bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- japonya10
- neden sevgilim yok4
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- brezilya5
- sözlüğün adalet terazisi3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- velvet43
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- ekonomi3
- zalican4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- et2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- nervio4
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- era7capone2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
bazı bazı gibi bir şey.
(ara: ara)
Emel Müftüoğlu tarafından yorumlanmış, Söz ve müziği Alper Narman ve Fettah Can'a ait parça
Ara, ara, ara, düşmedi ama,
Ezberimde numaran.
Yana, yana, yana yakıla aradım,
Gece vakti yok sigaram.
Bana ne oluyor, sana ne oluyor,
Yok ki arayı bulan.
Unutuluyor, acıtılıyor,
Yok ki aşkı koruyan.
Hayır, hayır inanmıyorum,
Bu beni son öpüşün olamaz.
Durumu ciddiye almıyorum,
Yüreğim bunu kaldıramaz.
Ara, ara, ara, düşmedi ama,
Ezberimde numaran.
Yana, yana, yana yakıla aradım,
Gece vakti yok sigaram.
Bana ne oluyor, sana ne oluyor,
Yok ki arayı bulan.
Unutuluyor, acıtılıyor,
Yok ki aşkı koruyan.
Hayır, hayır inanmıyorum,
Bu beni son öpüşün olamaz.
Durumu ciddiye almıyorum,
Yüreğim bunu kaldıramaz.
fettah can şarkısı. her fettah şarkısı gibi sakin ve huzurlu... kendi sesinden dinlemek için;
http://www.dailymotion.co..._ara-ara-fettah-can_music
--spoiler--
Hayır, hayır inanmıyorum,
Bu beni son öpüşün olamaz.
Durumu ciddiye almıyorum,
Yüreğim bunu kaldıramaz
--spoiler--
http://www.dailymotion.co..._ara-ara-fettah-can_music
--spoiler--
Hayır, hayır inanmıyorum,
Bu beni son öpüşün olamaz.
Durumu ciddiye almıyorum,
Yüreğim bunu kaldıramaz
--spoiler--
eski hepsi kızı Gülçin'in yeni ve eğlenceli şarkısı. Buradan buyrun http://dai.ly/hYCigK
Ehh iste diye nitelendirebilcegm sarkilardan biri. sadece ritmden olusan tipik dimtis sarkilardan degil eet, ama pop sarkilari denince son yillarda akliniza iyi sarkilardan hangileri geliyorsa iste, onlardan biri gibi de degil. keske mete ozgencil ile calismaya devam etseymis. daha iyi bi sarki beklerdim gulcinden, sesi guzel, bu kadar alengirli, puskullu , icinde evrenin butun ses renklerini barindiran bi sarkiya gerek yoktu. sade hatta akustige yakisir bi sesi var hatta yalinla beraber biseyler yapabilirler ve hatta pek yakistirdm simdi bunlari ben lan. velhasil sarkiya donersek gulcin kardes bir gun muzikal acidan soyledigim kivama gelecektir umarim, r&b gibi son derece cahili oldugum veya benzeri tarzlarda israr eder ya da -aradiginiz kisi su anda baska biriyle opusuyor- gibi demet ablasi kokulu sozlerle gelirse karsimiza, bi gun bir spice girl gibi anaforda yuvarlanip yok olmasi kacinilmazdir.
euheu anaforlu alengirli cumle kurdum.
euheu anaforlu alengirli cumle kurdum.
televizyonla konuşmama sebep olan şarkı.
gülçin: " bi daha bi daha ara ara düt düt düt ama mağlesef öbür hattayım."
ben: "dıt dıt dıt olmasın o!!"
gülçin: " bi daha bi daha ara ara düt düt düt ama mağlesef öbür hattayım."
ben: "dıt dıt dıt olmasın o!!"
bir izel-çelik-ercan şarkısı.
buram buram 90'lar kokmakta.
sözlerini yazmak biliyorum ki sözlüğe bir şey kazandırmayacak ama olsun ben yine de yazayım:
"sen sevip öptün diye senin mi oldu?
çiçekler taktın diye gelin mi oldu?
en süslü yalanlarla aldattın onu
geçmişler olsun...
ara ara belki de bulursun
gündüz gece yalvar yakar olursun
sende sıra ne denir ki sana
geçmişler olsun
bir köşede unuttun başkası kaptı
aşkı çabuk öğrettin çok canlar yaktı
göz açıp kapadın baktın ki kaçtı
geçmişler olsun...
ara ara belki de bulursun
gündüz gece yalvar yakar olursun
sende sıra ne denir ki sana
geçmişler olsun"
yalnız güzel şarkı, yani günümüzün türk popüler müziyle karşılaştırırsak cidden çok güzel.
buram buram 90'lar kokmakta.
sözlerini yazmak biliyorum ki sözlüğe bir şey kazandırmayacak ama olsun ben yine de yazayım:
"sen sevip öptün diye senin mi oldu?
çiçekler taktın diye gelin mi oldu?
en süslü yalanlarla aldattın onu
geçmişler olsun...
ara ara belki de bulursun
gündüz gece yalvar yakar olursun
sende sıra ne denir ki sana
geçmişler olsun
bir köşede unuttun başkası kaptı
aşkı çabuk öğrettin çok canlar yaktı
göz açıp kapadın baktın ki kaçtı
geçmişler olsun...
ara ara belki de bulursun
gündüz gece yalvar yakar olursun
sende sıra ne denir ki sana
geçmişler olsun"
yalnız güzel şarkı, yani günümüzün türk popüler müziyle karşılaştırırsak cidden çok güzel.
izel'in "geçmişler olsun" deyişi halen kulaklarımda. çok sevdiğim bir parçaydı.
sözleri aysel gürel imzalı, orjinali yunanlı bir şarkıdır. 90 lar denince akla gelen şarkılardandır. ercan saatçi'nin çaldığı klevye sesi kulağa çok güzel gelir. izel parçanın ''geçmiş olsun ''kısmını o kadar duru bir şekilde söyler ki hani bu grubun en iyi şarkısı ''dönmelisin ''şarkısında ki melankolik havayı bu şarkıda da yakalar. çelik bu şarkıda ara ara şarkıya eşlik eder.
ara ara belki de bulursun .
geçmişler olsun...
https://www.youtube.com/watch?v=IBFoQttNmTM&feature=related
ara ara belki de bulursun .
geçmişler olsun...
https://www.youtube.com/watch?v=IBFoQttNmTM&feature=related
Emel müftüoğlu'nun milyon yıl önce çıkarmış olduğu bir albümde, rastladığım şarkı. O yorumu da benim için güzeldi. Lakin bu şarkıyı kendi sahibinden yani Fettah Can'dan dinledikten sonra fikrim çok değişti. Mükemmel yahu.
Tan taşçı tarafından eski manitalara koyan şarkı.
ayrılığı kabullenmekte zorluk çekenler için fettah can tarafından yapılmış bir şarkıdır ki akustik versiyonu, gitarın kibar ritmi ile yan flüdün hüzünlü notaları ile insanın canını alabilecek niteliktedir.
buyrun buradan dinleyin efendim.
https://www.youtube.com/watch?v=bHfGr1aPxkA
buyrun buradan dinleyin efendim.
https://www.youtube.com/watch?v=bHfGr1aPxkA
(bkz: acil değil ama çabuk çabuk)
tan taşçı versiyonu tam bir uzun yol şarkısıdır.
Emel Müftüoğlu'nun çok eski olmasa da hatırı sayılır eskilikte olan severk dinlediğim ama Fettah can bi sussun nolur, şarkısı. Onun o agdali girtlagindan dinlemek zorunda degiliz sarkiyi.
edit: ben de şaşırdım ya, şarkının adı ara ara değil ki. sadece ara.
edit: ben de şaşırdım ya, şarkının adı ara ara değil ki. sadece ara.
Akustiği hoş olan fettah can şarkısı.
Ara beni öptüm seni seni
Çok özledim deli gibi.
Oya bora da bu sözlere sahip şarkıcılardan. Candır.
Çok özledim deli gibi.
Oya bora da bu sözlere sahip şarkıcılardan. Candır.
ahaha milletin aklına izel çelik ercan , oya bora falan gelirken benim aklıma hepsi1 deki gülçin'in solo albümünün çıkış şarkısı geliyor teallam.
ara ara ara bidaha a-a malesef öbür hattayım, aaooo ahahah.
ara ara ara bidaha a-a malesef öbür hattayım, aaooo ahahah.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar