bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları3
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- göte giren şemsiye4
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- frt2
- kitap alıntıları2
- ciguli kral7
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- japonya8
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- deniz göktaş5
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kolombiya6
- portekiz7
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- şemso buraya bak koçum2
- hırvatistan5
- gana3
- ingiltere3
Taraftarı aykut kocaman ı haklı çıkartan takım, kollanamadıkları için ağlıyorlar. Çok komik. Berabere biten bir maç alt tarafı.
Abartıldıkça abartılan, şişirildikçe şişirilen, yaş ortalaması 40 olan bir takım. Ana besin kaynakları tinerdir.
enseyi karartmaya gerek yok. zor deplasmanlarda beraberlik kötü değil.
şerefli dördüncü olacak takımdır bu sene.
en azından hakkıyla oynuyor şerefiyle 4. oluyor.
büyük takımdır. dev takımdır.
bayern'de rekor tazelendikten sonra hızlı toparlarsa bence 4.lük garanti.
trabzon coşmazsa 5.liğe kadar düşmez efendi kartalımız.
en azından hakkıyla oynuyor şerefiyle 4. oluyor.
büyük takımdır. dev takımdır.
bayern'de rekor tazelendikten sonra hızlı toparlarsa bence 4.lük garanti.
trabzon coşmazsa 5.liğe kadar düşmez efendi kartalımız.
Oğuzhan değil de tolgay oynasa orta alan bu kadar boş olmaz e Bursaspor'u yenerdik.
Sezon sonu genç bir Atiba, yetenekli bir sağ bek alıp yeni sezona başlarız.
Oğuzhan oldukça zayıf, güçsüz.
Sezon sonu genç bir Atiba, yetenekli bir sağ bek alıp yeni sezona başlarız.
Oğuzhan oldukça zayıf, güçsüz.
şunun yerine bu oynasa ile çözülemeyecek sıkıntıları olan takim. haftalarca Tolgay da oynadı, sonuç yine kötü futbol ve puan kayıpları.
Beşiktaş'ın oyuncu değil oyun problemi var. ve Şenol Güneş bu problemi çözemiyor. çözmesi için önce problem olduğunu görmesi ve kabul etmesi lazım tabi. bence artık yetersiz kalıyor Şenol hoca. yeni sezonda milli takıma gider umarım.
Beşiktaş'ın oyuncu değil oyun problemi var. ve Şenol Güneş bu problemi çözemiyor. çözmesi için önce problem olduğunu görmesi ve kabul etmesi lazım tabi. bence artık yetersiz kalıyor Şenol hoca. yeni sezonda milli takıma gider umarım.
Bursaspor maçında ilk golden sonraki 10 dakika içinde bir gol daha atsa sezonun en farklı galibiyeti gelebilirdi. işte top yuvarlak döndü beşiktaş normalde yemeyeceği iki golü kalesinde gördü ve maç beşiktaş tarafından sezonun en kötü maçı olarak bitti.
Maalesef Sampiyonluga havlu atmiş takımımdır. Renktaşlarıma tavsiyem artık şampiyonluk mevzusu düsunmesinler. Zaten sampiyonluk kayseri ve sivas ta gitmişti. Lig 2. Olmak ve turkiyr kupası kazanmak hedefimiz olmalı.
Beşiktaş kalecisi rasim kara, sakatlanan engin Verel'i saha dışına taşırken. futbolun 'güzel' olduğu yıllar:
görsel
görsel
ballı takım. mağlubiyetten şans eseri kurtul ve o hafta üzerindeki bütün rakipler puan kaybetsin.
ligdeki tüm takımların toplamından daha kaliteli bir takımdır. sezon sonu çifte kupa alacaktır açık ve net.
şampiyon olmasına rağmen sürekli değişen takım.
şenol hoca daha ilk senesi sonunda söyledi kadro istikrarını sağlamamız lazım diye..
ikinci sezona 6 farklı oyuncu ile çıktılar.
şu anda ise geçen sezon sonuna göre
negredo,medel,vida,pepe, yerine göre de lens var. bir de love u unutmayalım...
bu değişimlere rağmen kadroyu ayakta tutan şey şenol güneş tir.
adam değişimleri öyle hasarsız yaptı ki, beşiktaş çok kar etti, sıkıntıya düşmedi.
ama fiko nun da bu yaşlı takımı ben nasıl yarattım diye durup düşünmesi lazım.
takım tempo yapamıyor ne yazık ki.
sezon sonu pepe ve gg haric 83-84 ve 85 lilerin hepsi gitmeli!
şenol hoca daha ilk senesi sonunda söyledi kadro istikrarını sağlamamız lazım diye..
ikinci sezona 6 farklı oyuncu ile çıktılar.
şu anda ise geçen sezon sonuna göre
negredo,medel,vida,pepe, yerine göre de lens var. bir de love u unutmayalım...
bu değişimlere rağmen kadroyu ayakta tutan şey şenol güneş tir.
adam değişimleri öyle hasarsız yaptı ki, beşiktaş çok kar etti, sıkıntıya düşmedi.
ama fiko nun da bu yaşlı takımı ben nasıl yarattım diye durup düşünmesi lazım.
takım tempo yapamıyor ne yazık ki.
sezon sonu pepe ve gg haric 83-84 ve 85 lilerin hepsi gitmeli!
bu sene şampiyon olmayacağımızı içten içe tüm renktaslarin bildiği takım kimse itiraf edemiyor ben g..te g..t derim her zaman bu sene şampiyon olamayız bunun puan farkıyla ilgisi yok takımda ruh yok sampiyonluk havası yok avrupa'da bir üst tura çıkınca sanki herkes görevini yapmış havasında takımda birbirine pas atmayan bazı oyuncular da olduğunu düşünüyorum . seneye bu takımda revizyon şart .
Fenerliyim ama ya bjk nin ya da başakşehir in şampiyon olmasını istiyorum.
siyah beyaz renklerine gönül verdiğim takımım, hayat arkadaşım.
bu sene biraz sendelediği için renkliler lider olabiliyor. bir tık kendisine gelse renkliler kombine yakacak passolig yakacak.
dün gençler ile yaptığı maçı tartışmalı bir golle kazanmış takım.
ligde ilk 2'ye giremeyeceği belli olunca en azından kupada başarılı olması isteniyor bu takımın.
kayseri'nin geçen hafta sonu deplasmanda kazanmış olmasıyla da ligde 5.lik yarışı kızıştı zaten.
bjk ilk 4'e giremezse seneye avrupa'da olmak için türkiye kupasına ihtiyaç duyacak.
ligde ilk 2'ye giremeyeceği belli olunca en azından kupada başarılı olması isteniyor bu takımın.
kayseri'nin geçen hafta sonu deplasmanda kazanmış olmasıyla da ligde 5.lik yarışı kızıştı zaten.
bjk ilk 4'e giremezse seneye avrupa'da olmak için türkiye kupasına ihtiyaç duyacak.
önumüzdeki 1 ay icindeki fiksturü tam bir ölüm fikstürüdür.
kalan tüm maçlarını kazanıp sezonu 3 kupayla kapatması olası efsanevi takım açık ve net.
başarıya alıştık bu yıl sille yesekte olur benim için ders alınması lazım biraz.
bayern münih rakibinken cenk satıp vagner love'u alırsan ligi kazansan dahi avrupayı kitlemiş olursun.
para güzel tamam sat cenk'i ama biraz paraya kıyıp git al gignac'ı.
süperlig golcüsüne o kadar para verene kadar 5 koy üstüne formda kaliteli forvet al alacaksan.
bayern münih maçı benim için bitti. cenk bu formuyla etki yaratabilirdi belki. fakat şimdi daha da zor iş.
beşiktaşlıyım diye hayal dünyasında yaşıyacak halim yok.
şu kadara kadar geldiğimiz nokta dahi gayet iyi. bayerne yenilmekte bir sorun yok ama biraz üstüne düşülse bir şansımız olabilirdi. tepkim buna. vagner love değildi çözüm.
bayern münih rakibinken cenk satıp vagner love'u alırsan ligi kazansan dahi avrupayı kitlemiş olursun.
para güzel tamam sat cenk'i ama biraz paraya kıyıp git al gignac'ı.
süperlig golcüsüne o kadar para verene kadar 5 koy üstüne formda kaliteli forvet al alacaksan.
bayern münih maçı benim için bitti. cenk bu formuyla etki yaratabilirdi belki. fakat şimdi daha da zor iş.
beşiktaşlıyım diye hayal dünyasında yaşıyacak halim yok.
şu kadara kadar geldiğimiz nokta dahi gayet iyi. bayerne yenilmekte bir sorun yok ama biraz üstüne düşülse bir şansımız olabilirdi. tepkim buna. vagner love değildi çözüm.
memleketin tek 4 yıldızlı takımı,
tek avrupa kupası sahibi galatasaray'dan ilk 20 maçta 8(sekiz) gol az atabilmiş bir jimnastik kulübü.
tek avrupa kupası sahibi galatasaray'dan ilk 20 maçta 8(sekiz) gol az atabilmiş bir jimnastik kulübü.
hakeme orospu çocuğu diyen teknik direktörü aykut kocaman ile aynı cezayı almış torpilli kulüp.
direk kırmızı kartları 2 maçtan 1 maça falan düşer.
sık sık doğrarlar ama cezalarını.
direk kırmızı kartları 2 maçtan 1 maça falan düşer.
sık sık doğrarlar ama cezalarını.
fenerlilerin bünyesinde derin yaralar açan takım açık ve net.
her yandan saldırılan kulüp. cevabı sahada verelim kartal yürekler.
bu eyyamcların 2 yıl boyunca pisliklerini ağzılarına, burunlarına verdik. yine verelim.
görsel
bu eyyamcların 2 yıl boyunca pisliklerini ağzılarına, burunlarına verdik. yine verelim.
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar