bugün

ben malım

başlığın açıldığını görünce

"iyi bari bunu düşünen ilk kişi değilim" deyip bir nebze de olsa

moral bulduğum söylemdir.

malım lan ben.

başka açıklaması yok yani.
© copyright 2005 - 2026