bugün
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- düşün ki o bunu okuyor10
- her şeye saygı duyulması gerekir4
- online listesi2
- gülüm diyen kız9
- mutsuz olalım3
- anın görüntüsü18
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi12
- sözlük kızlarının vücutları15
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- geceye bir ayet bırak3
- kuzenin içine boşalmak14
- ilginç şeyler2
- namaz takkesi5
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- otopsiraporlari6
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- tsiganka2
- velvet10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- haram ile cömertlik yapmak2
- nihavent bay bey birader2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dimmu borgir dinlemek3
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- ameliyat olmak6
- black mirror2
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- sözlükten çıkmayan yazar2
- aşk2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
fiyat politikası olarak teknosayı takip eden. teknosada ne varsa aynısını sadece 5-10 lira aşşağı satan teknoloji marketidir.
Müşterisine Bozuk ürün satıp değişim için Müşterisini tam dört gündür yok yere bekleten firmacık.
Uzak durulası bir yer. Adamlar Verdiğimiz siparişten farklı bir sipariş getirdiler. Asıl ürünün ne zaman gelecek dediğimizde Bize herhangi bir dönüş bile yapmadılar. Paranızla rezil olmayın uzak durun.
kıbrısa sube acacak fırmadır.
Büyük yenilik büyük anlaşmalar yapıldı haberleri ile şişirilip müşterilerine 24 ay taksit yapıyoruz diye bangır bangır bağrınıp işin aslı sorulduğunda "kredi kartından çekiyoruz siz bankaya böldürüyorsunuz" cevabı aldığım firma.
Şaka mısınız lan, bankayı arayacak olduktan sonra her yerde her satın aldığımı böldürüyorum zaten.
Şaka mısınız lan, bankayı arayacak olduktan sonra her yerde her satın aldığımı böldürüyorum zaten.
Koskoca ankara kızılayda bir magazası olmayandır.
Bu bilgisayarı aldıgım günden itibaren ciroları düştükçe düşsün. Amin.
Bu bilgisayarı aldıgım günden itibaren ciroları düştükçe düşsün. Amin.
playstation 4 leri ucuza satan firma. diğer sattıkları şeyler pek umurumda değil. zaten ucuz da satmıyorlar.
Üyelik alırken tc no isteyen site. Versemmi bilemedim bi yardım edin .
kusura bakmasınlar ama en gereksiz teknolojisi firmalarından birisi. tek dükkanda mal sattıkları günleri bilirim, bugün epey büyüyüp çok sayıda mağaza açmalarına rağmen zihniyet olarak çok da ileriye gittiklerini söyleyemem.
avmlerde açtıkları mağazalara gidip de giresin gelmiyor çünkü doğru dürüst indirim, kampanya yapamıyorlar. orada alacağın bir ürünü başka yerde veya internette araştırdığında arada epey fiyat farkı çıkıyor bimeks aleyhine. hedef kitleleri herhalde bilinçsiz avm müşterileri olmalı diye düşünüyorum, bu tencere sadece onlarla dönüyorsa ilginç doğrusu...
bana sanki ortaklarının düşüncesi, yakın bir gelecekte mağazaları daha büyük bir şirkete veya yabancılara satıp, milyon dolarları alıp tatile çıkmak gibi geliyor..
avmlerde açtıkları mağazalara gidip de giresin gelmiyor çünkü doğru dürüst indirim, kampanya yapamıyorlar. orada alacağın bir ürünü başka yerde veya internette araştırdığında arada epey fiyat farkı çıkıyor bimeks aleyhine. hedef kitleleri herhalde bilinçsiz avm müşterileri olmalı diye düşünüyorum, bu tencere sadece onlarla dönüyorsa ilginç doğrusu...
bana sanki ortaklarının düşüncesi, yakın bir gelecekte mağazaları daha büyük bir şirkete veya yabancılara satıp, milyon dolarları alıp tatile çıkmak gibi geliyor..
teknoloji mağazalarının bim ayarında olan pazarcı dükkanı.
aradığım hiçbir şeyi bulamadığım, dağınık raflara ve genellikle hasarlı ürünlere sahip teknoloji mağazası. görevliler de ilgisiz ve bilgisizdir.
gerzek bir ortadoğu ülkesinde yaşadığımız için, yaptıkları pek sırıtmayandır.
ülkedeki bütün mağazalar öyle. şahsen kendim teknosayla bi mağduriyet yaşamıştım. mediamarkt ile sorun yaşayan çok samimi bi arkadaşım var. vatan'ın yaptıkları ortada, kapıya "battık biz hadi eyvallah" yazıp kaçan internet siteleri bile var. şimdi de sözlükten bir arkadaş da bimeks ile bi mağduriyet yaşamış mesela.
kargo şirketleri desen, ptt'yi kenara ayırdıktan sonra, hepsi berbat. he ptt'yi de iyi diye ayırmadım; onlar apayrı şerefsiz diye ayırdım.
ne biçim bi ülke burası. nereden tutsan dökülüyor.
neyse efkarlandım gece gece.
ülkedeki bütün mağazalar öyle. şahsen kendim teknosayla bi mağduriyet yaşamıştım. mediamarkt ile sorun yaşayan çok samimi bi arkadaşım var. vatan'ın yaptıkları ortada, kapıya "battık biz hadi eyvallah" yazıp kaçan internet siteleri bile var. şimdi de sözlükten bir arkadaş da bimeks ile bi mağduriyet yaşamış mesela.
kargo şirketleri desen, ptt'yi kenara ayırdıktan sonra, hepsi berbat. he ptt'yi de iyi diye ayırmadım; onlar apayrı şerefsiz diye ayırdım.
ne biçim bi ülke burası. nereden tutsan dökülüyor.
neyse efkarlandım gece gece.
türk firmasıdır dedik destek olup koruyalım dedik elimize yüzümüze bulaştı. bidakka hizmetine fazla verip rezil olmak bu olsa gerek. kaçın.
bugün internet sitelerinden bidakka sistemi ile sözlük yorumlarını okumadan alış veriş yaptığım firmadır.
yorumları okuyunca anladım ki o ürünü unutmak iyisi. şuan unuttum ve beklemeyi bıraktım.
sağ ol bimeks.
yorumları okuyunca anladım ki o ürünü unutmak iyisi. şuan unuttum ve beklemeyi bıraktım.
sağ ol bimeks.
geçenlerde mali atıp baya bi giydirdikten sonra fatura bilgilerimi isteyerek inceleme yapılması için mail atan firma. he bidaha alışveriş yapar mıyım* töbe.
Ürün çeşidi sürekli az olduğunu algıladığim teknoloji magazası.
aldığım telefonu 3 gün içerisinde iade edip parasını da yaklaşık bir haftada geri alabildim. aslında telefon ellerine pazartesi ulaştığı için tam 4 gün denebilir. kargo parama kadar iade etmişler yalnız ürün iadesi için çok ilginç bir yöntem uyguluyorlar herhangi bir form doldurmayıp çağrı merkezi ile işinizi hallediyorsunuz. nolur nolmaz diye çağrı merkezi konuşmalarımın tarih ve saatlerini kaydettim. hafta içinde de 3 kez aradım dün en son yarın iade edilecek dendi, bu sabah baktığımda gece 00:16 da param iade edilmişti ve ilginçki ödediğim kargo hizmeti de buna dahildi. memnun kalmadım diyemem ama bir daha alışveriş yapar mıyım meçhul.
bugün gittiğim carrefour nilüfer mağazasındaki ürünlerin giderek azalması ve standlarının boşalmasıyla kapanacak mı diye merak ettiren elektronik mağazalar zinciri.
Koruparktski bimeks de boş . Sanırım kapanıyor veya oradan çıkacak .
Powerbank almıştım. 5200 mah olması lazım ama daha 3000 lik iphone u şarj edemiyor. Giderayak müşteriyi mi yoluyorlar ne yapıyorlar anlamadım.
Powerbank almıştım. 5200 mah olması lazım ama daha 3000 lik iphone u şarj edemiyor. Giderayak müşteriyi mi yoluyorlar ne yapıyorlar anlamadım.
izmir asmaçatı da ki de kapandı. ya battılar yada piyasadan çekilme kararı aldılar.
Büyük ihtimal iflas bayrağını çeken firma. Kapatıyor. Evet.
çoktan battı firma, elinde kalanları satıyor işte...
çoğu şehirde hayalet mağaza. teknosa değilsin ki pahalı satarak ayakta kal!
Nerdeyse Rafları boşalmış, kuş uçmaz kervan geçmez mağazasına dönüşmüştür.
Bir zamanlar fırtına estirirdi...
Bir zamanlar fırtına estirirdi...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar