bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- üniversitelerin gereksiz olması6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- cemevinde hain kemal sloganları4
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- aile evinde yaşamak4
- kemalist dünya7
- galatasaray lobisi6
- gitme diye yalvarmak2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- nilsu berfin aktaş3
- okulların kapanması2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- devlet bahçeli3
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- arda güler2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- en son ne aldınız2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- uğurcan çakır2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol17
Kaç dil biliyor o adam?
izlediğimde büyük keyif aldığım tek programdı, yazık oldu.
miami sahillerine gidip bikinili kızları göstermeyen tek programdı.
gerçekten yazık oldu.
not: saim orhan bunu eksiledi.
gerçekten yazık oldu.
not: saim orhan bunu eksiledi.
stv'nin yaptığı belki de tek doğru dürüst yapımdır. burada da gene her ülkede bir cemaat okulu bulur iki saat överlerdi ama olsun, ben birçok ülkeyi uzun yıllardır bu programla tanıdım az çok. ayrıca zaten türk yapımı belgesel, belgesel serisi yok doğru dürüst; haklarını vermek lazım. televizyon boş şeylerle doluyken en azından adamlar bir şeylere çabalamış.
paralel dikdörtgen bilmem ama afrikayı gezmesini özlediğim program ulan. sabah akşam izmir marşı dinleyen laiklikte master yapmış menapoz izmirli teyzeler bile bu adamı izlemiştir.
Evet sayın seyirciler, bu hafta papua yeni gine deyiz, gibi repliklerle başlayan efsane belgeseldir.
Feto yu oldum olası sevmem ama saim orhan in hakkını yememek lâzım, türkiye de onun gibi kaç belgeselci var?
Keşke başka bir tv de devam etse...
Feto yu oldum olası sevmem ama saim orhan in hakkını yememek lâzım, türkiye de onun gibi kaç belgeselci var?
Keşke başka bir tv de devam etse...
Bir zamanlar Samanyolu ekranlarında yayınlanan gezi programı.
Şahsen özlediğim tek stv programı diyebilirim, bunun gibi kalitelisi bir daha yayınlanmadı ve aynı tadı veremedi.
Şahsen özlediğim tek stv programı diyebilirim, bunun gibi kalitelisi bir daha yayınlanmadı ve aynı tadı veremedi.
Eskiden cumartesi gece 10 ve 11 de başlardı ailecek izlerdik saim orhan gerçekten çok güzel sunuyordu,
anlatımı gerçekten güzeldi gezmediği ülke kalmadı sao tome princip'e bile gitti adam,
özlüyoruz.
anlatımı gerçekten güzeldi gezmediği ülke kalmadı sao tome princip'e bile gitti adam,
özlüyoruz.
biz bu programın cevabını 15 temmuzda verdik.
önce gezip tozuyordu sonrada asıl meseleye dönüyor
feto ve onun türk okulları..
yani amaç projeydi kültür sanat vs degil...
feto ve onun türk okulları..
yani amaç projeydi kültür sanat vs degil...
programı sunan eleman aynı şöyle röportaj yapıyordu;
+Hello?
-hellooo
+evet sayın seyirciler 20 yıldır coconat sattığını çocuklarını bununla okuttuğunu üstelik her hafta buraya geldiğini ve işlerin kesat olduğunu söylüyor.
Kale3112:neheeeey!!!
Edit:yıllarca bizi uyutmuşlar meğer.
+Hello?
-hellooo
+evet sayın seyirciler 20 yıldır coconat sattığını çocuklarını bununla okuttuğunu üstelik her hafta buraya geldiğini ve işlerin kesat olduğunu söylüyor.
Kale3112:neheeeey!!!
Edit:yıllarca bizi uyutmuşlar meğer.
Evet sayın seyirciler, bugün kaçiçiçipu bölgesine gidiyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu'ya geldik.
Evet sayın seyirciler, şimdi kaçiçiçipu'da yürüyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu halkı Türkiye'yi çok seviyor.
görsel
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu'ya geldik.
Evet sayın seyirciler, şimdi kaçiçiçipu'da yürüyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu halkı Türkiye'yi çok seviyor.
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar