bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız4
- içtim şarabı13
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi9
- aşure yapan sözlük kızları7
- bazen şık bazen relax mod2
- insan olmaya ceyrek kala3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- en son ne yediniz2
- rakı sevmemek6
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- yalaka2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- kezoya baka baka yağlarını eritmek2
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- kemalist dünya24
- fight club5
- sophia osako2
- bioloji2
- hayattaki şans seviyeniz4
- cevcet2
- çok güzel ama manyak kadın7
- her insanın bir cini olması5
- mustafa kemal atatürk7
- anın görüntüsü20
- hesabı gizliye almak3
- kaşar5
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- true'nun çaylak olması16
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- yagmurcu3
- osurdum3
- içinden canavar çıkan insan4
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
hangi bölümü en iyi bilinemeyen dizidir. ama sanırım 2.sezonun ilk bölümü en iyisi. yada çok beklediğim için çok güzel geldi bana.
Sistem eleştirisini sistemin içinden,kendi araçlarıyla kusursuz bir şekilde yapan dizi. ilk sezondaki 2.bölümün üstüne çıkabileceklerini sanmıyorum ama 2.sezon da anlamını hiç yitirmeden devam ediyor.
S2E1 ile ruh sağlığı bırakmayan dizidir.
aşmış bir dizi ki dizi demeye dilim varmıyor.
her bölümü film tadında olan dizi.
her bölümü film tadında olan dizi.
ikinci sezonun üçüncü bölümü diğer bölümlere kıyasla biraz vasat olmasına karşın tipik dizi izlerken uğranan kayba sahip olmayan, bilim kurgu ya da drama kategorisinde rahatça salınmayıp kendine has bir kategorisi olan ingiliz yapımı, iki sezonun her biri üç bölümden oluşan ve distopyadan bahseden, verdiği mesajlar viral niteliği taşıyan, fazla miktarda haz veren dizi.
ingiliz yapımı bir mini dizidir. 2 sezon toplan 6 bölümden oluşuyor. Aslında film tadında bir yapım çünkü her bölümde oyuncular faklı. Konular farklı olsada genel çerçeve teknolojinin belli bir yerden sonra insan hayatını nasıl mahvedebileceği vurgulanıyor.
imdb puanı 8,6 ki bence hakkını veriyor.
imdb puanı 8,6 ki bence hakkını veriyor.
ortadoğu ve balkanların en sağlam dizisidir.
bu diziyi izlemeyen çok şey kaybeder.
her sezonunda 3 bölüm bulunan ingiliz dizisi. Tabanında teknolojinin insan hayatına gelecekte vereceği zararı farklı bakış açılarıyla mükkemmel bir şekilde anlatan dizi.
1. sezon 3
2. sezon 3 bölümdür efem.
Her bölümü birbirinden farklı bağımsızdır. 3. sezonuyla devam edeceği açıklandı geçenlerde.
senaryo ve kurgusu bakımından eşsiz bir dizi.
benim gibi bir dizi manyağı bir psikopatı 6 bölümle tavlamıştır.
kesinlikle kaçrılmayacak bir dizidir. pek fazla popüler değil şu sıralar. hak ettiği değeri bulamasada 10 üzerinden en az 9'u vardır.
her sezonunda 3 bölüm bulunan ingiliz dizisi. Tabanında teknolojinin insan hayatına gelecekte vereceği zararı farklı bakış açılarıyla mükkemmel bir şekilde anlatan dizi.
1. sezon 3
2. sezon 3 bölümdür efem.
Her bölümü birbirinden farklı bağımsızdır. 3. sezonuyla devam edeceği açıklandı geçenlerde.
senaryo ve kurgusu bakımından eşsiz bir dizi.
benim gibi bir dizi manyağı bir psikopatı 6 bölümle tavlamıştır.
kesinlikle kaçrılmayacak bir dizidir. pek fazla popüler değil şu sıralar. hak ettiği değeri bulamasada 10 üzerinden en az 9'u vardır.
dizi demek doğru olmaz herhalde bu yapıtlara çünkü her bölümde oyuncular farklı, konu farklı, yerler farklı. dizimsi kısafilm gibi bişey. bölümler arası tek bağlantı: teknolojinin kullanımı.
kesinlikle etkileyici ve izlenmesi gereken bölümleri olan şaheser. 2 sezon toplamda 6 bölüm.
1.sezon 3.bölümü ve 2.sezon birinci bölümü en etkileyici bölümleriydi bence.
mükemmel efektler, çekim teknikleri, alt metinler, gerçekten çok sağlam. herkesin izlemesini tavsiye ederim.
kesinlikle etkileyici ve izlenmesi gereken bölümleri olan şaheser. 2 sezon toplamda 6 bölüm.
1.sezon 3.bölümü ve 2.sezon birinci bölümü en etkileyici bölümleriydi bence.
mükemmel efektler, çekim teknikleri, alt metinler, gerçekten çok sağlam. herkesin izlemesini tavsiye ederim.
özellikle bu ramazan ayında izlenmesini tavsiye edebileceğim nadide mini dizilerden. sahuru beklerken aklınızı oynatmak ister miydiniz? o vakit bir bölüm black mirror alınız.
bir de etkisi biraz uzun sürüyor. demedi demeyin.
bir de etkisi biraz uzun sürüyor. demedi demeyin.
güneş kreminin faktörünü ayarlayamamak. çok pis yanmak.
en iyi bölümün hangisi olduğuna bir türlü karar verilemeyen şaheser, şiddetle tavsiye ediyorum herkese...
1.sezonun ilk bölümünü izleyince 'ohaaa lan bu neydi' diyorsunuz yada bundan daha fazlası olamayacağını düşünüyorsunuz ama inan bu daha başlangıç. Diğer bölümleri lzledikten sonra ilk bölüm devede kulak kalıyor. Ama bu ilk bölümün iyi olmadığı anlamına gelmiyor.
1.sezonun ilk bölümünü izleyince 'ohaaa lan bu neydi' diyorsunuz yada bundan daha fazlası olamayacağını düşünüyorsunuz ama inan bu daha başlangıç. Diğer bölümleri lzledikten sonra ilk bölüm devede kulak kalıyor. Ama bu ilk bölümün iyi olmadığı anlamına gelmiyor.
(bkz: mirror kisses)
Her bölümün sonunda tokat yemiş gibi bir his uyandıran ingiliz dizisi.
postmodern çağın insanı içine soktuğu durumla ilgili sağda solda bir çok eleştiriye rastlamak mümkün. sözlükerde, bloglarda, gazete-dergi-romanlarda, dizilerde, filmlerde yaşadığımız devrin insanı içine soktuğu durumu iğneleyen sunumlar var. benim şuana kadar rastladıklarım içinde bu işi en derli toplu yapan iş black mirror adlı dizi oldu.
inanılmaz yaratıcı senaryoya sahip. gerek bulunduğumuz teknoloji, gerek ileri teknoloji kullanılarak insanı maymuna çeviren pek çok kavram, değer, eşya soyutlanarak veya doğrudan olduğu gibi işlenerek izleyicinin fikrine sunuluyor. bölümler birbirinden alakasız ve genellikle ucu açık bir noktada kesiliyor. bu haliyle izleyiciyi işin içine sokup düşünmeye sevk ediyor. entel dantel olmaya lüzum yok. her bölümü için oturup yüzeysel yorumlarla saatlerce dizide eleştirilen hayat hakkında konuşmak mümkün. ki bahsedilen hayat dediğim gibi, insanı, yani hepimizi maymuna çeviren hatay. ve şartları.
bir diziden çok daha fazlası aslında bu yapım. okullarda, arkadaş çevresinde işlenmesi gereken bir öğreti adeta. böyle birkaç yapım vardır, arkadaşlarıma açıp kısa bir kesit izleyip "ne düşündünüz lan söyleyin" diye arşivlediğim. bu dizi başlı başına bir arşiv. hiçbir altyapıya, önceden izlemeye gerek olmadan çat diye açıp bir saat kadar izledikten sonra gayet güzel üzerinde konuşulabilecek ve insana çok şey katacak bir şey. belgesel desek daha doğru olurdu hakkında. postmodernizmin içine saplanmakta olan, kural tanımayan, tüketim açlığıyla her elini attığını 3 günde kurutan çılgın toplumların kesinlikle izlemesi gereken bir dizi. gerici bir yaklaşım değil bu. sadece içinde bulunduğumuz tünelin nerelere varacağı hakkında tahminleri düşünmeye sevkeden bir çağrı.
neyse. lan o değilde. bu dizinin 2s2b'si gördüğüm en yaratıcı işlerden biriydi gerçekten. o kadar senaryoya doymuşuz ki, izlerken şu olur bu olur derken bi sürü fikir attık ortaya, ama her şeye rağmen ağzımızı açık bırakmayı başardı.
efsanedir. izleyin.
inanılmaz yaratıcı senaryoya sahip. gerek bulunduğumuz teknoloji, gerek ileri teknoloji kullanılarak insanı maymuna çeviren pek çok kavram, değer, eşya soyutlanarak veya doğrudan olduğu gibi işlenerek izleyicinin fikrine sunuluyor. bölümler birbirinden alakasız ve genellikle ucu açık bir noktada kesiliyor. bu haliyle izleyiciyi işin içine sokup düşünmeye sevk ediyor. entel dantel olmaya lüzum yok. her bölümü için oturup yüzeysel yorumlarla saatlerce dizide eleştirilen hayat hakkında konuşmak mümkün. ki bahsedilen hayat dediğim gibi, insanı, yani hepimizi maymuna çeviren hatay. ve şartları.
bir diziden çok daha fazlası aslında bu yapım. okullarda, arkadaş çevresinde işlenmesi gereken bir öğreti adeta. böyle birkaç yapım vardır, arkadaşlarıma açıp kısa bir kesit izleyip "ne düşündünüz lan söyleyin" diye arşivlediğim. bu dizi başlı başına bir arşiv. hiçbir altyapıya, önceden izlemeye gerek olmadan çat diye açıp bir saat kadar izledikten sonra gayet güzel üzerinde konuşulabilecek ve insana çok şey katacak bir şey. belgesel desek daha doğru olurdu hakkında. postmodernizmin içine saplanmakta olan, kural tanımayan, tüketim açlığıyla her elini attığını 3 günde kurutan çılgın toplumların kesinlikle izlemesi gereken bir dizi. gerici bir yaklaşım değil bu. sadece içinde bulunduğumuz tünelin nerelere varacağı hakkında tahminleri düşünmeye sevkeden bir çağrı.
neyse. lan o değilde. bu dizinin 2s2b'si gördüğüm en yaratıcı işlerden biriydi gerçekten. o kadar senaryoya doymuşuz ki, izlerken şu olur bu olur derken bi sürü fikir attık ortaya, ama her şeye rağmen ağzımızı açık bırakmayı başardı.
efsanedir. izleyin.
ingiliz yapımı bir dizi, daha doğrusu her bölümü film gibi olan bir seri. daha ilk bölümünden ohannes dedirtmeyi başarmış*, modern toplumu en can alıcı yerlerinden eleştirmiştir (en kötü olaya bile müdahale etmek yerine fotoğraf çeken insanlar, internet oyunlarına harcadığımız paralar, sosyal medyanın insana her şeyi yaptırabilme gücü). izlediğim en iyi bölümü fifteen million merits olmuştur. adamlar tam bir distopya kurgulamışlar.
teknoloji manyaklığı üzerine göndermeler de bulunan fevkalbeşer dizi. telefonu elinden bir saniye olsun düşürmeyenlere izlettirmek gerek. aslında bu dizi hakkında sanal alemde yazmak bile bir paradoks neticede.
1. sezon 3. bölümde teknolojiyi eleştirme konusunda diğer iki bölüme göre geride kalmıştır.
--spoiler--
eğer fantezi yapmamız gerekirse birinci sezon üçüncü bölümde ki teknoloji iyi ki varmış dedirtti. şimdi o bölümü izleyip " teknoloji insanların hayatlarını alt üst ediyor" demek dar bir açıdan bakmak olur bence.
eğer bu olmasaydı adam hayatının tam bir yalanlar, ihanetler üzerine kurulu olduğunu öğrenemeyecekti. adam gerçekleri öğrendi ve büyük bir acı çekti. yalanlar üzerine bir hayat yaşayacağıma acı çekerek gerçekler içinde yaşarım daha iyi mantığı en mantıklı olanıdır aslında.
insanların hayatları mahvoldu mu? evet oldu ama en azından gerçekler ortaya çıktı. adam eşinin kendisini aldattığını, çocuğun aslında kendi çocuğu olmadığını öğrenemeyecekti bu teknoloji olmasa. kısaca bu pislikler zincirini hiç göremeyecekti.
--spoiler--
--spoiler--
eğer fantezi yapmamız gerekirse birinci sezon üçüncü bölümde ki teknoloji iyi ki varmış dedirtti. şimdi o bölümü izleyip " teknoloji insanların hayatlarını alt üst ediyor" demek dar bir açıdan bakmak olur bence.
eğer bu olmasaydı adam hayatının tam bir yalanlar, ihanetler üzerine kurulu olduğunu öğrenemeyecekti. adam gerçekleri öğrendi ve büyük bir acı çekti. yalanlar üzerine bir hayat yaşayacağıma acı çekerek gerçekler içinde yaşarım daha iyi mantığı en mantıklı olanıdır aslında.
insanların hayatları mahvoldu mu? evet oldu ama en azından gerçekler ortaya çıktı. adam eşinin kendisini aldattığını, çocuğun aslında kendi çocuğu olmadığını öğrenemeyecekti bu teknoloji olmasa. kısaca bu pislikler zincirini hiç göremeyecekti.
--spoiler--
"white bear" adlı bölümü acayip etkileyicidir. sonunda sağlam bir oha çektirir insana. suça ve cezaya farklı bir bakış açısı. dizimag'de bölümleri var. beyler, hanımlar, romalılar, latin amerikalılar size sesleniyorum izleyin bu diziyi. hatta alın ulen:
linkin mevtalığından dolayı yıllar sonra gelen edit:
http://www.dizist.com/izl...ror-2-sezon-2-bolum-720p/
linkin mevtalığından dolayı yıllar sonra gelen edit:
http://www.dizist.com/izl...ror-2-sezon-2-bolum-720p/
ilk sezon izlenesidir. her bölümde ayrı bir tat vardır. ikinci sezon ilk sezonla kıyaslandığında vasatı pek aşamaz.
boş boş izlenmemesi, ders çıkarılması gereken dizi-film serisidir.
hala tekrar tekrar kendini izleten 6 bölümlük efsane dizi.
akasya durağı, cennet maallesi gibi dizilerin 200-300 bölüm çekildiği günümüz dünyasında 6 bölümcük olmasına rağmen gönüllerde taht kuran dizi.
biz burda n'apıyoruz?
cok hoş dizi ıngiliz yapımı sansasyonel olaylar felan oluyor ışte gelecek hakkında teoriler üretiyorlar ama cok feci iken notu 9.5 olan dizi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar