/21
Hırsızlar tarafından 10 dakikada hacılanabilir bir alettir.
Bak yine aklıma geldi rrrosspunun çocuğu.
(bkz: bisikletimi çalan hırsızın görüntüleri)
bir mor ve ötesi şarkısı. pek güzeldir... kalbe dokunur. naif, huzurlu, genç ve özgür hissettirir.

"Mükemmel hava
Mükemmel bir ses
Mükemmel durumda sahibi hatasızdı
Hatasız yıprattı duygularını
Tek bir şans
Bir bisiklet taşıyordu aşkını
Nasıl bir şey?
Uykusuz uzağa
Gözlerin mahmur
Bakıyorum ufkuna

Bas pedalı bak gökyüzüne
Seni bekleyen başka bir adam var

Gözüm yollarda
Yolları sen aşarken
Bekledim ve gördüm ihtiyacım olanı
Biraz şans ve bir bisiklet
Kim tutunmuş zamana?
Pişman değilim asla"
Bakire olamayan kızların bahanesidir.
güzel bir mor ve ötesi şarkısı.

https://www.youtube.com/watch?v=i7uGwqHQUYQ
Üzerinde kendimi özgür hissettiğim, artık vücudumun parçası haline gelmiş iki tekerli kuş.
(bkz: bir bisikletle yollara çıkmak ve aniden gelen aşk)
(bkz: şöyle şehirden çook uzaklara doğru pedal çevirmek)
bir sabah bodrum kata bir indim bisikletimin koltuğunu çalmışlar. hepsini çalsaydın daha iyiydi dedim.
yaz günlerinin değişilmez ulaşım aracı.
herkese tavsiye edilir.

bir makalede bisiklete binen toplumlarda insanların aile bağlarının güçlendiği (aile ziyaretleri) yazıyordu. sırf bu yüzden binilebilir.
görsel

türk insanının "çocuk oyuncağı" olarak gördüğü taşıt.
basit gibi görünen mekanizmanın aslında çok ayrıntılı olduğudur.
Mor ve ötesi'nin en eski ve en güzel parçalarından. Yaşı küçükler bilmez.
insanlığın en büyük 3-4 icadından biri.
kullanılabilirliği bakımından yerini asla dolduramayacağım gittiğim her yerde ayağımı yerden kesen mekanik taşıt. hafif kadrosu olan, shimano vitesli bir bisiklet ile ulaşamayacağınız nokta yoktur liman kentlerinde.
Benim tahminime göre, teknoloji ne kadar gelişirse gelişsin, önemini hatırı sayılır bir süre koruyacak araçtır.
görsel
Güzel bir araç olmakla beraber yolları nadir bulunuyor. Sürme alanı hiç yoktur diyebiliriz.
bu tek elle rahatça kaldırabildiğim, az yer kaplayan alet nereye koysam sıkıntı çıkarıyor. koca koca arabalar yol kenarlarında park halinde. benim ufacık bisikletime yer yok mu? malum kilitlemezsek çalınabiliyorlar. geçen kaldırımdaki ağacın gövdesine kilitle bağladım. ordaki esnaf kızdı. halbuki malum esnaf araçlar park etmesin diye duba koyuyor dükkanının önüne. kendisi 1-2 tane araç park ediyor.
özgürlüktür. sevdiğim bir ulaşım ve spor aracım. tutku hatta.
bir tür meditasyon. insanlardan kaçmanın en güzel yolu.
trafikte sürerken dikkatli olmakta fayda var.

http://www.dha.com.tr/tir...ucusu-oldu--_1219479.html
http://www.milliyet.com.t...ec-tir-in-gundem-2258734/
http://www.ntv.com.tr/tur...NnMbxUXZsjA?_ref=infinite
http://www.dha.com.tr/kam...m-akkas-oldu_1310598.html
http://www.haberturk.com/...gi-bisiklet-surucusu-oldu
http://www.haberturk.com/...i-cocuk-hayatini-kaybetti
http://www.milliyet.com.t...m----2312578-skorerhaber/
http://www.sabah.com.tr/y...ete-carpti-2-olu-2-yarali
http://www.haberturk.com/...i-cocuk-hayatini-kaybetti
http://www.haberturk.com/...at-kamyonun-altinda-kaldi
http://www.posta.com.tr/b...i-kaybetti-haberi-1258238
http://www.dha.com.tr/oto...yle-agladi--_1464526.html
http://www.milliyet.com.t...stunde-61-gundem-2403440/
http://www.hurriyet.com.t...m_campaign=gundem_xmlfeed
http://www.hurriyet.com.t...m_campaign=gundem_xmlfeed
https://www.cnnturk.com/t...m&utm_campaign=buffer
http://www.posta.com.tr/o...t&utm_campaign=gundem
Trafikte yeri yoktur. Yani halk için öyle. Kaldırımlar bozuk düzgün bir bisikletiniz varsa anasını bellediğinizi hissediyorsunuz ki bir de yayalar faktörü var. Yoldan gitsen kimsenin umurunda değilsiniz her an biri size çarpabilir. Ha hiç mi yer yok ulan bunu sürecek derseniz sahil şehirleri ve düz bir yapıya sahip şehirlerde (bkz: konya)
Sürme imkanınız vardır. Çünkü buralarda alışmışlıktan kaynaklanan bir saygı, dikkat oluşuyor yavaş yavaş.
kesinlikle desteklenmesi ve kullanımının teşvik ettirilmesi gereken araç.
Her yönden fayda sağlıyor. Hem havaya hem bünyeye hem şehire. Özellikle konyadaki bisiklet yollarının güvenlik açısından önemini bugün bir kez daha anladım. Umarım daha daha artarak devam eder.
satışları her yıl ülkemizde yüzde 30 büyümektedir.

avrupai bir ülke mi oluyoruz ne?

http://www.cnnturk.com/ek...m&utm_campaign=buffer

Porsche bisikletler ülkemizde 25 bin TL’ye satılırken, Mercedes bisikletlerin fiyatları 7 bin TL’ye ulaşıyor.

http://uzmanpara.milliyet...luks-rekabet/56000/56822/
Sürmesi çok keyifli olan bir ulaşım aracı. Bisiklet zehrini yaklaşık 8 aydır taşıyorum.
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026