1. 910.
    https://freebitco.in/?r=6151985
    ... zorr0
  2. 909.
    Kendisinden çok üretmek için gerekli ekipmanlarda piyasa bulunan para birimi.
    ... sacma sapan konusan adam
  3. 908.
    Derin Ağ'da en çok kullanılan para birimidir. evet.
    ... nicke lan jello
  4. 907.
    Bazı yatırımcılar çeşitli analizlerle 5000 dolara düşmeden eski 20 binlik seviyelerine yükselmeyeceğini söylemekte. Analizi neye göre yaptıkları konusunda fikrim yok. Çünkü bu paralar dolar veya altın gibi sabit bir hareketleri olmuyor. Kolay speküle edilip, kolay devir olabiliyor. Şimdiye kadar yaptığım analizler tutmadı ama dedikleri çıkarsa tüm alt coinler şu anki fiyatının yarısına düşer. Bunu analizle değilde balinaların piyasadan çekilmesiyle olabileceğini düşünüyorum. Ytd.
    ... herkesin hayatina karisan adam
  5. 906.
    En kolay, uğraşmadan nasıl satıldığını merak ettiğim zımbırtı. Bikaç sene önce internetten yazıştığımız kanadalı bir kız hatıra olsun diye 100 bitcoin vermişti. Şimdi maili, şifreyi falan buldum da nasıl satacam aq hiç hatırlamıyorum nasıl giriliyordu ne oluyordu. fiyatı çok artmış diye duydum tv'de.
    -3 ... mahmut sezar
  6. 904.
    el altından 500 bin bitcoin almak isteyenler varmış fakat satıcı yokmuş borsalardan almak istemiyolarmış muhtemelen fiyatlar şişmesin henüz düşükken elimizde toplu bulunsun diye. yani piyasaya yüklü girilcek gibi duruyor yakın zamanda, 2 ay içerisinde fiyatı 15k doların üstüne çıkarsa şaşırmayın sene sonuna da tahminim 45-70 bin dolar aralığı.

    kaynak da verelim de götten sallamış olmayalım https://twitter.com/Crypt...status/986007885044965377

    he bi de elden almanın bir diğer avantajı şu. siz borsadan örneğin 100 bitcoin almak istiyosunuz diyelim. kur 8000 dolar olsun. siz 8000 dolardan en fazla 2-3 5-10 bitcoin alırsınız. ardından fiyat 8050 ye yükselir, yine alım yapınca 8100 falan böyle artar artık 100. btc yi 8500 dolardan falan alırsınız(rakamlar tamamen farazi, mantık anlaşılsın diye söylüyorum). adamlar borsadan 500 bin btc almak istese, elden alcakları zaman atıyorum 8000 dolarken 2 milyar dolar ödemeleri gerekiyosa borsadan aynı miktarı almak istediklerinde 2.5-3 ü bulabilir çünkü her alımda kur yükseliyor. kuru belirleyen de elindeki bitcoini satmak isteyen kullanıcılar elbette. bu yüzden elden almak istemeleri gayet doğal. ilerleyen zamanlarda bu yüklü alımlar borsalarda gerçekleşirse muazzam bi yükseliş başlayabilir.
    -2 ... kiminanir vol2 special edition
  7. 903.
    hala ciddi anlamda piyasasının alıcısının ve piyasasının olduğunu düşündüğüm kripto para birimi. Şu anda dip seviyelerinde olmasına rağmen uzun bir ara verdikten sonra tekrar ciddi yükselişler yaşayacağını düşünmekteyim. Bu alanda türk bitcoin borsa sitelerinden borsabit'i de denemenizi öneriyorum. Alt limiti 100 tl ile işlem yapmaktasınız ve referans sitemi de %50 oranında kazandırabilmekte.
    https://borsabit.com/
    ... brano
  8. 902.
    doğanın temel yasası büyük balık küçük balığı yer. balinalar kazanıyor gençler maalesef durum bu. bizim ne kadar uğraşsak da başarısız olmamızın suçu aslında hamsi olmamız. düşün.. binlerce bitcoin sende ucuzdan sattın fiyatı düşürdün herkes paniğe girdi ve sattı sonra ucuzdan geri topladın. sadece zenginleri daha çok besliyoruz. o kadar emeğin onun 10 dk pcde işlem yapmasıyla gitti. ya balıklar adil paylaşacak. ya hamsilerin soyu tükenecek üzgünüm.
    ... sithefendisi
  9. 901.
    An itibari ile 7046 seviyesine gelmiştir.

    Çok korkutuyor ya bakalım.
    ... kalahari dogumlu kutup ayisi
  10. 900.
    2019 a dek tane fiyatı 25k $ üstüne çıkmazsa bu siki hacamat ederim. at fava bekle.
    ... kiminanir vol2 special edition