1. 1.
    (bkz: don t worry be happy)
    1 ... isi degistirgeci
  2. 2.
    yeni bir yazar.
    sözlük formatını öğrenmesi lazım.
    1 -1 ... jimmy tudeski
  3. 3.
    (bkz: #32991021) entrysinden ötürü sonsuz saygılarımı sunduğum yazardır.

    o annenin ellerinden ve alnından öpüyorum.

    sayılarının artması dileğiyle...
    5 ... minerva thetis
  4. 4.
    insana moral veren bir nicke sahip yeni yazar.
    1 ... tanri bizimle sims oynuyor
  5. 5.
    Fenerbahçe'li olduğunu idda Eden 6alatasaray'lı bir Fransız Çomarı Zerzevat.
    1 -4 ... ogmudbone
  6. 6.
    Beyimiz Reis i cumhur Ellam. Kaale almıyormuş bizi.Harap Haldeyim şu an Ruhen !
    -1 ... ogmudbone
  7. 7.
    (#33503133)

    kendisiyle mesajlaşmamız da oldu aynılarını oradan da söyledi. yazdıklarımı kahvedeki siyaset yapan amcalara benzetiyormuş; kendisinin görüşüne saygı filan duymuyorum. kaldı ki uludağ sözlük yani sosyal medya geyik ortamı, düzgün siyaset arıyorsan türkiye baştan yanlış bir ülke. (bkz: kıps)

    karmama göre beni değerlendirmeye kalkmış. bu aynı, "recep ivedik 4.5 milyon kişi tarafından izlendi o zaman süper film!" demek gibi bir şey. karmamı siklemiyorum, sikleyenleri de siklemiyorum. yavrum yazık 11. nesli eleştirdim diye üzülmüş, kıyamam...
    2 -1 ... taciturnn
  8. 8.
    (#33581619) entrysi nedeni ile alkışladığım yazar.

    iyi yazmaları olsun.
    1 ... geceyebakan
  9. 9.
    (#33710701)
    Kanka sevişmek ayıp bir şey değil.
    Her seviştiğini sevmek zorunda da değilsin.
    O an birbirinize özel hissettirmek yeter.
    2 -2 ... geceyebakan
  10. 10.
    akıllı kadın yazar tespitlerine kızan yazar. hem alamadığı hem de veremediği var heralde.
    -2 ... kolpahosgelim