bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- seksten sonra bira içmek4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 2026 dünya kupası14
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- paris te son tango2
- türkiye a milli futbol takımı14
reklamlarında beyaz oynar.
unisex bir isim.
sütü ülker içim süte on basacak nitelikte olan marka.
sütü için çekilen reklamda küçük bir çocuk, "benim desüt annem var." gibilerinden bir şey söyler. bu repliği söylerkenki mimiği adamı yarar.
yeşil sermayenin ülker'den sonraki en büyük yapılanması.
et ve süt ürünleri ile ilgisi olmayan yağ, su ve meyve suyu sektörüne de el atmış olup görünüş itibarı ile dünya standardlarında üretim yapmaktalar.
logosu "@".
et ve süt ürünleri ile ilgisi olmayan yağ, su ve meyve suyu sektörüne de el atmış olup görünüş itibarı ile dünya standardlarında üretim yapmaktalar.
logosu "@".
ay biçiminde taç yada ayın taçı anlamına gelen isimdir.
A kalite tavuktur . Yumurtadan civciv çıkarırlar,civcivi tavuk yaparlar,tavukları ayaklarından yürüyen makineye asarlar,makine yürür,tavuk önce elektrik odasına girer,saniye geçmeden bayılır,makine yürümeye devam eder,elemanlar hızla tavukların kellesini keser,bir diğer makine tüylerini yolar,bir diğeri parçaları ayırır . Derken poşetlenir,tabaklanır vs...Dağıtıcı firmalara doğru kocaman tırlarla yola çıkar..Üretim yapılan yer entegre,dağıtım yapılan yer firmadır . Afiyet olsun . Tavuk yiyelim tavuk yedirelim * Aytaç'ı tercih edelim ;)
Beyaz'a "aytaç'ın içine hüsnü şenlendirici kaçmış" dedirten insan modeli. Ama helal olsun be.
sucuğu, sütü, yoğurdu, suyu, peyniri velhasıl tüm ürünleri pınarın gerisinde kalmış sözde kaliteli marka. amblemden hiç bahsetmek bile istemiyorum. ulan koskoca firma amblem olarak bula bula @YTAÇı mı bulur.ama bi şekilde işlerinin yürüttükleri gibi, büyük ihtimal sektöründe üretim devidirler. hani RTE diyorya; iŞ BiLENiiiN, KILIÇ KUŞANANIN!! *
beyaz et ve bisküvi türü üretimlere de giren marka. yükselen değer olursa ülke adına hoş olur.
şu sıralar reklamlarında hasan kaçan oynuyor. sloganları ise, helal olsun. yani biz helal ürünler üretiyor demek istiyorlar.
rumlar taklit etmiş:
görsel
görsel
Orospu çocuklarının taklit ettiği markadır.
Eskişehir'de güzide bir caddedir..
sürekli oturduğumuz kafenin arkadaşıma yazan patronunun adı.
üretimden satıştan anlamayan personel maaşlarını ödeyemeyen batmak üzere olan içi hacıyağı kokan sözde kurumsal firma.
Memleketimde marketlerini kapatmış firmadır.
ekonomik krizin teyet geçtiği ülkemizde üretimini durdurmuş firmadır..
kesin sahipleri kumar falan oynamışlardır.. yoksa ekonomik kriz olmayan bir ülkede en büyük et firmalarından birisi neden batma noktasına gelsin ki? değil mi ama?
http://ekonomi.milliyet.c...detay/1743568/default.htm
kesin sahipleri kumar falan oynamışlardır.. yoksa ekonomik kriz olmayan bir ülkede en büyük et firmalarından birisi neden batma noktasına gelsin ki? değil mi ama?
http://ekonomi.milliyet.c...detay/1743568/default.htm
(bkz: aytaç)
ülker ve bim tarafından satın alınmıştır.
kaynak: http://finans.mynet.com/h...den-flas-satin-alma/89042
kaynak: http://finans.mynet.com/h...den-flas-satin-alma/89042
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar