bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yapay zekaya entry yazdıran yazar2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- 65 şut çekip gol atamamak4
- yürüyüş partisi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- gocu abi3
- bugün de meme atan olmaması13
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- lucas luthor2
- şemsiyenin ters dönmesi3
- kaçak çay2
- günün sözü2
- oyuncu2
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- beyaz otomobil satın almak10
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- anın görüntüsü15
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- iş kadını yazarlar6
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- misafir ağırlamak2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- clydeless bonnie3
- 2026 dünya kupası16
- ege waw3
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
reklamlarında beyaz oynar.
unisex bir isim.
sütü ülker içim süte on basacak nitelikte olan marka.
sütü için çekilen reklamda küçük bir çocuk, "benim desüt annem var." gibilerinden bir şey söyler. bu repliği söylerkenki mimiği adamı yarar.
yeşil sermayenin ülker'den sonraki en büyük yapılanması.
et ve süt ürünleri ile ilgisi olmayan yağ, su ve meyve suyu sektörüne de el atmış olup görünüş itibarı ile dünya standardlarında üretim yapmaktalar.
logosu "@".
et ve süt ürünleri ile ilgisi olmayan yağ, su ve meyve suyu sektörüne de el atmış olup görünüş itibarı ile dünya standardlarında üretim yapmaktalar.
logosu "@".
ay biçiminde taç yada ayın taçı anlamına gelen isimdir.
A kalite tavuktur . Yumurtadan civciv çıkarırlar,civcivi tavuk yaparlar,tavukları ayaklarından yürüyen makineye asarlar,makine yürür,tavuk önce elektrik odasına girer,saniye geçmeden bayılır,makine yürümeye devam eder,elemanlar hızla tavukların kellesini keser,bir diğer makine tüylerini yolar,bir diğeri parçaları ayırır . Derken poşetlenir,tabaklanır vs...Dağıtıcı firmalara doğru kocaman tırlarla yola çıkar..Üretim yapılan yer entegre,dağıtım yapılan yer firmadır . Afiyet olsun . Tavuk yiyelim tavuk yedirelim * Aytaç'ı tercih edelim ;)
Beyaz'a "aytaç'ın içine hüsnü şenlendirici kaçmış" dedirten insan modeli. Ama helal olsun be.
sucuğu, sütü, yoğurdu, suyu, peyniri velhasıl tüm ürünleri pınarın gerisinde kalmış sözde kaliteli marka. amblemden hiç bahsetmek bile istemiyorum. ulan koskoca firma amblem olarak bula bula @YTAÇı mı bulur.ama bi şekilde işlerinin yürüttükleri gibi, büyük ihtimal sektöründe üretim devidirler. hani RTE diyorya; iŞ BiLENiiiN, KILIÇ KUŞANANIN!! *
beyaz et ve bisküvi türü üretimlere de giren marka. yükselen değer olursa ülke adına hoş olur.
şu sıralar reklamlarında hasan kaçan oynuyor. sloganları ise, helal olsun. yani biz helal ürünler üretiyor demek istiyorlar.
rumlar taklit etmiş:
görsel
görsel
Orospu çocuklarının taklit ettiği markadır.
Eskişehir'de güzide bir caddedir..
sürekli oturduğumuz kafenin arkadaşıma yazan patronunun adı.
üretimden satıştan anlamayan personel maaşlarını ödeyemeyen batmak üzere olan içi hacıyağı kokan sözde kurumsal firma.
Memleketimde marketlerini kapatmış firmadır.
ekonomik krizin teyet geçtiği ülkemizde üretimini durdurmuş firmadır..
kesin sahipleri kumar falan oynamışlardır.. yoksa ekonomik kriz olmayan bir ülkede en büyük et firmalarından birisi neden batma noktasına gelsin ki? değil mi ama?
http://ekonomi.milliyet.c...detay/1743568/default.htm
kesin sahipleri kumar falan oynamışlardır.. yoksa ekonomik kriz olmayan bir ülkede en büyük et firmalarından birisi neden batma noktasına gelsin ki? değil mi ama?
http://ekonomi.milliyet.c...detay/1743568/default.htm
(bkz: aytaç)
ülker ve bim tarafından satın alınmıştır.
kaynak: http://finans.mynet.com/h...den-flas-satin-alma/89042
kaynak: http://finans.mynet.com/h...den-flas-satin-alma/89042
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar