beşiktaş

Maalesef Sampiyonluga havlu atmiş takımımdır. Renktaşlarıma tavsiyem artık şampiyonluk mevzusu düsunmesinler. Zaten sampiyonluk kayseri ve sivas ta gitmişti. Lig 2. Olmak ve turkiyr kupası kazanmak hedefimiz olmalı.
© copyright 2005 - 2026