bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
1 haftadır ayizit aşağı ayizit yukarı başlıklar görürken sonunda bir entry'sine rastladığım yazar. sorun onda değil bende. ben pek aktif değilim.
ben de diyorum ne bu ayizit de ayizit. yazarmış meğer.
ben de diyorum ne bu ayizit de ayizit. yazarmış meğer.
Ya kıza ne taktınız be arkadaş.
size ne görüntüsünden? Fotograf Koymak istemiş koymuş onun tercihi bu onu eleştirebileceğiniz yetkisini vermez size.
bakın işinize.
size ne görüntüsünden? Fotograf Koymak istemiş koymuş onun tercihi bu onu eleştirebileceğiniz yetkisini vermez size.
bakın işinize.
(#27573340)
Daha önce koyduğu bu fotoyla şimdi ki bu fotosu birbirine hiç benzemeyen galiba feyk yazar. Kaşları bile farklı.
Kendisi orjinalse eğer biraz a101 ve biraz da bim kasiyeri Havası var.
Daha önce koyduğu bu fotoyla şimdi ki bu fotosu birbirine hiç benzemeyen galiba feyk yazar. Kaşları bile farklı.
Kendisi orjinalse eğer biraz a101 ve biraz da bim kasiyeri Havası var.
Nick altı bile girmek gereksiz ama insanlar buradan izlenim ediniyor sonuçta, yazalım.
"Entrylerinden gördüğüm kadarıyla" boş muhabbet bir sözlük kızı ama ona kızmamak lazım yürüyenlerin eseridir vesselam.
"Entrylerinden gördüğüm kadarıyla" boş muhabbet bir sözlük kızı ama ona kızmamak lazım yürüyenlerin eseridir vesselam.
Belki düşer diye korunan, kollanan yazar. Eheh olm ne aciz adamlarsınız lan. Azıcık evden çıkın da kız görün. Yani.
kendimi kendisine ifşa etmiş buluyorum zira sevdiğim bir yazar. Bugün tanışma fırsatı buldugum için de ayrıca mutlu oldum.
(#28640782)
Akşam akşam beni yaran Yazar. Tatlım sen değil misin her gün sol frameyi Ayizit in elleri,kaşları,gözleri,saçları,sümükleri, Ayakları diye sol frameyi işgal eden.
O entryleri trolluk adına girdiğimi adın gibi sen de biliyosun zaten Altlarında tarihleri yazıyo.
Ayaklarımı taa ne zaman koydum zenci adam fotosunu taa 31 gün önce eklemişim.
Bide işsiz gibi onları toplayıp derlemiş yapıştırmış Melih Gökçek gibi elimde belgeler var Hesabı.
Çok işsizsin ayrıca gogıldan bulduğum zenci adam fotosunu söylüyosun daha adamın yüzünü de sansürlemiş, fotoğraf paylaşanları çekemeyen diye de yuvarlak içine almış(taa 31 gün önce girdiğim entry üzerinden kendine pay biçiyo aklınca).
2 senedir bu sözlükteyim ilk defa saçımı ayağımı bu sene koydum o da ayağımın uzaktan çekilmiş fotosunu koydum senin gibi yatağın içinde ayaklarımı birleştirip atmadım!!! o da herkes paylaşıyo en fazla entry girilen başlık oydu diye.yoksa senin gibi durup dururken ayak fotoğrafı paylaşmadım.
Bide yorum sizin demiş şaka gibi Yaaa.
Hanfendi her gün koyuyo biz bisey demiyoruz biz ayda yılda bir koyuyoruz kabak bize patlıyo.
Akşam akşam beni yaran Yazar. Tatlım sen değil misin her gün sol frameyi Ayizit in elleri,kaşları,gözleri,saçları,sümükleri, Ayakları diye sol frameyi işgal eden.
O entryleri trolluk adına girdiğimi adın gibi sen de biliyosun zaten Altlarında tarihleri yazıyo.
Ayaklarımı taa ne zaman koydum zenci adam fotosunu taa 31 gün önce eklemişim.
Bide işsiz gibi onları toplayıp derlemiş yapıştırmış Melih Gökçek gibi elimde belgeler var Hesabı.
Çok işsizsin ayrıca gogıldan bulduğum zenci adam fotosunu söylüyosun daha adamın yüzünü de sansürlemiş, fotoğraf paylaşanları çekemeyen diye de yuvarlak içine almış(taa 31 gün önce girdiğim entry üzerinden kendine pay biçiyo aklınca).
2 senedir bu sözlükteyim ilk defa saçımı ayağımı bu sene koydum o da ayağımın uzaktan çekilmiş fotosunu koydum senin gibi yatağın içinde ayaklarımı birleştirip atmadım!!! o da herkes paylaşıyo en fazla entry girilen başlık oydu diye.yoksa senin gibi durup dururken ayak fotoğrafı paylaşmadım.
Bide yorum sizin demiş şaka gibi Yaaa.
Hanfendi her gün koyuyo biz bisey demiyoruz biz ayda yılda bir koyuyoruz kabak bize patlıyo.
Çirkin.
dişi yazar olsa gerek. adı umay olabilir.
vurdumduymaz bir yazar.
Your ego my lego. Evet.
Your ego my lego. Evet.
beni oytunkaran sanan yazardır. kendisinden özür bekliyorum.
Sade güzelliğiyle kıskanılan yazar. Ben seni nasıl keşfedemedim bacım?
yetiş ayizit bence ortada bir fake var. ne yap et bunu ortaya çıkar, bu kutsal görev senin. *
(bkz: oo kardesim manita yapmissin vs oytunkaran).
edit; olmadı bu reis.
edit 2; bu saatten sonra sözlüğü bırakmayı düşünüyorum. *
(bkz: oo kardesim manita yapmissin vs oytunkaran).
edit; olmadı bu reis.
edit 2; bu saatten sonra sözlüğü bırakmayı düşünüyorum. *
Çok boş işlerle uğraşıyo.
Biri şuna milletin feyklerini bulmanın saçma bir şey olduğunu anlatsın.
Bu nasıl bi işsizlik aq?
Bir yazar.
Biri şuna milletin feyklerini bulmanın saçma bir şey olduğunu anlatsın.
Bu nasıl bi işsizlik aq?
Bir yazar.
bana fake(feyk/sahte) dememiş yazardır.
Hertarafta mr. Simith arıyan manyah piskopat takıntılı rahatsız kisi...
Dudu peri yi artilamama sebep olmus yazar. Dudu peri yi artıladim la daha demin inanamıyorum.
Yine kız, yine saçma sapan bir kavga, yine yüzlerce nickaltı entrysi...
işte uludağ sözlük.
işte uludağ sözlük.
nick altında bi işler dönen yazar. Hayırdır inşallah. Morningstar koruduysa sağlam kişidir. Güvenimiz tamdır.
Arkadaşlar ben aslında erkekmişim.
Olive oyl'nin sevgiliymiŞim.
Burdan milleti kandırıyomuşuz aşhDhjsklsid.
Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan.
Olive oyl'nin sevgiliymiŞim.
Burdan milleti kandırıyomuşuz aşhDhjsklsid.
Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan.
Hic sevmem kendisini ama,
Surada kizim diye takilan bir cok kezbandan
daha akilli,
Daha mantikli,
Daha duzgun bir kiz.
Helal olsun valla...
Normalde pek nickalti yazmam ama,
Yazasim geldi bunu.
Surada kizim diye takilan bir cok kezbandan
daha akilli,
Daha mantikli,
Daha duzgun bir kiz.
Helal olsun valla...
Normalde pek nickalti yazmam ama,
Yazasim geldi bunu.
çıt çıt pü çıt çatırt pü.
(yazar kişisi burada çekirdek çitliyor)
bir yazar.
(yazar kişisi burada çekirdek çitliyor)
bir yazar.
Yeni nick almasına rağmen nickaltı benden fazla olan yazar.
Burada nickaltı kasmak istemem ama benden sonra çıkıp nasıl bu kadar tanındı.Durun bi saniye tahmin edicem kız olduğu için mi acaba?
Tanım:bayan yazar.
Not:sakın darılma seninle bi sorunum yok tatlı kız.
Burada nickaltı kasmak istemem ama benden sonra çıkıp nasıl bu kadar tanındı.Durun bi saniye tahmin edicem kız olduğu için mi acaba?
Tanım:bayan yazar.
Not:sakın darılma seninle bi sorunum yok tatlı kız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar