bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar18
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- düşük iq belirtileri5
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- amerika birleşik devletleri6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- bugün de meme atan olmaması13
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- ilgi2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- dna testiyle ırk öğrenmek2
Kaç dil biliyor o adam?
izlediğimde büyük keyif aldığım tek programdı, yazık oldu.
miami sahillerine gidip bikinili kızları göstermeyen tek programdı.
gerçekten yazık oldu.
not: saim orhan bunu eksiledi.
gerçekten yazık oldu.
not: saim orhan bunu eksiledi.
stv'nin yaptığı belki de tek doğru dürüst yapımdır. burada da gene her ülkede bir cemaat okulu bulur iki saat överlerdi ama olsun, ben birçok ülkeyi uzun yıllardır bu programla tanıdım az çok. ayrıca zaten türk yapımı belgesel, belgesel serisi yok doğru dürüst; haklarını vermek lazım. televizyon boş şeylerle doluyken en azından adamlar bir şeylere çabalamış.
paralel dikdörtgen bilmem ama afrikayı gezmesini özlediğim program ulan. sabah akşam izmir marşı dinleyen laiklikte master yapmış menapoz izmirli teyzeler bile bu adamı izlemiştir.
Evet sayın seyirciler, bu hafta papua yeni gine deyiz, gibi repliklerle başlayan efsane belgeseldir.
Feto yu oldum olası sevmem ama saim orhan in hakkını yememek lâzım, türkiye de onun gibi kaç belgeselci var?
Keşke başka bir tv de devam etse...
Feto yu oldum olası sevmem ama saim orhan in hakkını yememek lâzım, türkiye de onun gibi kaç belgeselci var?
Keşke başka bir tv de devam etse...
Bir zamanlar Samanyolu ekranlarında yayınlanan gezi programı.
Şahsen özlediğim tek stv programı diyebilirim, bunun gibi kalitelisi bir daha yayınlanmadı ve aynı tadı veremedi.
Şahsen özlediğim tek stv programı diyebilirim, bunun gibi kalitelisi bir daha yayınlanmadı ve aynı tadı veremedi.
Eskiden cumartesi gece 10 ve 11 de başlardı ailecek izlerdik saim orhan gerçekten çok güzel sunuyordu,
anlatımı gerçekten güzeldi gezmediği ülke kalmadı sao tome princip'e bile gitti adam,
özlüyoruz.
anlatımı gerçekten güzeldi gezmediği ülke kalmadı sao tome princip'e bile gitti adam,
özlüyoruz.
biz bu programın cevabını 15 temmuzda verdik.
önce gezip tozuyordu sonrada asıl meseleye dönüyor
feto ve onun türk okulları..
yani amaç projeydi kültür sanat vs degil...
feto ve onun türk okulları..
yani amaç projeydi kültür sanat vs degil...
programı sunan eleman aynı şöyle röportaj yapıyordu;
+Hello?
-hellooo
+evet sayın seyirciler 20 yıldır coconat sattığını çocuklarını bununla okuttuğunu üstelik her hafta buraya geldiğini ve işlerin kesat olduğunu söylüyor.
Kale3112:neheeeey!!!
Edit:yıllarca bizi uyutmuşlar meğer.
+Hello?
-hellooo
+evet sayın seyirciler 20 yıldır coconat sattığını çocuklarını bununla okuttuğunu üstelik her hafta buraya geldiğini ve işlerin kesat olduğunu söylüyor.
Kale3112:neheeeey!!!
Edit:yıllarca bizi uyutmuşlar meğer.
Evet sayın seyirciler, bugün kaçiçiçipu bölgesine gidiyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu'ya geldik.
Evet sayın seyirciler, şimdi kaçiçiçipu'da yürüyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu halkı Türkiye'yi çok seviyor.
görsel
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu'ya geldik.
Evet sayın seyirciler, şimdi kaçiçiçipu'da yürüyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu halkı Türkiye'yi çok seviyor.
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar