bugün
- falıma bakmak isteyen var mı19
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi8
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- düşünürken tavana bakmak4
- kalamar ızgara3
- herbokolog4
- beyler gammazlandım3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- iş flörtü4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde7
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- pelin gümüşdağ2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- yastığın soğuk tarafı2
- kemal kılıçdaroğlu9
- ibrahim hacıosmanoğlu6
- tembellik hakkı4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- yaz aşkı bulamamak4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- ayrılığın 7 aşaması4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- midenin tencere olması3
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- kadınlar neden aldatır17
- çita leopar jaguar farkı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- bir şeyler söyle3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- su içmekten göbeğin çıkması3
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- sedat pekmez18
- eski uludağ sözlük ortamı7
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- 1 euro 52 93 tl3
- çifte memiş2
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
(#27389624) trollüğün de bi sınırı var. insanlıktan çıkmanın lüzumu yok demek istediğim yazarımsı.
babası ermeni annesi kürt olan yazar. bana bursalı diyor sadece gülüyorum ne kadar bursalı varsa..... ne mutlu trabzonluyum diyene herkes haddini bilecek nickimdeki texas bir eyalet ismidir.
(bkz: veletlere duyuru)
edit: tribün ile hayati karıştırıyor açsın az tarih okusun coğrafya ogrensin trabzonun texas olduğunu ogrensin turkiyenin texasi trabzon.
edit2: trabzonu laz sanan faşist lazlara laf ederek ırkçılıktan öteye gidemez ayrıca türküm.
(bkz: veletlere duyuru)
edit: tribün ile hayati karıştırıyor açsın az tarih okusun coğrafya ogrensin trabzonun texas olduğunu ogrensin turkiyenin texasi trabzon.
edit2: trabzonu laz sanan faşist lazlara laf ederek ırkçılıktan öteye gidemez ayrıca türküm.
nickini hakaret çeşitleri olarak değiştirmesi gereken yazar. zira yakında nickaltı hakaretlerle dolacak.
Yoldaşımdır.
isim yapmaya gelmiş vasat aktroll. küfür görevlisi. silik desek sanırım daha uygun olacak. (#27769773)
Feyktir git.
2005 dogumlu yazar. yani sozluk kurulurken o dogmus.
cocuk galiba yasi en fazla 14-15 en babasi 16, sabahtan beri ğs diye diye bi tarafini yirtti sonra ne oldu al sana ğs puhahahahha.
bir süredir galatasaray hakkında yaptığı kırıcı yorumları büyük bir hayret ve üzüntüyle izlediğim yazar. ezeli rekabet var kabul, yeri gelmiş 6 kasım 2002" de galatasaray 6 yemiş, yeri gelmiş 12 şubat 1911" de fenerbahçe 7 yemiş, bunlar olacak. ama her zaman kazanamazsın ve kazanan takımı tebrik etmek de yanlış değildir.
diliyorum bir gün yazarımız futbolu sadece iki rengiyle değil tüm renkleriyle sever. futboldan gerçekten keyif almanın yolu budur. o güne kadar kendisini donuza eklemekten mutluluk duyuyorum, saygılarımı sunuyorum.
diliyorum bir gün yazarımız futbolu sadece iki rengiyle değil tüm renkleriyle sever. futboldan gerçekten keyif almanın yolu budur. o güne kadar kendisini donuza eklemekten mutluluk duyuyorum, saygılarımı sunuyorum.
yaftacı yazarcıklardan. Umrumda mı? Hayır umrumdışı. Sefil hayatına devam etsin.
beyinsiz moskof.
Feykimdir. Silebilirsiniz.
en ergeninden ağır troll yazarımsı.
sözlüğün en gereksiz trollerinden biridir.
Sevdim ben bu yazarı. Gelsin buyursun.
Edit: la harbi kafa dengi birine benziyor. Yakışıklılık tahtını elletebilirim belki.
Edit: la harbi kafa dengi birine benziyor. Yakışıklılık tahtını elletebilirim belki.
Nedense birden kanımın ısındığı yazar. La vallahi gördüğüm en güzel troll neden daha önce farketmemişim bilmiyorum. Beraber nice trollemelere.
antifasist olması güzel bak bunu beğendim *
Adamın dibidir gitmedi üzdürür.
Entrylerine bir baktım da... Niye gereksiz bir entry giriyorum şuan ? O derece gereksiz. Neyse.
An itibariyle sözlük kızlarının cephe aldığı mizansen ağırlıklı yazardır efendim.
(bkz: kahrolsun feminizm)
(bkz: kahrolsun feminizm)
Ne gıcık bir yazar yaa. Uyuz.
sözlüğün en sağlam trollerinden,komik olmaya çalışıyor ama olamıyor.bırakın takılsın burada çok şey etmeyin.
izmirliler tarafından bir kuyruk acısı var herhalde,neyse dediğim gibi çok şey etmeyin.
izmirliler tarafından bir kuyruk acısı var herhalde,neyse dediğim gibi çok şey etmeyin.
umarım ölür. Ölmeli. Ölsün. Öl ulan yazarıdır.
asli35'e yürüyen yazar. hayırlısı olsun inşallah.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar