bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- lucas luthor2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- şemsiyenin ters dönmesi3
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü2
- oyuncu2
- paris te son tango6
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 65 şut çekip gol atamamak3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- misafir ağırlamak2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupası16
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
Dc'nin uzunca bir süre villain mi anti-hero mu diye bir türlü kararlaştıramadıkları, new 52'de ise shazam'ı yeniden yaratıp daha shazam'ın ilk sayısında shazam'ın anasını ve babasını öldürmüş karakter. Flash'ı bırak superman bile karşı koyamaz bu gavata. Shazam filminde the rock'ın canlandıracağı doğrultusunda söylentiler var. Hadi hayırlısı.
Filmi vizyona girmeden izledik spoilersız yorum burada https://youtu.be/wuvcOwybKjM
görsel
Muhteşem bir Kahraman filmi olmuş.
Hep Marvel mi yapacak güzel filmler. DC comis'de gayet başarılı bu konuda...
Efektlerinden oyunculuklara kadar gayet iyiydi her şey....
Kahndak ve shazam'ın doğuşu hikayesi güzel işlenmiş. Kahndak her ne kadar mitolojik bir yer olsa da sanırım bugün neresi diye sorsalar 'Sina Yarımadası'nda bir şehir diyebiliriz .
Yani 'Kenan diyarı' diye bildiğimiz bölgedeki bir şehir. israil-filistin bölgesi deyim anlayın işte....
Filmdeki sabbac denilen şeytan kahramana Kahkahalar attım mk. Sen şeytansın, güçlüsün felan. Kıçı kırık kahndak'taki tahta oturmak için savaş sonra yenil mk. Hay senin aklına tüküreyim. Git dünyayı ele geçir cehennem kapılarını aç dünyaya. Ne diye savaşıyorsun yav. Gücün var beynin yok. Pehh.
Bir de Süperman çıktı başımıza. Süperman kimle dövüşsün de dünyayı kurtarsın diye çok düşünüp black adam'ı bulmuşlar. Ben böyle yorumladım senaristleri ve yapımcıları... Ne Süperman sevdasıymış AMK. Neyse...
Süperman ve black adam karşı karşıya... heyecanlı olur mk. Benden demesi.
izlenir yani bir sonraki film...
Tabi film gelene kadar ölmezsek...
Muhteşem bir Kahraman filmi olmuş.
Hep Marvel mi yapacak güzel filmler. DC comis'de gayet başarılı bu konuda...
Efektlerinden oyunculuklara kadar gayet iyiydi her şey....
Kahndak ve shazam'ın doğuşu hikayesi güzel işlenmiş. Kahndak her ne kadar mitolojik bir yer olsa da sanırım bugün neresi diye sorsalar 'Sina Yarımadası'nda bir şehir diyebiliriz .
Yani 'Kenan diyarı' diye bildiğimiz bölgedeki bir şehir. israil-filistin bölgesi deyim anlayın işte....
Filmdeki sabbac denilen şeytan kahramana Kahkahalar attım mk. Sen şeytansın, güçlüsün felan. Kıçı kırık kahndak'taki tahta oturmak için savaş sonra yenil mk. Hay senin aklına tüküreyim. Git dünyayı ele geçir cehennem kapılarını aç dünyaya. Ne diye savaşıyorsun yav. Gücün var beynin yok. Pehh.
Bir de Süperman çıktı başımıza. Süperman kimle dövüşsün de dünyayı kurtarsın diye çok düşünüp black adam'ı bulmuşlar. Ben böyle yorumladım senaristleri ve yapımcıları... Ne Süperman sevdasıymış AMK. Neyse...
Süperman ve black adam karşı karşıya... heyecanlı olur mk. Benden demesi.
izlenir yani bir sonraki film...
Tabi film gelene kadar ölmezsek...
rezalet bir süper kahraman filmi. öyleki filmdeki kaykayla dolanan çocuk bile sempatik değil.
Çizledim Çipil gözlerim masraf saydı.
hoj bir film. salonun tamamı sondaki süperman detayını görmedi salaklıkları yüzünden ama sabırsızlıkla bekleniyor devamı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar