bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader3
- iş kadını yazarlar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği7
- ege waw3
- bully2
- anın görüntüsü12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- krista allen2
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- ikinci el elbise giymek2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- hoşgeldin pazartesi7
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- düşün ki o bunu okuyor4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- haksızsam haksızsın deyin2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- neredesin2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- kız ismet2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- netflix yasaklanmalıdır4
Glaxo smith kline* ilaç şirketinin ilacıdır. sinüzit için bugün'lerde kullandığım ilaç. pek de terlettiği söylenemez.
dehşet terletiyor.
bisiktirol kadar etkili olmayan antibiyotiktir.
Augmentin bid 1000mg olanini bugun 12 saat arayla ikincisini içtiğim antibiyotik.bunu içmeye başladığımdan beri idrarım leş gibi kokuyor ve kusuyorum, çarpıntı yapmaya başladı bi daha içersem serefsizim alternatif tıpa kurban olayım.
günde 1 grlık dozuyla adınızı dahi unutturabilecek meret.
yılda minimum beş kutu, maksimum sekiz kutu tükettiğim antibiyotiktir.
yan etkileri biraz fazladır. yalnız bronşitli bir insansanız, bir de üstüne gelmiş bir grip hâli yaşıyorsanız ve bademcikleriniz bağımsızlıklarını ilan etmiş durumdalar ise mecbursunuzdur.
ya o bademcikler alınacak ya da augmentin'e devam.
yan etkileri biraz fazladır. yalnız bronşitli bir insansanız, bir de üstüne gelmiş bir grip hâli yaşıyorsanız ve bademcikleriniz bağımsızlıklarını ilan etmiş durumdalar ise mecbursunuzdur.
ya o bademcikler alınacak ya da augmentin'e devam.
insanı iyileştirmekten ziyade hasta eden bir ilaç. bu ne amk bulantı, ağız kuruluğu vs. her bok yapıyor. antibiyotik mi içtik uyuşturucu hap mı salladık belli değil. *
Şurup olanının kokusu sizi bir kez daha hasta edebilir.
çok zararı olsada çözüm kesindir.(#22005674)
kurtarır anam kurtarır. her şeyden kurtarır bu ilaç. kafan kopsa yerine yeni kafa çıkartır.
diş ve diş etlerimi kurtarması için 12 saatte bir binlik attığım antibiyotik.
nolur kurtar beni hacı nolur lan.
nolur kurtar beni hacı nolur lan.
geleneksel solunum yolları enfeksiyonumun start verdiği şu günlerde hayatımda ilk defa kullandığım zımbırtı. hakkını yemeyeyim, 1.5 kapsül normalde 3 günde geçen iltihapımı 12 saatte hafifletti, 20 saatte geçirdi. ama bu antibiyotiği üretenin de, yazan doktorun da, satan eczacının da, alan hastanın da amına koyayım afedersiniz. 1 gündür ishalim amına koyayım.
artık reçeteye tabii olmuş ilaçtır böyle hasta olup kafamıza göre bu ilacı alamayacağız artık.
Pinpon topu kadar olmuş bademciklerinize hadlerini hemen bildiren antibiyotik.* Daha 24 saat olmadı (8x3) kullandım, boğazımdaki yangın yerini küçük bir sızlamaya bıraktı. Sabaha tamamen nakavt olmalarını bekliyorum.
Yalnız haplar biraz büyük, bir varil su içmeniz gerekiyor boğazınızdan geçmesi için.
Yalnız haplar biraz büyük, bir varil su içmeniz gerekiyor boğazınızdan geçmesi için.
Diş apsesine iyi gelen antibiyotik. geçenlerde en arkadaki diş etim şişmişti ve augmentin BID 1000MG aldım. 2 günde geçirdi. şişliğin sebebi apse imiş. yanlız mideyi bozuyor, içeriye doğru osuruyorsun. ayrıca alkol ile bir sıkıntısı olmuyor. dün 5 extra içtim üstüne, bugün de 4 içtim ve içiyorum.
bende pek bir yan etkisi olmadı, korkarak içtiğim halde.
bende pek bir yan etkisi olmadı, korkarak içtiğim halde.
orijinal molekülü klavulanik asit ve potasyum klavulanat olan antibiyotiğin ticari isimlerinden bir tanesidir.
piyasada bir sürü eşdeğer formu olan bir ilaçtır. ama orjinal molekül augmentindir. firması da glaxo-smith-kline'dır.
Bugün şahsıma reçete edilen ilaç. Yemek tabağı kadar kutusu var amk.
gribimle ilgili olarak doktorumun verdiği abtibiyotik. 2 gün oldu içeli, hem uyku hem bulantı yaptı bünyemde.
tadı berbat olan şuruptur. yıllar geçti ama hatırlarım ulan.
çok mu kasmışlar o rezil tat için.
ıyk içim bi hoş oldu.
çok mu kasmışlar o rezil tat için.
ıyk içim bi hoş oldu.
efsane öksürük şurubudur.
diş apsesi için kullandığım ilaç. cuma akşamı itibariyle kullanmaya başladım, ancak belirgin bir faydasını göremedim. şişlik yerli yerinde duruyor. hatta ilacın yan etkileri bile mevcut değil bende. yahu bari bir iki yan etkini görseydik de en azından vücutla reaksiyona girdiğini anlasaydık. kandırılmış gibi hissediyorum kendimi.*
(bkz: aguamenti)
bir kutusunu bitirip de alerji olduğum ki doktor vermişti.
bitince birden alerji yaptı.
düşman başına olan ilaç.
bitince birden alerji yaptı.
düşman başına olan ilaç.
amoklavin 1000mg'ın solda sıfır bıraktığı antibiyotiktir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar