bugün
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması13
- arkadaşlar uyudunuz mu3
- kendi kendine gülmek3
- kadir inanır14
- velvet28
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 27 haziran 20262
- salak erkek neden bu kadar çok8
- 2026 dünya kupası26
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol20
- zor zaman şarkıları2
- erleg han ile revani yemek3
- ıhlamur kokusu2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yazarların iyi olduğu konular9
- 26 haziran 20266
- özlü sözler5
- kemalist dünya19
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- seri gizli artı oy veren melek7
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- fransa3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- the saturdays2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- bulla dava açmak3
- izmir de cami var mı2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- egay bey birader2
- galatasaray lobisi11
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
kayseri kökenli bir aileye ait marketler zinciri. ankara'daki mağazası kocatepe camisi'nin altındadır.
türkiyedeki kayseri ve ankaradaki kocatepe dışındaki mağazalarını kapatmış olan süpermarket zinciri
ankara denilince akla gelen sayılı marketten sadece biri (diğeri ise kızılay'daki gima, hala duruyor mu bilmem)
duble burgeri çok güzel olan market.
önceden izmit outlet center'da vardı. sonradan evin restoran oldu. neden kapandı anlamak mümkün değil. çok da iyi iş yapıyordu. esefle özlüyoruz.
bir zamanlar istanbul da , kadir has centerda bulunan supermarket.
beğenmek fiil kökünün 1. çoğul şahıs di li geçmiş zaman çekimidir.
Kayseri'de açılan ilk marketler zinciridir. Bir dönem bazı hatalar yapınca durumları kötüye gitti. bunun sonucu olarak da bazı illerdeki subeleri kapattılar. Sonra tekrar toparlandılar.
kırklareli demirköy ilçesine bağlı, sınırdaki, karadeniz in en batı ucu olan köydür.
ilk açıldığında tüm ankaranın hücum ettiği kocatepe camisi altındaki market.
(bkz: alışverişin başkenti)
eskiden samsun 56 larda hizmet vermiş market. samsundaki şubesi uzun yıllar önce kapanmasına rağmen önündeki otoparkta sürekli içen gençler tarafından anılan mekandır ayrıca. arabaların arasındaki kaldırımlara oturulur, içkiler yudumlanır. sigara, kuruyemiş bazen de bira biterse yan tarafta oturan tanınmayan insanlardan rica edilebilir. karşı kaldırımdan meyve tabağı yollanabilir.*
kayserililer açmıştır.
sahibi eski bağ komşumuzdur.
Kayseri ili Hacılar ilçesine bağlı bağlık bahçelik bir mahallenin adıdır.
- ankara çayyolu'nda kendisinden hiç beklenmeyen, yepyeni bir alışveriş konsepti geliştirmiş firma ve müthiş tutmuş. bırakınız hafta sonlarını hafta içinde dahi yer bulmak nerede ise imkansız.
işte! bazı detaylar;
mantıyı kadınlar tezgahta kapatıyor,
yoğurt, dükkan içerisindeki mandradan,
kıvırcıklar yandaki seradan yeni söküm,
makarnalar, açık imalathaneden halka tezgahta sunuluyor,
lokma tatlısı, ıspanaklı saç çöreği göz önünde yapılıyor,
sıcak çikolata, dondurulmuş çikolata hepsi orada imal ediliyor,
temizlik had safhada, herşey herkesin gözü önünde yapılıp satılıyor.
üst katta her zevke, her damağa hitap edecek yüzlerce çeşit yiyecek, self-servis. anne-babaları baş başa bırakmaya yönelik büyük bir çocuk parkı düzenlenmiş, öyleki; insanın çocuk olup da oynayası geliyor.
- çok başarılı bir çalışma olmuş gerçekten. emeği geçen herkesi kutluyor, büyüklere ne kaldı demekten kendimi alamıyorum.
işte! bazı detaylar;
mantıyı kadınlar tezgahta kapatıyor,
yoğurt, dükkan içerisindeki mandradan,
kıvırcıklar yandaki seradan yeni söküm,
makarnalar, açık imalathaneden halka tezgahta sunuluyor,
lokma tatlısı, ıspanaklı saç çöreği göz önünde yapılıyor,
sıcak çikolata, dondurulmuş çikolata hepsi orada imal ediliyor,
temizlik had safhada, herşey herkesin gözü önünde yapılıp satılıyor.
üst katta her zevke, her damağa hitap edecek yüzlerce çeşit yiyecek, self-servis. anne-babaları baş başa bırakmaya yönelik büyük bir çocuk parkı düzenlenmiş, öyleki; insanın çocuk olup da oynayası geliyor.
- çok başarılı bir çalışma olmuş gerçekten. emeği geçen herkesi kutluyor, büyüklere ne kaldı demekten kendimi alamıyorum.
Bu habere göre Real hipermarketlerini alıp,büyümeyi hedefleyen market zincirleri.
(bkz: http://ekonomi.milliyet.c...detay/1757068/default.htm)
(bkz: http://ekonomi.milliyet.c...detay/1757068/default.htm)
bursa'da da açılmıştır. iyidir de ancak hala inanılmaz sorunlar yaşamaktadır. ne park olayını çözmüşlerdir, ne de market içi işleyişi.
Adı beğendik olan ama beğenilmeyen tek markettir.
Ankara Kocatepedeki mağazası meşhurdu hatta 1993te açıldığında müşterileri sıra halinde aliyolarmis mağazaya. sonra borcları yüzünden kocatepedeki hariç ankaradaki diğer şubelerini adese adlı mağazaya sattı. Yine batma eşiğindeymiş çocukluğuma dair anılardan biri olduğu için istemem Böyle bir şeyi.
Okuduğum okul beğendikteydi. Edirne/Keşan/Beğendik.
ünlü perakende devinden (bkz: metro grossmarket) satın aldığı real marketler grubu için iflas açıklaması yapmış gayserili bizim çocuklardır..
(bkz: ehonomi çok eiy)
Ahan da habarın bağlantısı;
http://haber.sol.org.tr/t...ciler-ortada-kaldi-206396
büdüt: link
(bkz: ehonomi çok eiy)
Ahan da habarın bağlantısı;
http://haber.sol.org.tr/t...ciler-ortada-kaldi-206396
büdüt: link
Real'i satin alıp içini boşaltıp 1000lerce işçinin tazminatlarını ödemeden önce iflas ettik dediler.
Usulsüz iflastan real'in iflas kararı kaldırıldı. Şu anda ortada ne iflas var, ne sirket var, ne de gasp ettikleri tazminatlar var. Allah bu şerefsizleri bildiği gibi yapsın.
Usulsüz iflastan real'in iflas kararı kaldırıldı. Şu anda ortada ne iflas var, ne sirket var, ne de gasp ettikleri tazminatlar var. Allah bu şerefsizleri bildiği gibi yapsın.
keşan ilçesine bağlı bir belde.
Keşan ilçesine 10 km. ve Edirne'ye 115 km. mesafededir. Meriç Nehri ve Yunanistan yaklaşık 30 km mesafededir.
nüfusu 3.172 kişi olup mahallelerinin nüfusları:
Aydoğan: 845
Beykent: 958
Kemalpaşa: 740 kişidir.
Keşan ilçesine 10 km. ve Edirne'ye 115 km. mesafededir. Meriç Nehri ve Yunanistan yaklaşık 30 km mesafededir.
nüfusu 3.172 kişi olup mahallelerinin nüfusları:
Aydoğan: 845
Beykent: 958
Kemalpaşa: 740 kişidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar