bugün

ferdi tayfur'un hasret sancısı isimli şarkısının muziği, erci-e nin bu şarkısında kullanılmıştır.
klibinde nilay kanlıoğlu denen cıvırın da arz-ı endam ettiği erci-e şarkısı.

https://www.youtube.com/watch?v=lWzUwvPsEY4&feature=related
--spoiler--
Cartel'den tanıdığımız Erci E'nin solo kariyerinden belki de en dikkat çeken klip çalışması.
klibi çekilen şarkı 2004 tarihli Bin Arabama adlı albümdendir.
ayrıca efendim bu şarkının orjinal melodisi: Ferdi Tayfur - Hasret Sancısı şarkısına aittir.
akıllara dans eden hanımefendi ise: nilay kanlıoğlu'dur.
--spoiler--

şarkı hakkın da böyle yorum şey etikten sonra gelelim asıl yorum a
kafa yı sallamayı seven abiler/ablalar ın cidden seveceği bi melediye sahip. almanların çok hoşuna gideceği kanısındayım.
dinlediğim en güzel gurbetçi şarkısıdır.
iyi mi kötü mü diye karar veremediğim ama ara sıra dinleyince keyif veren bir şarkıdır.
kalite kokan Erci e şarkısı.
yağmurlu bir akşamda durakta yalnız ve yardıma muhtaç bir kadın gördüğümde yan camı aralayıp söylediğim söz.

cevap mı?

"peki olur".
muhteşem bir erci-e parçası.

ulan az önce cartel başlığında bu lavuk geldi aklıma, sonra şarkı geldi, gözlerim doldu, youtube'u açtım, dinlerken ağladım.
arabada çalması için daha havalı bir şarkı düşünemiyorum şarkısıdır.

altıparmakta süzülürken dinleyeceksin of be...
insanı bu kadar tofaşın içinde hissettiren şarkı yok.
© copyright 2005 - 2026