bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
bazen aşırı koruyucu, bazen anlaşılmaz, bazen gaddar, bazen kendini babayım diye her hakka sahip sanan ve bazen kuralcı, aslında merhametli ve her daim evlatlarının arkasında olan,annemizin hayat arkadaşı ve vazgeçemeceğim tek güvendiğim erkek.
size hayatı verdiği gibi, kendi beklentileriyle sizden geri almasını da bilir.
imdb de 9.2 puanı olan çok şahane bir filmdir.
bir hanenin lider kişisi. benim ki biraz panik.
standart sabahlardan biriydi o sabahta. her zaman ki gibi 06:30'da açmam gereken ofis için 05:30' kurdum alarmı başladım horul horul uyumaya.
sabahın kaçı olduğunu dahi bilmiyorum birden kapı aniden büyük bir hışımla açıldı.
babam: kalk kalk geç kaldın saat 06:30 diye bağırmaya başladı anlamsızca.
gözümü açamıyorum ki iki çift laf söyleyeyim. zaten o ara hiç yaşamadığım işe geç kalma deneyimini yaşamak üzereyim fırladım yataktan daha bismillah kolumu neden orada olduğunu sürekli sorguladığım sehpaya vurdum. onun acısıyla kıvranıyorum canım yanıyor. bir yandan da beni haşlıyor.
babam: sizden bi bok olmaz adam gibi işinize gitmiyorsunuz? ben mi koşacam her işinizin peşinden.
ben:ya dur allah aşkına baba ne oldu 5 dakikada bunalıma soktun beni dur az geç kalmam mümkün değil.
filan diyorum ama adam koymuş kafaya o dakika yıkacak beni olduğum yere. elimi yüzümü yıkadım tam havluyla kurulanıyorum. ulan gün aydınlanmamış amk neden bana bu kadar fırça attı. ulan gerizekalı saate baksana diye hayıflandım kendimce. bir bakarım ki saat henüz 04:30. (o gece saatler geri alındığından bizimki de milattan öncenin telefonunu kullandığından saati geriye almamış)
ve artık intikam saati.
ben:baba ben zaten geç kaldım bir çay suyu koyda çay içip öyle gideyim. bir de kahvaltılık bir şeyler hazırlarsan iyi olur. dedim
offf mükellef bir kahvaltı hazırlamış ama bir yandan da söyleniyor. ben geniş geniş kahvaltımı yaptım balkonda bir de sigara içtim. üstümü giydim tam çıkıyorum.
dedim ki;
ben: baba senin şu külüstür telefonu değişelim şimdi bir akıllı telefonun olsaydı ne sabahın köründe kalkardın ne de kahvaltı hazırlamak zorunda kalırdın hadi selametle dedim çıktım.
o gün bugündür aramız limoni belki de evlatlıktan red davası açmıştır mahkeme davet mektubu henüz ulaşmadı elime.
şaka şaka babam can adamdır. hala siyaset ve futbol konuşuyoruz.
bu da böyle bir anımdı.
standart sabahlardan biriydi o sabahta. her zaman ki gibi 06:30'da açmam gereken ofis için 05:30' kurdum alarmı başladım horul horul uyumaya.
sabahın kaçı olduğunu dahi bilmiyorum birden kapı aniden büyük bir hışımla açıldı.
babam: kalk kalk geç kaldın saat 06:30 diye bağırmaya başladı anlamsızca.
gözümü açamıyorum ki iki çift laf söyleyeyim. zaten o ara hiç yaşamadığım işe geç kalma deneyimini yaşamak üzereyim fırladım yataktan daha bismillah kolumu neden orada olduğunu sürekli sorguladığım sehpaya vurdum. onun acısıyla kıvranıyorum canım yanıyor. bir yandan da beni haşlıyor.
babam: sizden bi bok olmaz adam gibi işinize gitmiyorsunuz? ben mi koşacam her işinizin peşinden.
ben:ya dur allah aşkına baba ne oldu 5 dakikada bunalıma soktun beni dur az geç kalmam mümkün değil.
filan diyorum ama adam koymuş kafaya o dakika yıkacak beni olduğum yere. elimi yüzümü yıkadım tam havluyla kurulanıyorum. ulan gün aydınlanmamış amk neden bana bu kadar fırça attı. ulan gerizekalı saate baksana diye hayıflandım kendimce. bir bakarım ki saat henüz 04:30. (o gece saatler geri alındığından bizimki de milattan öncenin telefonunu kullandığından saati geriye almamış)
ve artık intikam saati.
ben:baba ben zaten geç kaldım bir çay suyu koyda çay içip öyle gideyim. bir de kahvaltılık bir şeyler hazırlarsan iyi olur. dedim
offf mükellef bir kahvaltı hazırlamış ama bir yandan da söyleniyor. ben geniş geniş kahvaltımı yaptım balkonda bir de sigara içtim. üstümü giydim tam çıkıyorum.
dedim ki;
ben: baba senin şu külüstür telefonu değişelim şimdi bir akıllı telefonun olsaydı ne sabahın köründe kalkardın ne de kahvaltı hazırlamak zorunda kalırdın hadi selametle dedim çıktım.
o gün bugündür aramız limoni belki de evlatlıktan red davası açmıştır mahkeme davet mektubu henüz ulaşmadı elime.
şaka şaka babam can adamdır. hala siyaset ve futbol konuşuyoruz.
bu da böyle bir anımdı.
Her kız çocuğunun ilk aşkı değildir.
kaybetmiş olsamda .babayla gecirilen vaktin daha iyisi yoktur.
Kelimelere sığdırılamayacak kadar değerlidir baba. Bu hayatta kendini yanında güvende hissedebildiğin tek insandır. Onun olmadığı bir yaşam ya da dünya düşünmek istemezsin. insan, hayatında ne büyük yer kapladığını belli durumlarda anlar. Kimsenin onun kadar fedakarlık yapamayacağını ve aslında artık sadece sizler için uğraşıp çabaladığını çok sonraları anlarsınız. Başkadır baba, senin sen olmanı sağlayan kişidir. O olmazsa eksiksin, yarımsındır.
Affedememekle özdeşleşen kelimedir belki de.
Bazen keske olse dediğiniz insan. hayatınızda en cok sevdiginiz kisiyken birden nefret ettiğiniz ne dirisini ne olusunu görmek istemediğiniz kisi. annesiyle babası boşanmış ya da babaları onları terkeden insanlara bile ozenebilirsiniz.
tatliştoşkoşum diye sevdiğim adam.
şaka lan öyle desem çok kızar.
ama kelini öpüp yanaklarını sıksam nolcak ki hiç *
şaka lan öyle desem çok kızar.
ama kelini öpüp yanaklarını sıksam nolcak ki hiç *
bir kızın tanıdığı en güzel erkek, bir erkeğin tanıdığı en güzel kahramandır.
uyurken daha önce hiç duyulmamış sesleri çıkarabilen insan.
dünya kupası maçı trt'de dönerken tahtında horlayıp maçı sabote eden adamdır. gölgesi yeter.
ikimizinde çalışma saatlerinden ötürü 20 gündür göremediğim. bugün işe geç gideceğim için, gece ikiye kadar çalışıp üçte yatmama rağmen sabah biraz olsun görmek adına erken kalktığım insan. arkadaşlaryla balık tutmaya gitmiş, canı sağolsun. biraz kalastır odundur ama herşeye rağmen babadır. yanında kimse kalmasa bile o hep ordadır.
çınar ağacı gibidir. meyvesi yok ama gölgesi yeter.
Baba; ümittir, pencerede beklenen.
Kapıda karşılanan mutluluktur baba.
Sesi güvendir babanın, kokusu huzur.
Baştan ayağa güç, tepeden tırnağa merhamet.
Baba; evin ışığı, evladın aşığı...
Anneyse başın tacı, babadır o tacın başı...
evlat saipsiz
Kapıda karşılanan mutluluktur baba.
Sesi güvendir babanın, kokusu huzur.
Baştan ayağa güç, tepeden tırnağa merhamet.
Baba; evin ışığı, evladın aşığı...
Anneyse başın tacı, babadır o tacın başı...
evlat saipsiz
adamın dibidir. koca çınar gibi adamdır.
çocuklarına sevgilerini belli etmeseler de iyi insandırlar.
çocuklarına sevgilerini belli etmeseler de iyi insandırlar.
günleri bugün olan şahıslar. arkanızda duran en sağlam bireylerdir. çoğu sevgilerini belli etmeseler de aslında onların en kıymetlilerisinizdir.
Emektir. Aile ilişkilerinin temelinde var olduğuna inandığım emek hukukunun taraflarından birisidir.
insanın en uzakta gördüğü ama en yakından hissettiği kişidir. çoğu insan babasıyla arkadaş gibi olamamıştır ancak sevgisi bu seviyenin çok üstündedir. babalar gününüz kutlu olsun. babasını kaybedenlere de baş sağlığı dilekleriyle...
bazen aksamlari size gofret getirsin istersiniz. sabahlari öperek uyandirsin. yere düştüğünuzde elinizden tutup kaldirsin.. ama o yoktur belki de hic olmayacaktir. baba içim cok acıyor...
hakkını hiç bir zaman ödeyemiyeceğimiz insan.
en iyi navigasyondur.
Her zaman her yerde herşeye rağmen her hakükarda insanın yanında olan saygı duyulası insan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar