bugün

http://www.milliyet.com.t...ate=13.01.2010&b=Bunu da gorduk
ahmet türk yumruk yedi diye sevinen mal başlığı üzerine vardığım sonuçtur. harbi malım, yalan değil.

(bkz: cany13/#7789019)
ahmet türk yumruk yedi diye sevinen mal başlığını açana, ben şimdilik faşist*liğimle idare edeyim mallık sende kalsın demelidir.
(bkz: uludağ sözlükteki mal enflasyonu)

(bkz: başka var mı)
gelin beni alın, diye devam etmesi gereken bir giriş.
o zaman mallık o kadar da kötü birşey değil diye düşündüren olay.
maldanadam'ın söyleyeceği laf.
(bkz: ben malım) diyen maldır.
mal insanın söyleyeceği cümledir normal insan ne hata yaparsa yapsın dönüp de kendine mal demez başkasına der.
konuşan sığırdan kısa bir cümle.
insanın kendi kendine hayıflanması, yaptığı bir hatadan dolayı kendini aptal olarak gördüğünü ifade eden cümledir.
bakire olmayan kadınla evlenip çocuğunun doğduğu gün kendisine sarf edeceği en kalite cümle.
ben mari. *
söylemesi hoş ve anlamlı cümledir. lisedeyken sıklıkla kullanırdım hala arada kullanırım ama bu ara çok az mallık yaptığı için çok az kullanıyorum.
--spoiler--
liwerpool beşiktaş maçına hadikap 2 verdim.
--spoiler--
başlığın açıldığını görünce

"iyi bari bunu düşünen ilk kişi değilim" deyip bir nebze de olsa

moral bulduğum söylemdir.

malım lan ben.

başka açıklaması yok yani.
burdan bir uzun mu gecti leynnn.
çok kullandığım durum tespiti.

ilk defa mal olduğumu düşünmeye başladığımda kullansamda sonrasında kendimle barışmamı sağlayan ve kendi özeleştirimi yeri geldiğinde daha sert yapıp doğruya ulaşmamı sağlayacak yolu iyice kısaltan sözdür.

yok ebesinin amı ne biçim tanım lan bu beynim yandı. ♞
Haklı olabilir.

(bkz: mala vurmak)
bir itiraf.

herkese inanıp, güveniyorum.
insanlara yardım etmek için çok çabalıyorum.
onları üzmek istemiyorum...

ama sonuç;

mazosistateist yine üzülen
taraf..
yine yıkılan taraf...
iyi insanların kendine '' mal'' dediği dünya durulası mıdır?
Fırsat kaçırma şampiyonu olarak kendime layık bulduğum ünvan.
Sukur anladin.
okeyde sürekli yeniliyorum. bende malım.
sen bensin. bu gun eskartımıalmadan evden cikmisim kappıya geldim kartı ayakkabılıga koymusum ayakkabıyı alıp kartı birakip gitmisim aq.
© copyright 2005 - 2026