bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
güneşin buraya daha yakın olduğunu düşünüyorum.
Bıktım bu şehirden. Bu sıcakta yaşanmıyor. Klimayla yatıp klimayla kalkmaktan hasta oldum yine. iyileşene kadar Klimayla yollarımızı ayırdığımız için sessizce buharlaşarak öleceğim şehirdir kendisi aynı zamanda.
yaşamakta bulunduğum şehir. bir şeyin intikamını alırcasına sıcak.
yarın sabah saat 7 de kalkacağım ama hala uyuyamadım sıcaktan...
Saat 2 hava nemle 888 derece yakinda buharlasacak tüm antalya!
şehir kuracağınız yere sokayım dedirtir.insan bi araştırır aq havasını suyunu.
şu anda eskisanayi bölgesinde yangın olan şehirdir. kumluca,adrasan tarafını saymıyorum.
gün itibari ile expoda sıcağı ile kendine sövdürmüştür.
bir izmirli olarak sıcaklara alışığım. ama bu sıcak başka sıcak aq.
bu arada antalya muratpaşa da bir otelde kalıyorum. çevrede bay-bayan fark etmez user var ise yalnızlıktan sıkıldım tanışmak isterim.
bir izmirli olarak sıcaklara alışığım. ama bu sıcak başka sıcak aq.
bu arada antalya muratpaşa da bir otelde kalıyorum. çevrede bay-bayan fark etmez user var ise yalnızlıktan sıkıldım tanışmak isterim.
otun olmadığı yerdir. yeşillendirin efenim.
ot yoktur . yeşillendirin.
Halamın dediğine göre son zamanlarda hem görüntüsü hem kendi güzelliği kaçan yer.Rantlaşma iyice artmış diyor.
nasipse yarın gideceğim şehir. konyaaltı nda bulunan varsa iki hasbihal edelim.
Tatilciler yüzünden leş gibi olan şehir. Gelmeyin amk.
Sahilleri bomboş, ruslar gidince tadı yok diyenleri ramazan sonrası morartan şehir. Canım antalyam en güzel zamanlarını yaşıyor belki de. Çok seviyorum lan.
Beğenmeyenler bok yesin.
Beğenmeyenler bok yesin.
Kaleiçinde içe içe kendimi kaybettiğim güzel şehir.
Sabah kalkarsın denize gidersin, öğleden sonraya kadar denizde şemsiyenin altında takılırsın, bira falan icersen o sıcakta bi salak olursun, az uyursun. sonra evine döner duş, yemek falan halledersin, hava kararınca gidersin kalede iki bira içersin, saatler biraz daha ilerleyince daha hareketli mekanlara geçersin,her tarzdan insanla tanışırsın çünkü herkes içiyor herkes rahat falan, sabaha karşı geceyi bitirip evine dönersin.
tabi tüm bunları çalışan biri değilsen yaparsın, ben gibi amele isen daha deniz sezonunu bile acmamış olursun.
tabi tüm bunları çalışan biri değilsen yaparsın, ben gibi amele isen daha deniz sezonunu bile acmamış olursun.
Sik gibi şehirdir. Nemli iğrenç havasını sikiyim.
izmir süpermiş. izmir iyi.
izmir süpermiş. izmir iyi.
an itibariyle manavgat ilçesinde elektrik kesintisi olmuş şehirdir. ulan kaçıncı yüzyıldayız elektrik kesiliyor.
Çok özledim. 2 gün sonra oradayım fakat henüz bavulum bile hazır değil.
ilk milli maç ve ilk derbi/ilk kupa finalimi gördüğüm; inşallah messi'yi de göreceğim (maç iptal değil, ertelendi deniliyordu) şehirdir. ayrıca expo'da maroon 5 ve afrojack'e gittim, ertelenmiş dimitri vegas ve like mike konserini göreceğim şehirdir. sıcağı sıcaktır, klimalı ortam bulun.
hayatımda bir kere gittim yazın denizi filan güzeldirde çok sıcak be oturduğun yerden bile terliyosun. Ankara'ya kurban olayım.
cehennemin sınır komşusu yapış yapış memleket. havasına suyuna alışık olanın vazgeçilmezi aksi takdirde gotune klima taksan yaşanmaz.
yanıyorum merkez.
Sahile çekirdek kabuğu atan çomarı silkmek istedigim sehir. Amınıza koyayim sizin havlu serecek temiz kumsal yok.
görsel
Bak adam da kaciyOr sizin yuzunuzden.
görsel
Bak adam da kaciyOr sizin yuzunuzden.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar