiri7
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- anın görüntüsü24
- bili bili yumurta3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- kemalist dünya26
hangi bölümü en iyi bilinemeyen dizidir. ama sanırım 2.sezonun ilk bölümü en iyisi. yada çok beklediğim için çok güzel geldi bana.
Sistem eleştirisini sistemin içinden,kendi araçlarıyla kusursuz bir şekilde yapan dizi. ilk sezondaki 2.bölümün üstüne çıkabileceklerini sanmıyorum ama 2.sezon da anlamını hiç yitirmeden devam ediyor.
S2E1 ile ruh sağlığı bırakmayan dizidir.
aşmış bir dizi ki dizi demeye dilim varmıyor.
her bölümü film tadında olan dizi.
her bölümü film tadında olan dizi.
ikinci sezonun üçüncü bölümü diğer bölümlere kıyasla biraz vasat olmasına karşın tipik dizi izlerken uğranan kayba sahip olmayan, bilim kurgu ya da drama kategorisinde rahatça salınmayıp kendine has bir kategorisi olan ingiliz yapımı, iki sezonun her biri üç bölümden oluşan ve distopyadan bahseden, verdiği mesajlar viral niteliği taşıyan, fazla miktarda haz veren dizi.
ingiliz yapımı bir mini dizidir. 2 sezon toplan 6 bölümden oluşuyor. Aslında film tadında bir yapım çünkü her bölümde oyuncular faklı. Konular farklı olsada genel çerçeve teknolojinin belli bir yerden sonra insan hayatını nasıl mahvedebileceği vurgulanıyor.
imdb puanı 8,6 ki bence hakkını veriyor.
imdb puanı 8,6 ki bence hakkını veriyor.
ortadoğu ve balkanların en sağlam dizisidir.
bu diziyi izlemeyen çok şey kaybeder.
her sezonunda 3 bölüm bulunan ingiliz dizisi. Tabanında teknolojinin insan hayatına gelecekte vereceği zararı farklı bakış açılarıyla mükkemmel bir şekilde anlatan dizi.
1. sezon 3
2. sezon 3 bölümdür efem.
Her bölümü birbirinden farklı bağımsızdır. 3. sezonuyla devam edeceği açıklandı geçenlerde.
senaryo ve kurgusu bakımından eşsiz bir dizi.
benim gibi bir dizi manyağı bir psikopatı 6 bölümle tavlamıştır.
kesinlikle kaçrılmayacak bir dizidir. pek fazla popüler değil şu sıralar. hak ettiği değeri bulamasada 10 üzerinden en az 9'u vardır.
her sezonunda 3 bölüm bulunan ingiliz dizisi. Tabanında teknolojinin insan hayatına gelecekte vereceği zararı farklı bakış açılarıyla mükkemmel bir şekilde anlatan dizi.
1. sezon 3
2. sezon 3 bölümdür efem.
Her bölümü birbirinden farklı bağımsızdır. 3. sezonuyla devam edeceği açıklandı geçenlerde.
senaryo ve kurgusu bakımından eşsiz bir dizi.
benim gibi bir dizi manyağı bir psikopatı 6 bölümle tavlamıştır.
kesinlikle kaçrılmayacak bir dizidir. pek fazla popüler değil şu sıralar. hak ettiği değeri bulamasada 10 üzerinden en az 9'u vardır.
dizi demek doğru olmaz herhalde bu yapıtlara çünkü her bölümde oyuncular farklı, konu farklı, yerler farklı. dizimsi kısafilm gibi bişey. bölümler arası tek bağlantı: teknolojinin kullanımı.
kesinlikle etkileyici ve izlenmesi gereken bölümleri olan şaheser. 2 sezon toplamda 6 bölüm.
1.sezon 3.bölümü ve 2.sezon birinci bölümü en etkileyici bölümleriydi bence.
mükemmel efektler, çekim teknikleri, alt metinler, gerçekten çok sağlam. herkesin izlemesini tavsiye ederim.
kesinlikle etkileyici ve izlenmesi gereken bölümleri olan şaheser. 2 sezon toplamda 6 bölüm.
1.sezon 3.bölümü ve 2.sezon birinci bölümü en etkileyici bölümleriydi bence.
mükemmel efektler, çekim teknikleri, alt metinler, gerçekten çok sağlam. herkesin izlemesini tavsiye ederim.
özellikle bu ramazan ayında izlenmesini tavsiye edebileceğim nadide mini dizilerden. sahuru beklerken aklınızı oynatmak ister miydiniz? o vakit bir bölüm black mirror alınız.
bir de etkisi biraz uzun sürüyor. demedi demeyin.
bir de etkisi biraz uzun sürüyor. demedi demeyin.
güneş kreminin faktörünü ayarlayamamak. çok pis yanmak.
en iyi bölümün hangisi olduğuna bir türlü karar verilemeyen şaheser, şiddetle tavsiye ediyorum herkese...
1.sezonun ilk bölümünü izleyince 'ohaaa lan bu neydi' diyorsunuz yada bundan daha fazlası olamayacağını düşünüyorsunuz ama inan bu daha başlangıç. Diğer bölümleri lzledikten sonra ilk bölüm devede kulak kalıyor. Ama bu ilk bölümün iyi olmadığı anlamına gelmiyor.
1.sezonun ilk bölümünü izleyince 'ohaaa lan bu neydi' diyorsunuz yada bundan daha fazlası olamayacağını düşünüyorsunuz ama inan bu daha başlangıç. Diğer bölümleri lzledikten sonra ilk bölüm devede kulak kalıyor. Ama bu ilk bölümün iyi olmadığı anlamına gelmiyor.
(bkz: mirror kisses)
Her bölümün sonunda tokat yemiş gibi bir his uyandıran ingiliz dizisi.
postmodern çağın insanı içine soktuğu durumla ilgili sağda solda bir çok eleştiriye rastlamak mümkün. sözlükerde, bloglarda, gazete-dergi-romanlarda, dizilerde, filmlerde yaşadığımız devrin insanı içine soktuğu durumu iğneleyen sunumlar var. benim şuana kadar rastladıklarım içinde bu işi en derli toplu yapan iş black mirror adlı dizi oldu.
inanılmaz yaratıcı senaryoya sahip. gerek bulunduğumuz teknoloji, gerek ileri teknoloji kullanılarak insanı maymuna çeviren pek çok kavram, değer, eşya soyutlanarak veya doğrudan olduğu gibi işlenerek izleyicinin fikrine sunuluyor. bölümler birbirinden alakasız ve genellikle ucu açık bir noktada kesiliyor. bu haliyle izleyiciyi işin içine sokup düşünmeye sevk ediyor. entel dantel olmaya lüzum yok. her bölümü için oturup yüzeysel yorumlarla saatlerce dizide eleştirilen hayat hakkında konuşmak mümkün. ki bahsedilen hayat dediğim gibi, insanı, yani hepimizi maymuna çeviren hatay. ve şartları.
bir diziden çok daha fazlası aslında bu yapım. okullarda, arkadaş çevresinde işlenmesi gereken bir öğreti adeta. böyle birkaç yapım vardır, arkadaşlarıma açıp kısa bir kesit izleyip "ne düşündünüz lan söyleyin" diye arşivlediğim. bu dizi başlı başına bir arşiv. hiçbir altyapıya, önceden izlemeye gerek olmadan çat diye açıp bir saat kadar izledikten sonra gayet güzel üzerinde konuşulabilecek ve insana çok şey katacak bir şey. belgesel desek daha doğru olurdu hakkında. postmodernizmin içine saplanmakta olan, kural tanımayan, tüketim açlığıyla her elini attığını 3 günde kurutan çılgın toplumların kesinlikle izlemesi gereken bir dizi. gerici bir yaklaşım değil bu. sadece içinde bulunduğumuz tünelin nerelere varacağı hakkında tahminleri düşünmeye sevkeden bir çağrı.
neyse. lan o değilde. bu dizinin 2s2b'si gördüğüm en yaratıcı işlerden biriydi gerçekten. o kadar senaryoya doymuşuz ki, izlerken şu olur bu olur derken bi sürü fikir attık ortaya, ama her şeye rağmen ağzımızı açık bırakmayı başardı.
efsanedir. izleyin.
inanılmaz yaratıcı senaryoya sahip. gerek bulunduğumuz teknoloji, gerek ileri teknoloji kullanılarak insanı maymuna çeviren pek çok kavram, değer, eşya soyutlanarak veya doğrudan olduğu gibi işlenerek izleyicinin fikrine sunuluyor. bölümler birbirinden alakasız ve genellikle ucu açık bir noktada kesiliyor. bu haliyle izleyiciyi işin içine sokup düşünmeye sevk ediyor. entel dantel olmaya lüzum yok. her bölümü için oturup yüzeysel yorumlarla saatlerce dizide eleştirilen hayat hakkında konuşmak mümkün. ki bahsedilen hayat dediğim gibi, insanı, yani hepimizi maymuna çeviren hatay. ve şartları.
bir diziden çok daha fazlası aslında bu yapım. okullarda, arkadaş çevresinde işlenmesi gereken bir öğreti adeta. böyle birkaç yapım vardır, arkadaşlarıma açıp kısa bir kesit izleyip "ne düşündünüz lan söyleyin" diye arşivlediğim. bu dizi başlı başına bir arşiv. hiçbir altyapıya, önceden izlemeye gerek olmadan çat diye açıp bir saat kadar izledikten sonra gayet güzel üzerinde konuşulabilecek ve insana çok şey katacak bir şey. belgesel desek daha doğru olurdu hakkında. postmodernizmin içine saplanmakta olan, kural tanımayan, tüketim açlığıyla her elini attığını 3 günde kurutan çılgın toplumların kesinlikle izlemesi gereken bir dizi. gerici bir yaklaşım değil bu. sadece içinde bulunduğumuz tünelin nerelere varacağı hakkında tahminleri düşünmeye sevkeden bir çağrı.
neyse. lan o değilde. bu dizinin 2s2b'si gördüğüm en yaratıcı işlerden biriydi gerçekten. o kadar senaryoya doymuşuz ki, izlerken şu olur bu olur derken bi sürü fikir attık ortaya, ama her şeye rağmen ağzımızı açık bırakmayı başardı.
efsanedir. izleyin.
ingiliz yapımı bir dizi, daha doğrusu her bölümü film gibi olan bir seri. daha ilk bölümünden ohannes dedirtmeyi başarmış*, modern toplumu en can alıcı yerlerinden eleştirmiştir (en kötü olaya bile müdahale etmek yerine fotoğraf çeken insanlar, internet oyunlarına harcadığımız paralar, sosyal medyanın insana her şeyi yaptırabilme gücü). izlediğim en iyi bölümü fifteen million merits olmuştur. adamlar tam bir distopya kurgulamışlar.
teknoloji manyaklığı üzerine göndermeler de bulunan fevkalbeşer dizi. telefonu elinden bir saniye olsun düşürmeyenlere izlettirmek gerek. aslında bu dizi hakkında sanal alemde yazmak bile bir paradoks neticede.
1. sezon 3. bölümde teknolojiyi eleştirme konusunda diğer iki bölüme göre geride kalmıştır.
--spoiler--
eğer fantezi yapmamız gerekirse birinci sezon üçüncü bölümde ki teknoloji iyi ki varmış dedirtti. şimdi o bölümü izleyip " teknoloji insanların hayatlarını alt üst ediyor" demek dar bir açıdan bakmak olur bence.
eğer bu olmasaydı adam hayatının tam bir yalanlar, ihanetler üzerine kurulu olduğunu öğrenemeyecekti. adam gerçekleri öğrendi ve büyük bir acı çekti. yalanlar üzerine bir hayat yaşayacağıma acı çekerek gerçekler içinde yaşarım daha iyi mantığı en mantıklı olanıdır aslında.
insanların hayatları mahvoldu mu? evet oldu ama en azından gerçekler ortaya çıktı. adam eşinin kendisini aldattığını, çocuğun aslında kendi çocuğu olmadığını öğrenemeyecekti bu teknoloji olmasa. kısaca bu pislikler zincirini hiç göremeyecekti.
--spoiler--
--spoiler--
eğer fantezi yapmamız gerekirse birinci sezon üçüncü bölümde ki teknoloji iyi ki varmış dedirtti. şimdi o bölümü izleyip " teknoloji insanların hayatlarını alt üst ediyor" demek dar bir açıdan bakmak olur bence.
eğer bu olmasaydı adam hayatının tam bir yalanlar, ihanetler üzerine kurulu olduğunu öğrenemeyecekti. adam gerçekleri öğrendi ve büyük bir acı çekti. yalanlar üzerine bir hayat yaşayacağıma acı çekerek gerçekler içinde yaşarım daha iyi mantığı en mantıklı olanıdır aslında.
insanların hayatları mahvoldu mu? evet oldu ama en azından gerçekler ortaya çıktı. adam eşinin kendisini aldattığını, çocuğun aslında kendi çocuğu olmadığını öğrenemeyecekti bu teknoloji olmasa. kısaca bu pislikler zincirini hiç göremeyecekti.
--spoiler--
"white bear" adlı bölümü acayip etkileyicidir. sonunda sağlam bir oha çektirir insana. suça ve cezaya farklı bir bakış açısı. dizimag'de bölümleri var. beyler, hanımlar, romalılar, latin amerikalılar size sesleniyorum izleyin bu diziyi. hatta alın ulen:
linkin mevtalığından dolayı yıllar sonra gelen edit:
http://www.dizist.com/izl...ror-2-sezon-2-bolum-720p/
linkin mevtalığından dolayı yıllar sonra gelen edit:
http://www.dizist.com/izl...ror-2-sezon-2-bolum-720p/
ilk sezon izlenesidir. her bölümde ayrı bir tat vardır. ikinci sezon ilk sezonla kıyaslandığında vasatı pek aşamaz.
boş boş izlenmemesi, ders çıkarılması gereken dizi-film serisidir.
hala tekrar tekrar kendini izleten 6 bölümlük efsane dizi.
akasya durağı, cennet maallesi gibi dizilerin 200-300 bölüm çekildiği günümüz dünyasında 6 bölümcük olmasına rağmen gönüllerde taht kuran dizi.
biz burda n'apıyoruz?
cok hoş dizi ıngiliz yapımı sansasyonel olaylar felan oluyor ışte gelecek hakkında teoriler üretiyorlar ama cok feci iken notu 9.5 olan dizi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar